Gå til innhold

Hva har dere oppdaget av tatoveringer når klærne faller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste ons viste seg å ha et spar ess på venstre rumpeball. Litt spesielt spør du meg og fikk ikke et godt svar da jeg spurte henne heller. 

Anonymkode: 6ca8d...2a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry seg? Jeg har flere tatoveringer og hvis en sexpartner blir brydd av det? Ain’t my problem

Anonymkode: 9d782...c4c

Skrevet

De aller fleste jeg har vært med etter 2000 tallet har jo hatt en eller flere tatoveringer, ingen som egentlig har utmerket seg, dog så har jeg sett noen dårlige "tramp stamps" og tattoveringer som "var i tiden"

Den eneste gangen jeg ble totalt tatt på sengen var en gang jeg møtte ei som hadde et 10 talls ringer nedentil, den så jeg på en måte ikke for meg på akkurat henne 😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksens navn. Og ikke diskret for å si det sånn.

Anonymkode: 8b91b...9a2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ONS med ei dame jeg traff på tinder. Avtalte å møte henne for å ha sex på et hotell hun skulle være på. Så ville hun at jeg skulle ta henne bakfra, og lydig som jeg er gjør jeg det, samtidig som jeg må se barna hennes inn i øynene da hun hadde en stor tatovering av de på hele ryggen. 

Anonymkode: 4bb21...c85

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde en ONS med ei dame jeg traff på tinder. Avtalte å møte henne for å ha sex på et hotell hun skulle være på. Så ville hun at jeg skulle ta henne bakfra, og lydig som jeg er gjør jeg det, samtidig som jeg må se barna hennes inn i øynene da hun hadde en stor tatovering av de på hele ryggen. 

Jævli kleint... 

Anonymkode: 3a853...d53

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

La det være en påminnelse om hvor lite pent tatoveringer er. 
men det er kanskje de damene som blir med på ONS? Jeg vet ikke? 

Anonymkode: 72f26...cff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jævli kleint... 

Det var passe kleint ja. Holdt på en liten stund bare før ejg fikk henne til å suge meg tom og så dro jeg hjem 😂

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det var passe kleint ja. Holdt på en liten stund bare før ejg fikk henne til å suge meg tom og så dro jeg hjem 😂

Lurer på hva hun har tenkt... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Venninna mi har navna til besteforeldrene tattoert på ryggen. Ikke like kleint, men doggy blir ikke det samme... 

Anonymkode: 84298...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...