enkefru Skrevet 21. oktober 2025 #61 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eierskap, er ikke det samme som slektskap. Slektskap er det du ser som er likt mellom forskjellige merker, ikke et emblem. Anonymkode: c8301...0e8 Sjekk wiki-lenken som Druid la ut tidligere…
PITTY Skrevet 21. oktober 2025 #62 Skrevet 21. oktober 2025 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eierskap, er ikke det samme som slektskap. Slektskap er det du ser som er likt mellom forskjellige merker, ikke et emblem. Anonymkode: c8301...0e8 Lastebil = lastebil. Personbil = personbil. Ja det tror jeg de fleste av oss skjønte.. Tekstil/stoff i seter var likt på Saab og Scania i samme årskategori. Også en del av layout på instrumentbord. Endret 21. oktober 2025 av PITTY
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #63 Skrevet 21. oktober 2025 PITTY skrev (50 minutter siden): Lastebil = lastebil. Personbil = personbil. Ja det tror jeg de fleste av oss skjønte.. Tekstil/stoff i seter var likt på Saab og Scania i samme årskategori. Også en del av layout på instrumentbord. Apropos det med layout, tror du det var så nært beslektet å sammenligne de to når det ble brukt en flyver i uniform for å promotere en Saab 900 i brosjyrene på 80-tallet?😄 Ble det brukt det samme på Scania på samme tid? Jeg har nok fulgt med på hva som ble gjort noe mer enn deg. Anonymkode: c8301...0e8
PITTY Skrevet 21. oktober 2025 #64 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Apropos det med layout, tror du det var så nært beslektet å sammenligne de to når det ble brukt en flyver i uniform for å promotere en Saab 900 i brosjyrene på 80-tallet?😄 Ble det brukt det samme på Scania på samme tid? Jeg har nok fulgt med på hva som ble gjort noe mer enn deg. Anonymkode: c8301...0e8 Skjønner mindre av denne relevansen med brosjyrer. At det skal bevise noe som helt om hvorfor Saab og Scania ikke har noe med hverandre å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #65 Skrevet 21. oktober 2025 Å, kan vi unngå enda en sånn fullstendig irrelevant pissekonkurranse mellom to gubber her inne? Anonymkode: 3d1c6...faa 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #66 Skrevet 21. oktober 2025 PITTY skrev (1 time siden): Skjønner mindre av denne relevansen med brosjyrer. At det skal bevise noe som helt om hvorfor Saab og Scania ikke har noe med hverandre å gjøre. Nå har du viklet deg inn i noe du ikke har peiling på. Anonymkode: c8301...0e8
PITTY Skrevet 22. oktober 2025 #67 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå har du viklet deg inn i noe du ikke har peiling på. Anonymkode: c8301...0e8 Da sier vi det. Jeg har jo bare kjørt 4 generasjoner Scania(King of the Road). Eid kun én Saab riktignok..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå