AnonymBruker Skrevet 15. oktober #1 Skrevet 15. oktober Jeg har og har hatt mange treningstightser, men har aldri funnet en som er perfekt for meg. Enten ruller den ned eller så sklir/siger den ned. Jeg er ca 169 cm og veier 66-67 kilo. Jeg har forholdsvis smale hofter og ingen markert midje. Er ikke feit, men har nok litt for mye magefett. Og jeg tror det er magen som er problemet med å finne den perfekt tightsen. Er det noen som har tips til en god treningstights som sitter godt på en sånn kropp? Anonymkode: 11072...f1f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #2 Skrevet 15. oktober Jeg liker tightsene fra Jerf i litt sånn stramt, tykkere, men svært tøyelig stoff. Går godt over magen, gir litt hold in effekt og er behagelige å ha på. Anonymkode: 1d219...02b
anonymLala Skrevet 16. oktober #3 Skrevet 16. oktober (endret) Lululemon Align er best (sklir ikke i det hele tatt) , og noen fra Aimn er også bra (link). Har samme kroppstype. https://www.tights.no/butikk/aimn-aim-high-tights-3-4/ Endret 16. oktober av anonymLala
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Skrevet 16. oktober Det er der slik scrunch tights kommer inn. Jeg er mann har mannekropp uten hofter, og når tightsen går inn i rumpa, sklir den ikke ned. Men jeg har en lang T-skjorte over. Liker ikke at folk ser inn i rompa mi. Anonymkode: 58bc3...21c
Taluno Skrevet 16. oktober #5 Skrevet 16. oktober Jeg er ganske formløs selv, men har lite magefett. Jeg elsker Levity Primary LEVITY Primary Tights 3/4 Green Forest - Tights.no LEVITY Primary Pocket Tights 7/8 Blue Navy - Tights.no og Elemental LEVITY Elemental Tights 7/8 Black - Tights.no Det jeg merker er at jeg må ha de som har smalt bånd i livet, og høyt nok til å gå over hoftebein. Tights med bredt strikk i livet ruller ned. Bumpro Wave Seamless Mesh Tights Green Ivy - Tights.no slike for eksempel, de ruller ned på meg. Tights som siger er ofte for trang i legger eller lår, slik at de blir dratt ned når man beveger seg.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #6 Skrevet 16. oktober Takk for tips. Tar gjerne mot flere. 😊 Jeg har sett litt på flere Famme & Bara. Er det noen som har erfaring med disse? Anonymkode: 11072...f1f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #7 Skrevet 16. oktober Jeg liker Lululemon align og Famme softy. OBS, softy fungerer ikke til løping, den siger...men den er veldig myk. Anonymkode: ebde4...232
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:05 #10 Skrevet tirsdag kl. 13:05 Jeg er høyere og veier mindre, har foreks ikke rumpe, bruker bumpro sine base tights, de er fine. Anonymkode: ed6e5...093
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå