AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Jeg ble nettopp invitert på kaffedate. Sted den lokale Starbucks. Vi har chattet en stund, men saken er den at jeg er litt nervøs for å møte henne irl. Lurer derfor om det er innenfor å stille på date med litt under vesten, for å roe nervene liksom? Anonymkode: b1965...e51
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble nettopp invitert på kaffedate. Sted den lokale Starbucks. Vi har chattet en stund, men saken er den at jeg er litt nervøs for å møte henne irl. Lurer derfor om det er innenfor å stille på date med litt under vesten, for å roe nervene liksom? Anonymkode: b1965...e51 Hva menes med «under vesten»? Drikke alkohol eller? Anonymkode: 1ffe4...511
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Jeg hadde blitt veldig lite imponert i hvert fall. Anonymkode: c5ef7...ea3 6
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Nei ikke gjør det. Et tips jeg har hørt fra menn, er å sørge for utløsning før daten så de er litt mer avslappet. Anonymkode: d38ca...c85
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Jeg pleide å nippe til et glass vin mens jeg sminket meg før dates. Må vel være innenfor det. Ble selvsagt aldri beruset. Anonymkode: 7e71c...3cb 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Om du mener drikke deg til mot - nei, da hadde du gjort deg selv uaktuell for meg, uansett hvordan du ellers var og om jeg likte deg, for da bruker du alkohol til å forholde deg til egne følelser, og det lover ikke bra for hvordan du forholder deg til følelser og diskusjoner i et forhold. Gå dit, innrøm nesten med det samme at du har vært spent, og at du må innrømme at du er nervøs. Gjør du det vil du slippe å forsøke å skjule nervøsiteten - for når du er opptatt av å skjule den, så vil du være mer fokusert på deg selv enn å være interessert i henne. Vær deg selv, vær oppriktig. Det vinner du mye mer på! Lykke til med daten ❤️ Anonymkode: 93d8e...c20 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei ikke gjør det. Et tips jeg har hørt fra menn, er å sørge for utløsning før daten så de er litt mer avslappet. Anonymkode: d38ca...c85 Ikke gå med en ladd eller løs kanon 😆 Anonymkode: ecbd7...86b
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden Mye up tight folk her. Anonymkode: 694ca...7be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå