Gå til innhold

Tips til treningstights til en formløs kropp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og har hatt mange treningstightser, men har aldri funnet en som er perfekt for meg. Enten ruller den ned eller så sklir/siger den ned. 

Jeg er ca 169 cm og veier 66-67 kilo. Jeg har forholdsvis smale hofter og ingen markert midje. Er ikke feit, men har nok litt for mye magefett. Og jeg tror det er magen som er problemet med å finne den perfekt tightsen.

Er det noen som har tips til en god treningstights som sitter godt på en sånn kropp?

Anonymkode: 11072...f1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker tightsene fra Jerf i litt sånn stramt, tykkere, men svært tøyelig stoff. Går godt over magen, gir litt hold in effekt og er behagelige å ha på.

Anonymkode: 1d219...02b

AnonymBruker
Skrevet

Det er der slik scrunch tights kommer inn. Jeg er mann har mannekropp uten hofter, og når tightsen går inn i rumpa, sklir den ikke ned. Men jeg har en lang T-skjorte over. Liker ikke at folk ser inn i rompa mi.

Anonymkode: 58bc3...21c

Skrevet

Jeg er ganske formløs selv, men har lite magefett. 

Jeg elsker Levity Primary
LEVITY Primary Tights 3/4 Green Forest - Tights.no
LEVITY Primary Pocket Tights 7/8 Blue Navy - Tights.no

og Elemental 
LEVITY Elemental Tights 7/8 Black - Tights.no

Det jeg merker er at jeg må ha de som har smalt bånd i livet, og høyt nok til å gå over hoftebein. 
Tights med bredt strikk i livet ruller ned. 

Bumpro Wave Seamless Mesh Tights Green Ivy - Tights.no slike for eksempel, de ruller ned på meg. 

Tights som siger er ofte for trang i legger eller lår, slik at de blir dratt ned når man beveger seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Tar gjerne mot flere. 😊

Jeg har sett litt på flere Famme & Bara. Er det noen som har erfaring med disse?

Anonymkode: 11072...f1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Lululemon align og Famme softy. OBS, softy fungerer ikke til løping, den siger...men den er veldig myk.

Anonymkode: ebde4...232

AnonymBruker
Skrevet

Joggebukse/dress

Anonymkode: 73c17...d59

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er høyere og veier mindre, har foreks ikke rumpe, bruker bumpro sine base tights, de er fine. 

Anonymkode: ed6e5...093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...