AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Er det noen som vet årsaken til dette og hvordan det fikses? Det er noe den har begynt med nylig, den er ca 4 år gammel, akkurat hvor vannet renner fra vet jeg ikke, men det strømmer under. Anonymkode: fd56f...682
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Mest sannsynlig en lekk slange. Under fem år er garantisak, så bare å kontakte forhandler og be om reparasjon. Anonymkode: 87ad4...6c1 2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Har du sjekket slangen? Vi opplevde dette på vår, og det viste seg at avløpsslangen drev å spratt ut fra det avløpsrøret den lå i, så vi måtte feste slangen med strips. Anonymkode: 06176...88d 2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Har du sjekket sluket😎 dette skjedde meg også og skjønte ingenting , men det var sluket. Anonymkode: 27475...963 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har du sjekket sluket😎 dette skjedde meg også og skjønte ingenting , men det var sluket. Anonymkode: 27475...963 Sluket i gulvet? Jeg ser det renner fra maskinen, med lo og greier... Anonymkode: fd56f...682 1
Gaia Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Tipper det er redningen bak som har glidd av. Lurt å sjekke der først.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du sjekket slangen? Vi opplevde dette på vår, og det viste seg at avløpsslangen drev å spratt ut fra det avløpsrøret den lå i, så vi måtte feste slangen med strips. Anonymkode: 06176...88d Ja, dette bør du sjekke først ihvertfall 👍 Anonymkode: 1512d...295
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Vår lekker vann når den er overfylt. Sluttet med det og det har ikke blitt bløtt siden. Har du renset den? Tømt lofilteret? Anonymkode: 41b7e...8ed
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden monican94 skrev (5 timer siden): har du tømt lofilteret jevnlig? Nei, jeg finner ikke noe lo filter, hvor er det? Anonymkode: fd56f...682
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vår lekker vann når den er overfylt. Sluttet med det og det har ikke blitt bløtt siden. Har du renset den? Tømt lofilteret? Anonymkode: 41b7e...8ed Skal følge med på om det skjer med en liten ulvask etc. Anonymkode: fd56f...682
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Gaia skrev (5 timer siden): Tipper det er redningen bak som har glidd av. Lurt å sjekke der først. Hva er en redning? Anonymkode: fd56f...682
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Mest sannsynlig er det ikke noe feil på maskinen, men avløpet som er tett. Anonymkode: 8d063...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå