AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden For seksuell attraksjon og opphisselse? For TS er det rumpe/hofteparti på damene som rager aller høyest. Anonymkode: ec64a...207 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Jeg liker grove «mannehender»☺️ Anonymkode: 415b2...3fc 3 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Kuken hans 🫣 Anonymkode: 13868...bc2 1 3
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Armer, naturlig muskuløse fra jobb ikke sånne trenings-armer. Helst litt grove, med store hender. Kranglet med kjæresten her om dagen, var ganske sint og lei men så tok han av seg genseren og satt litt fremoverlent slik at armene og skuldrene hans viste godt og jeg var raskt i humør til å hoppe i senga likevel. Anonymkode: 5eeb4...65c 3 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Hendene - skikkelig arbeidsnever 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Jeg er bilfil. Jeg elsker puppene og kløften til andre jenter, og blir skikkelig tent og våt av det. Så liker jeg pikken på menn, elsker å suge🤤 Anonymkode: 1c179...2fe 5
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Skrevet 20 timer siden Fine muskuløse armer Anonymkode: e4c9b...a35 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden Ansiktet, hvordan øyne og munn smiler og utstråler sjarm 😃 Anonymkode: 38937...42a 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ansiktet, hvordan øyne og munn smiler og utstråler sjarm 😃 Anonymkode: 38937...42a ❤️ Anonymkode: 13868...bc2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden Sterke lår ❤️ Anonymkode: 85155...293 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden Om ikke ansiktet tiltaler meg er det ingenting ved mannen som tiltaler meg, men når dette er på plass vil også det meste av resten av kroppen være seksuelt tennende. Hender, armer, skuldre, rygg, mage, rumpe, brystkasse, pikk og lår. Det mest avtennende i en manns ansikt er veik hake, hundeøyne når han ser på deg og furtenhet. Da hjelper ikke flott kropp noe. Anonymkode: 695d8...4fb
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om ikke ansiktet tiltaler meg er det ingenting ved mannen som tiltaler meg, men når dette er på plass vil også det meste av resten av kroppen være seksuelt tennende. Hender, armer, skuldre, rygg, mage, rumpe, brystkasse, pikk og lår. Det mest avtennende i en manns ansikt er veik hake, hundeøyne når han ser på deg og furtenhet. Da hjelper ikke flott kropp noe. Anonymkode: 695d8...4fb Du liker tydeligvis de dominante som de fleste kvinner 😉 Anonymkode: ec64a...207
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Skrevet 20 timer siden Armer og skuldre, sterk rygg, flott rumpe, sterke lår, høy mann, stor kun shit jeg er heldig 🥳 Anonymkode: 25bfb...bd2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Skrevet 19 timer siden Høy og mørk med pene hender og hvite flotte tenner😮💨 Anonymkode: 9603a...2a0
Sander33 Skrevet 19 timer siden #17 Skrevet 19 timer siden Kroppsdel? Hodet, aller først. Smal midje, bred hofte og spretten rumpe😍😍😍 1
Vegar Beideren Skrevet 19 timer siden #18 Skrevet 19 timer siden Det står mellom munnen og fitta. Går for munnen. Den funker alle uker i måneden. 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Skrevet 19 timer siden Han jeg crusher på nå: lårene hans 🤤 men det som startet det hele var det intense blikket hans🔥 Anonymkode: 0b29b...164 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20 Skrevet 19 timer siden Skuldre, armer, biceps. Han må ha litt ordentlige muskler, være stor og bred (på de riktige stedene såklart). Anonymkode: add00...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå