Gå til innhold

Noen som savner Saab?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eierskap, er ikke det samme som slektskap. Slektskap er det du ser som er likt mellom forskjellige merker, ikke et emblem. 

Anonymkode: c8301...0e8

Sjekk wiki-lenken som Druid la ut tidligere…

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Eierskap, er ikke det samme som slektskap. Slektskap er det du ser som er likt mellom forskjellige merker, ikke et emblem. 

Lastebil = lastebil. Personbil = personbil.

Ja det tror jeg de fleste av oss skjønte..

Tekstil/stoff i seter var likt på Saab og Scania i samme årskategori. Også en del av layout på instrumentbord.

Endret av PITTY
Skrevet
PITTY skrev (50 minutter siden):

Lastebil = lastebil. Personbil = personbil.

Ja det tror jeg de fleste av oss skjønte..

Tekstil/stoff i seter var likt på Saab og Scania i samme årskategori. Også en del av layout på instrumentbord.

Apropos det med layout, tror du det var så nært beslektet å sammenligne de to når det ble brukt en flyver i uniform for å promotere en Saab 900 i brosjyrene på 80-tallet?😄 Ble det brukt det samme på Scania på samme tid? Jeg har nok fulgt med på hva som ble gjort noe mer enn deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Apropos det med layout, tror du det var så nært beslektet å sammenligne de to når det ble brukt en flyver i uniform for å promotere en Saab 900 i brosjyrene på 80-tallet?😄 Ble det brukt det samme på Scania på samme tid? Jeg har nok fulgt med på hva som ble gjort noe mer enn deg.

Skjønner mindre av denne relevansen med brosjyrer. At det skal bevise noe som helt om hvorfor Saab og Scania ikke har noe med hverandre å gjøre.

Skrevet

Å, kan vi unngå enda en sånn fullstendig irrelevant pissekonkurranse mellom to gubber her inne?

Anonymkode: 3d1c6...faa

• Hjerte 1
Skrevet
PITTY skrev (1 time siden):

Skjønner mindre av denne relevansen med brosjyrer. At det skal bevise noe som helt om hvorfor Saab og Scania ikke har noe med hverandre å gjøre.

Nå har du viklet deg inn i noe du ikke har peiling på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå har du viklet deg inn i noe du ikke har peiling på.

Da sier vi det. Jeg har jo bare kjørt 4 generasjoner Scania(King of the Road). Eid kun én Saab riktignok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...