Gå til innhold

Dere som mener man må gå i kjole eller skjørt på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor? Når man på ingen måte er en kjole eller skjørt person.

Anonymkode: 89d4e...4c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem som mener det?? 

Anonymkode: a55ed...27c

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Ok? Og hvis noen skulle mene noe som helst hvorfor bryr du deg? Du går vel i det du vil. 
livet blir vanskelig om du bryr deg så mye om andre aksept 

Anonymkode: d563d...d1d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nøyaktig HVEM er det som mener det?

De fleste mener vel strengt tatt at man skal kle på seg klær man føler seg komfortabel i?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (12 minutter siden):

Nøyaktig HVEM er det som mener det?

De fleste mener vel strengt tatt at man skal kle på seg klær man føler seg komfortabel i?

Folk her på forumet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk her på forumet.

Hvilke «folk»? Du ser jo at ingen i denne tråden mener det.

Ja, selvsagt er det noen der ute som velger å mene at «alle» må gå i kjole eller skjørt. Det finnes mennesker der ute som mener rase eksisterer. Det finnes uendelig mye rart der ute. Men hvorfor har du valgt å la det spille noen rolle for deg hva de velger å mene?

Anonymkode: fa297...57a

Skrevet

Jeg og lurer på hvem. Jeg bruker kjole hver eneste dag, men har da full forståelse for at andre ikke liker å bruke kjole.

Anonymkode: f31e1...209

Skrevet

Det var sånn cirka tre personer i en tråd om klær til første date som mente at hun skulle velge kjole eller skjørt fremfor bukse og jeans. Hele spørsmålet i tråden var om foreslått antrekk (med jeans) var «for avslappet» eller ei.

Jeg synes ikke det hørtes for avslappet ut, og jeg er uenig med det lille mindretallet som heller oppfordret til å velge kjole. Men jeg skjønner ikke helt problemet med at noen svarer «ja, jeg synes egentlig det blir for avslappet» til en som først spør. 

Anonymkode: 5612c...a6c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Se på en date som et jobbintervju. På et jobbintervju så vil du jo prøve å selge deg selv. På en date, så vil du jo fremstå som attraktiv for den personen du kanskje ønsker å vinne. Menn flest liker jo helst en feminin kvinne gjerne i kjole eller skjørt. Det er ikke deg selv du skal pynte deg for, men prøve å være attraktiv for den du dater. Det å kle seg deretter kan gi deg et fortrinn til at den ene daten kan bli til noe mer. Det visuelle betyr mye for en mann, og gjør du ting riktig her, så kan det være en gamechanger.

Anonymkode: 4d81d...d41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Se på en date som et jobbintervju. På et jobbintervju så vil du jo prøve å selge deg selv. På en date, så vil du jo fremstå som attraktiv for den personen du kanskje ønsker å vinne. Menn flest liker jo helst en feminin kvinne gjerne i kjole eller skjørt. Det er ikke deg selv du skal pynte deg for, men prøve å være attraktiv for den du dater. Det å kle seg deretter kan gi deg et fortrinn til at den ene daten kan bli til noe mer. Det visuelle betyr mye for en mann, og gjør du ting riktig her, så kan det være en gamechanger.

Verken på jobbintervju eller date bør man fremstå som en annen enn den man er. Man vil ikke ha en jobb eller en kjæreste man ikke passer for.

Anonymkode: ef8fa...f53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man skal prøve selge seg selv ja, ikke en falsk versjon. Det er forskjell på å fremheve positive sider, og det å være uærlig. 
Hvis jeg kler på meg en kjole eller skjørt på en date, så selger jeg ikke meg selv, men en falsk illusjon. 
Liker du folk som fremstiller seg som noe de ikke er? Jeg gjør ikke det... Jeg liker folk som er ærlige og ekte. 

De mennene som liker kvinner i skjørt og kjole vil bli fryktelig skuffet om dama kommer på første date i skjørt/kjole, og det viser seg at hun aldri ellers ville brukt det. 
Jeg er en jeans-dame som aldri går i skjørt. Det ville vært helt feil å kle på meg ett skjørt for å tiltrekke meg en mann som foretrekker en helt annen klesstil enn jeg har. 

Anonymkode: 7fccc...fde

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ingen som mener det... Du går i det du føler for. Mange måter å pynte seg på..

Anonymkode: c3ec7...a69

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som mener det? Det har jeg virkelig aldri noengang hørt noe si eller mene

Anonymkode: 9659a...bc3

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

skal man ikke være den man er da ? tullete å møte i kjole om du aldri går i kjole egentlig...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...