AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:08 #1 Skrevet onsdag kl. 19:08 Altså, for meg så betyr dette enkelt og greit sex... Men hva annet kan dette bety? Er spesielt nysgjerrig på hva damene tenker da jeg er en mann som har fått dette spørsmålet fra en dame. Anonymkode: ca787...0c2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:10 #2 Skrevet onsdag kl. 19:10 Pakk ut spettet og kjør på TS. Dette høres ut som åpent mål. Anonymkode: 34ef2...63c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:18 #3 Skrevet onsdag kl. 19:18 Fysisk kontakt er veldig mye forskjellig da. Alt fra vennskapelig til hard sex Anonymkode: d27e9...927 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:21 #4 Skrevet onsdag kl. 19:21 Hun mener nok ikke sex, men typ ligge inntil hverandre og kose i senga, sitte nærme hverandre i sofaen og eventuelt stryke/kose på hverandre, klemmer, et kyss her og der i hverdagen, holde hender, ta på hverandre/flørte. Ikke sikkert hun ønsker alt av dette eller mye av det, men hun mener nok mer dette enn sex.. Anonymkode: bcbac...561 12 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:21 #5 Skrevet onsdag kl. 19:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun mener nok ikke sex, men typ ligge inntil hverandre og kose i senga, sitte nærme hverandre i sofaen og eventuelt stryke/kose på hverandre, klemmer, et kyss her og der i hverdagen, holde hender, ta på hverandre/flørte. Ikke sikkert hun ønsker alt av dette eller mye av det, men hun mener nok mer dette enn sex.. Anonymkode: bcbac...561 Hadde hun ment sex, så hadde hun spurt om du er glad i sex Anonymkode: bcbac...561 9
Sparkling_Pink Skrevet onsdag kl. 19:23 #6 Skrevet onsdag kl. 19:23 Det betyr ikke sex. Det bryr kos og fysisk kontakt. Synonymer: hudkontakt, klemmer, stryking, cuddling, ryggkløe, ligge inntil, og alle de flotte tingene de andre og foreslår. 8 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:24 #7 Skrevet onsdag kl. 19:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pakk ut spettet og kjør på TS. Dette høres ut som åpent mål. Anonymkode: 34ef2...63c 🤣 ! Jeg er dame og jeg hadde tenkt at spørsmålet gjaldt om du liker å bli strøket på og omfavnet. Altså fysisk nærhet uten nødvendigvis sex etterpå. Noen liker ikke å stryke, kose, kysse. Og iallefall ikke om det ikke er innledning til sex. Mens andre liker å omfavne den andre, holde rundt, bare det å være nær. Bare fordi det er godt. Gi et lite nuss i nakken til sin kjære f eks på vei ut døra når man skal på jobb. Anonymkode: 18323...c6f 5 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:25 #8 Skrevet onsdag kl. 19:25 At ikke hvert eneste kos og kjærtegn skal føre til sex. Mange menn ser på dette som en invitasjon til sex. Det går an å kose uten at det dere har sex = nærhet og nærvær Sex og kos = nærhet og intimitet Anonymkode: 10cbe...2e1 8 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:27 #9 Skrevet onsdag kl. 19:27 Om jeg mener sex , så sier jeg sex. Anonymkode: 7289c...f32 3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:36 #10 Skrevet onsdag kl. 19:36 For meg betyr det ikke sex, men å ligge inntil på sofaen, stryke på hverandre etc uten at det må føre til sex. Lurer jeg på om du liker sex spør jeg om det. Anonymkode: 6d246...832 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:43 #11 Skrevet onsdag kl. 19:43 Hva er kos? Kvinne: Sitte i armkroken og snakke hyggelig Mann: Pulings Anonymkode: 30c59...897 1 5
Trolltunge Skrevet onsdag kl. 19:44 #12 Skrevet onsdag kl. 19:44 Vil anta at hun har dårlige erfaringer med menn som tenker nøyaktig som deg ts, og derfor vil unngå en relasjon hvor det kun er kos og fysisk kontakt ved sex. Veldig mange av oss kvinner går ikke slik fra 0 til 100, uten noe nærhet og kos utover sex, og kan miste lyst på sex dersom det kun er kos og fysisk nærhet når mannen ønsker sex. Jeg er en av disse kvinnene, og ønsket om sex blir kunstig for meg dersom det kun er kos når mannen ønsker sex. Nå har jeg heldigvis en mann som elsker nærhet og kos også utover sex, da blir sex en naturlig ting og en slags forlengelse av det oftere enn om det ikke var fysisk kos utover når mannen ønsker sex. Jeg har hørt mange kvinner si at de begynner å unngå fysisk kontakt med mannen når enhver fysisk kontakt for ham betyr innledning til sex. Dette selv om de etterhvert savner fysisk kos veldig. Det å ikke kunne gi mannen en klem engang uten at han da forventer sex medfører likevel at de ikke kan krype inntil ham/gi klem/gi kyss, fordi det da oppstår en forventning om at slikt skal føre til sex. Det blir et ubehagelig press ved det, som medfører at kvinnen trekker seg unna fysisk, for å ikke gi slike forventninger bare hun ville kose litt. Så ender det gjerne opp med at begge savner nærhet, men de ulike forventninger rundt fysisk kontakt gjør at man bare styrer unna dette totalt sett. Til begges frustrasjon. 5 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:19 #13 Skrevet onsdag kl. 20:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, for meg så betyr dette enkelt og greit sex... Men hva annet kan dette bety? Da er svaret på spørsmålet hennes nei. Nei, jeg liker ikke kos og fysisk kontakt utenom sex". Når vi spør om sånt så er det for å unngå menn som aldri vil kose eller ta på oss uten at det handler om sex. Hvis de eneste gangene han tar på deg er når han vil ha sex, så mister mange damer sexlysten fordi de føler at han ikke egentlig er glad i dem, men bare er interessert i dem for sex. Anonymkode: 9f7a7...52b 1 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:24 #14 Skrevet torsdag kl. 14:24 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Når vi spør om sånt så er det for å unngå menn som aldri vil kose eller ta på oss uten at det handler om sex. "Vi"? Jeg skjønner akkurat hva "dere" prater om, men jeg har møtt kvinner som ikke tør snakke direkte om sex, av alle slags grunner. De sirkler seg gjerne inn via alle slags omskriving og forsiktighet. Det er mer typisk med menn som skriver "kos" etterfulgt av "hehe", eller 😉, men du finner slike kvinner også. Trust me. Ts; jeg hadde bare spurt henne om å utdype spørsmålet, og unngått misforståelser. Anonymkode: 68e75...f56
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:24 #15 Skrevet torsdag kl. 22:24 AnonymBruker skrev (7 timer siden): "Vi"? Jeg skjønner akkurat hva "dere" prater om, men jeg har møtt kvinner som ikke tør snakke direkte om sex, av alle slags grunner. De sirkler seg gjerne inn via alle slags omskriving og forsiktighet. Det er mer typisk med menn som skriver "kos" etterfulgt av "hehe", eller 😉, men du finner slike kvinner også. Trust me. Ts; jeg hadde bare spurt henne om å utdype spørsmålet, og unngått misforståelser. Anonymkode: 68e75...f56 Når en kvinne spør om en mann liker kos og fysisk kontakt hadde det vært veeeeldig rart hvis hun mente sex. Kvinner går som regel ut fra at de fleste menn liker sex, basert på sine egne erfaringer. Men kvinner går ikke ut fra at de fleste menn liker kos og fysisk kontakt, igjen basert på sine egne erfaringer. De spør ikke etter den tingen de tror "alle" menn liker, de spør etter den tingen de vet en god del menn IKKE liker. Slutt å tro at kvinner ikke mener det de sier. Anonymkode: 9f7a7...52b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Slutt å tro at kvinner ikke mener det de sier. Jeg tror kvinner flest mener det de sier, men jeg tror ikke alle kvinner legger det samme i utsagnene sine. Kommunikasjon er et interessant tema. Anonymkode: 68e75...f56
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 21.08): Altså, for meg så betyr dette enkelt og greit sex... Men hva annet kan dette bety? Er spesielt nysgjerrig på hva damene tenker da jeg er en mann som har fått dette spørsmålet fra en dame. Anonymkode: ca787...0c2 I min verden betyr dette å kose. Ikke seksuelt. Sitte tett i sofaen, holde hender, stryking, sove inntil hverandre osv. Anonymkode: 73408...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #18 Skrevet 19 timer siden Hun spør enkelt og greit om du liker nærhet, klemming, stryke på, ta på, sitte tett inntil, kyssing, klining og sex. Anonymkode: db5fe...ba5
Pippi Lotta Skrevet 19 timer siden #19 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 16.24): "Vi"? Jeg skjønner akkurat hva "dere" prater om, men jeg har møtt kvinner som ikke tør snakke direkte om sex, av alle slags grunner. De sirkler seg gjerne inn via alle slags omskriving og forsiktighet. Det er mer typisk med menn som skriver "kos" etterfulgt av "hehe", eller 😉, men du finner slike kvinner også. Trust me. Ts; jeg hadde bare spurt henne om å utdype spørsmålet, og unngått misforståelser. Anonymkode: 68e75...f56 Men damen som skrev til ts skeiv ikke hehe eter på.... Jeg forstår at ikke alle damer er så flinke å snake om sex, men jeg tror det er veldig usansynlig at hun mener sex i denne samenhengen. Forøvrig TS så er det ikke sikkert hun er glad i mye nærkontakt heller, så jeg synes bare du skal være erlig på at du ikkd liker å bli tat på i amdre setinger ennsex. Jar du flaks så tenker hun på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå