AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:54 #1 Skrevet onsdag kl. 19:54 Antar det er noe seksuelt? Anonymkode: 34cc0...a70
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:57 #2 Skrevet onsdag kl. 19:57 Tøs er dansk for jente jentetur er tøsetur 😀 Anonymkode: 28bc7...81d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:05 #4 Skrevet onsdag kl. 20:05 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: 07936...0ed Frøken er fint. Anonymkode: fa1a3...b3e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:06 #5 Skrevet onsdag kl. 20:06 her jeg kommer fra er tøs en litt "løs" jente, som ofte kan ha litt enkelt forhold til å dele kroppen sin. Anonymkode: 2c6e2...d8b 4
Daria Skrevet onsdag kl. 20:07 #6 Skrevet onsdag kl. 20:07 Sannsynligvis betyr at den du snakker med er gammel (eller har lest litt mye Pondus...). En tøs var en (ung) jente som var ansett forå være litt lett på tråden, i en tid da det ikke skulle så mye til å bli ansett som mindre dydig...
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:09 #7 Skrevet onsdag kl. 20:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): her jeg kommer fra er tøs en litt "løs" jente, som ofte kan ha litt enkelt forhold til å dele kroppen sin. Anonymkode: 2c6e2...d8b Det er den betydningen det har fått på norsk. Det er ikke positivt å bli kalt en tøs. Anonymkode: 9415c...718 3
piggrokken Skrevet onsdag kl. 20:09 #8 Skrevet onsdag kl. 20:09 Tøs er løs jente, men det er gammel slang fra 50-60 åra. Litt som tøyte. Kan oversettes med hvordan "harlot" brukes idag på engelsk.
Vegar Beideren Skrevet onsdag kl. 20:30 #10 Skrevet onsdag kl. 20:30 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): her jeg kommer fra er tøs en litt "løs" jente, som ofte kan ha litt enkelt forhold til å dele kroppen sin. Anonymkode: 2c6e2...d8b Sånne jenter som jeg foretrekker. 2
Vegar Beideren Skrevet onsdag kl. 20:31 #11 Skrevet onsdag kl. 20:31 En tøs for meg er en jente som tør være seg selv og utforske sin egen seksualitet uten å bry seg om fordommer og normer. Med andre ord bare et positivt kompliment. 2
Virrevirrevapp Skrevet onsdag kl. 20:36 #12 Skrevet onsdag kl. 20:36 I Bergen betyr det bare jente. Småtøsen er navnet på et øl.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:42 #13 Skrevet onsdag kl. 20:42 Vegar Beideren skrev (10 minutter siden): En tøs for meg er en jente som tør være seg selv og utforske sin egen seksualitet uten å bry seg om fordommer og normer. Med andre ord bare et positivt kompliment. Med andre ord, lar seg bruke av kåte menn Anonymkode: 34cc0...a70
Vegar Beideren Skrevet onsdag kl. 20:49 #14 Skrevet onsdag kl. 20:49 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Med andre ord, lar seg bruke av kåte menn Anonymkode: 34cc0...a70 For egen nytelse også ja.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:49 #15 Skrevet onsdag kl. 20:49 Kommer kanskje an på hvor i landet du sier det. Men veldig mange steder er det det samme som å være ‘løs på tråden’ eller oppføre seg løssluppent. Et annet gammelt norsk synonym er ‘skjøge’. Det er derimot en litt mer uskyldig beskrivelse enn ‘hore’. Anonymkode: 20eee...2df 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:00 #16 Skrevet onsdag kl. 21:00 Jente/kvinne som ligger rundt Anonymkode: 3668d...410 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:03 #17 Skrevet onsdag kl. 21:03 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): her jeg kommer fra er tøs en litt "løs" jente, som ofte kan ha litt enkelt forhold til å dele kroppen sin. Anonymkode: 2c6e2...d8b Her jeg kommer fra er «tøs» et ord som benyttes av religiøse ekstremister for å søke snakke ned jenter som ikke lar seg tråkke på av dem og deres utrolig perverse behov for å kontrollere andre mennesker sine liv og levned. Jeg tipper på at det samme er sant om «der du kommer fra». Anonymkode: ca17b...4e8
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl. 00:42 #18 Skrevet torsdag kl. 00:42 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva betyr det når en kvinne omtales som «tøs»? Antar det er noe seksuelt? Anonymkode: 34cc0...a70 "Tøs" betyr vel at en kvinne er ekstra kåt og har høy seksuell appetitt🫡 Så om hun blir omtalt som "tøs", trenger ikke nødvendivis å stemme.. det må jeg jo selv finne ut🤭 Endret torsdag kl. 00:43 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:49 #19 Skrevet torsdag kl. 00:49 At du snakker med en gammel person. Noen av de bruker det som synonym for ‘jente/jentunge’ og noen kan bruke det i negativ forstand (seksuelt). Se an gamlisen du prater med, så har du svaret ditt Anonymkode: 6c756...d9e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:21 #20 Skrevet torsdag kl. 10:21 Sier bare Bonnie Blue. Hun er dronningen av alle verdens tøs. Makan til kjerring.... Anonymkode: 13c14...333 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå