Gå til innhold

Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (19 timer siden):

En BH i rett størrelse skal ikke stramme og gjøre vondt. Gjør den det, er den for liten. 

Enkel logikk.

En riktig BH merker man ikke at man har på seg. 

Heller for stor. 

Anonymkode: 35266...a7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 13.52):

Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag uten å ha vondt. Det må være et tortur-redskap å bruke.....det er kanskje ikke så ille som å gå med korsett, for det  må være det verste av alt....

Jeg har prøvd å gå med dette undertøyet snart en hel dag nå, men kjenner er stramt både her og der...så derfor jeg spør.....

Jeg har lest meg opp på hvordan undertøyet skal sitte på kroppen, men likevell da...

Hilsen en mann som måtte prøve undertøy som dere kvinner bruker.. om jeg kommer til å bruke det senere kan sikkert diskuteres

(svar ærlig og seriøst på dette vær så snill)

Anonymkode: 0db84...b92

Fra temu. Som en singlet. Myke. Merker de ikke😊Små pupper så trenger ingen støtte.Sover med de og.

Anonymkode: 24730...097

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 14.06):

Dere som får vondt, er dere overvektige og eller utrent?

For jeg liker stramme bher med spile, og det er absolutt ikke ubehagelig.

Har også treningstopper som er så stramme at de er vanskelige å få av og på, men de er jo behahelige så fort de sitter på. 

Tenker hvertfall aldri over undertøyet mitt. Det skal bare være praktisk.

Anonymkode: b0a81...52a

Jeg veier 60 kilo har B cup og det beste jeg vet er å ta av BHen når jeg kommer hjem.

Endret av tånegla
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 14.05):

Jeg bruker tilpasset BH fra en dyr undertøysforetning, med breie stropper. Men brystene mine er så store og tunge at det uansett blir vondt for skuldrene å holde stroppene oppe. BH-en må være ganske stram for å kunne gi noe støtte i det hele tatt, når brystene veier flere kg. Handler ikke om feil BH. 

Anonymkode: 7470c...50f

OK da forstår jeg bedre.

Den utfordringen har ikke jeg da jeg ligger rundt 75 B/C cup

Anonymkode: 4e303...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...