Fajk Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 Jeg hadde en hund før, for mange år siden... Jeg kalte ham Stubben Men dessverre måtte en annen kar overta den... Siden da har jeg ikke hatt en hund! Men jeg har lyst på en ny en! Så en fin en på DOA men den heter et navn jeg ikke liker. Tror dere det er greit for Dyrebeskyttelsen om jeg adopterer en hund fra dem men døper den om til Dubben?
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #3 Skrevet 29. mars 2006 Du kan jo kalle hunden hva du vil, men det kan jo hende den blir litt forvirret av navnebyttet...
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #4 Skrevet 29. mars 2006 Hunder reagerer mer på tonefall enn ord, så det tror jeg går helt bra.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #5 Skrevet 29. mars 2006 Og så kan det være greit å endre navnet hunden er registrert på i chipen
Imax Skrevet 31. mars 2006 #6 Skrevet 31. mars 2006 Det er jo nok av hunder som har et annet navn på chip'en enn navnet man bruker. Bikkja kan du kalle hva du vil, jeg kaller bikkja mi mye rart, og det er utrolig hva han reagerer på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå