Fjaselina Skrevet 16. oktober #41 Skrevet 16. oktober Eg hadde takka nei, for eg er ikkje komfortabel nok i eigen kropp til å våge slikt på første date. Men det er genialt. Får sile litt ut frå kor modig ein evt partner er;) og dersom kroppen er digg, er det supert...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #42 Skrevet 16. oktober Wierd… har også opplevd det. Og det var også sørlandsbadet. Men det var en mann som ville møtes der. Sikkert at det ikke var det nå også?😂 ble ikke noe av det for å si det sånn. Badeland er ingen arena for sånt, blant badebleier og gummiender Anonymkode: 1b048...fa5
AprilLudgate Skrevet 16. oktober #43 Skrevet 16. oktober Dette er merkelig som første date. Tenker jeg da. Hadde ikke takket ja.
AprilLudgate Skrevet 16. oktober #44 Skrevet 16. oktober Fjaselina skrev (5 minutter siden): Eg hadde takka nei, for eg er ikkje komfortabel nok i eigen kropp til å våge slikt på første date. Men det er genialt. Får sile litt ut frå kor modig ein evt partner er;) og dersom kroppen er digg, er det supert... Jo, men det er akkurat det som blir tåpelig og platt. »Jeg må godkjenne deg i bikini». Da er vi dårlig match. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #45 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som hun er veldig fornøyd med kroppen sin og vil se om din kropp er fin nok for henne... høres desverre ut som et veldig overfladisk første date. Jeg hadde droppet å treffe henne. Anonymkode: 7cb74...ad5 Hvorfor det…??? Hvis hun er snerten og ikke skvetten for å vise seg halvnaken allerede på første date? Skudd på åpent mål, dette her! 😄 Anonymkode: 7b4f2...043
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:01 #46 Skrevet torsdag kl. 16:01 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 17.23): Nå er jeg dame, men om jeg hadde blitt bedt på date i et badeland så hadde jeg pent takket nei for det er et sted mer beregnet til barn i mine øyne. Spa-avdeling hadde jeg heller takket ja til😀 Anonymkode: fa71b...c8e Det er da ikke sånn at voksne damer bare skal sitte å daffe. Det er ingen aldersgrense på vannsklier! Anonymkode: 64e0e...8bb 2
BobbySocks Skrevet torsdag kl. 16:10 #47 Skrevet torsdag kl. 16:10 Så bra det var vellykket. Hva var det som gjorde det bra? Sånn til neste gang jeg skal foreslå sted for date.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:15 #48 Skrevet torsdag kl. 16:15 Det høres ut som noe som vil lette på humøret. Jeg synes det høres mye gøyere ut enn kino eller en fin middag, som gjerne er så kleine at jeg har begynt å mislike konseptet med date. Anonymkode: 80395...b06 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:17 #49 Skrevet torsdag kl. 16:17 Samme kommentator: spa høres veldig kjedelig ut da. Jeg ble litt skuffet da jeg leste (og senere husket) at det var spa-avdelingen TS skulle på date i. Anonymkode: 80395...b06
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:04 #50 Skrevet torsdag kl. 17:04 Synes dette var helt genialt! Gøy å høre at det gikk bra! 🥳 Som kvinne på 52 har jeg møtt min dose av kjedelige og satte menn. Tror jammen jeg skal foreslå noe sånt om jeg noensinne skal på date igjen – herlig måte å få silt ut gubbetendenser og lite morsomme folk! Anonymkode: 715ae...7da 4
Uanonym bruker Skrevet torsdag kl. 17:12 #51 Skrevet torsdag kl. 17:12 AprilLudgate skrev (5 timer siden): Jo, men det er akkurat det som blir tåpelig og platt. »Jeg må godkjenne deg i bikini». Da er vi dårlig match. Enig. Jeg er fornøyd med kroppen min, men hadde ikke likt badeland som første date.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:20 #52 Skrevet torsdag kl. 17:20 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for mange svar og synspunkter. Daten var i går. Kort oppsummert: Magisk 😎 Dersom dette ikke fører til fast forhold og leve sammen resten av livet, skal jeg foreslå badeland date på neste første date 😅 Anonymkode: e1c62...f5f Se der, ja, innertier. Jeg, kvinne, gjorde det samme. Inviterte til date i voksenavdelinga i badeland, men vi hadde vært i samme treningsgruppe da. Nå har vi holdt sammen i over 30 år, så dette kan fort bli «leve sammen resten av livet»😘 Anonymkode: 0a1da...a94 1 2
AprilLudgate Skrevet torsdag kl. 17:21 #53 Skrevet torsdag kl. 17:21 Uanonym bruker skrev (7 minutter siden): Enig. Jeg er fornøyd med kroppen min, men hadde ikke likt badeland som første date. Nei, nettopp. Jeg er ikke voldsomt fornøyd selv, men om jeg så var undertøysmodell så hadde det blitt rødt flagg. Date 5 med liten skautur til kjent plass og «ta med badetøy hvis vi vil bade» er noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:57 #54 Skrevet torsdag kl. 17:57 Så bra det gikk bra 💕 Jeg ble også bedt på badeland date for noen år siden, og det var overraskende nok en av de beste datene Jeg har hatt, selv om jeg ikke følte noe romantisk ovenfor mannen. Det var gøy, og ikke samme kleine stemninga som det fort blir på cafe o.l. Anonymkode: bebf5...090 1 2
Megmegmeg1 Skrevet fredag kl. 18:03 #56 Skrevet fredag kl. 18:03 Hvorfor ikke. Min første date med en jeg aldri hadde møtt før var; spille fotball, øvelseskjøre(var over 20), gocart og bowling + mat. Sinnsykt gøy date og god kjemi. Men dessverre likte jeg ikke det jeg såg og det ble med den ene daten. Men kunne lett vært venner da. Alt annet enn en kaffe på kafé for min del!
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 03:23 #57 Skrevet søndag kl. 03:23 Kjør på! Badeland date høres kjempemorsomt ut! Jeg er komfortabel i slik setting, og hadde likt det. Hun virker leken og ikke forknytt i dårlig selvbilde om egen kropp også, og avslappet på det omerådet. Stort pluss. Du vet, reis på uplanlagt ferie, så lærer du personen å kjenne. Anonymkode: b3e80...831
Jdz Skrevet søndag kl. 03:36 #58 Skrevet søndag kl. 03:36 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 11.04): Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Det dreier seg om Sørlandsbadet. Hva synes dere? Anonymkode: e1c62...f5f Synes det høres sporty og litt annerledes ut, så det blir yay fra meg 😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå