AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Kun SELVEIER. Hver måned Takk for svar. Anonymkode: 1bb86...004
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kun SELVEIER. Hver måned Takk for svar. Anonymkode: 1bb86...004 Altså TV pakke Anonymkode: 1bb86...004
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Jeg har mobilt bredbånd, 250 GB, tror tilbudet var på 649 kroner. Har ikke noe TV. Anonymkode: c173b...7df
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har mobilt bredbånd, 250 GB, tror tilbudet var på 649 kroner. Har ikke noe TV. Anonymkode: c173b...7df Bedre med ICE. Større kvote og billigere. Anonymkode: 0052e...9b3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Bedre med ICE. Større kvote og billigere. Anonymkode: 0052e...9b3 Vanligvis, men ikke i dette tilfellet. Som jeg kan se, så vil ICE ha 599 for 200 GB og 990 kr for ruteren. Telia fikk jeg helt ny 5G mobil ruter av til 490 kr, og som sagt, 250 GB til rundt 649 etter spesiell rabatt. ICE er bedre på vanlige telefon abb, det er riktig, men det er først nå at ICE burde vurderes til telefon abb. Tidligere var det for lite 5G dekning utenfor selveste sentrum og det gidder jeg ikke, når Telia har hatt 5G overalt. Men ja, ICE er blitt bedre på dette området, vurderer telefon abb hos de. Men igjen, Telia har sin egen rentefrie delbetaling opptil 24 måneder, mens ICE har ikke det. Hos ICE er det tredjepart man må stresse med. Anonymkode: c173b...7df
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vanligvis, men ikke i dette tilfellet. Som jeg kan se, så vil ICE ha 599 for 200 GB og 990 kr for ruteren. Telia fikk jeg helt ny 5G mobil ruter av til 490 kr, og som sagt, 250 GB til rundt 649 etter spesiell rabatt. ICE er bedre på vanlige telefon abb, det er riktig, men det er først nå at ICE burde vurderes til telefon abb. Tidligere var det for lite 5G dekning utenfor selveste sentrum og det gidder jeg ikke, når Telia har hatt 5G overalt. Men ja, ICE er blitt bedre på dette området, vurderer telefon abb hos de. Men igjen, Telia har sin egen rentefrie delbetaling opptil 24 måneder, mens ICE har ikke det. Hos ICE er det tredjepart man må stresse med. Anonymkode: c173b...7df Jo, også i dette tilfellet. Man bestiller 10 gb abb hos ICE og legger til "ice frihet til 99 kr. Dette gir 1000gb i ICE sitt nett. Å kjøpe ICE mobilt bredbånd gir ingen mening lengre, da alle kvotene der er langt under ICE frihet og mye dyrere. Mobilen kan brukes som router eller man kan bruke en egen router. Anonymkode: 0052e...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå