AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:34 #61 Skrevet fredag kl. 09:34 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ts her: Takk til alle som ville svare på dette. Jeg ser at noen lurer på hva slags bh jeg hadde kjøpt. Det er fra Change. Den som du ser på bildet. Det er mange som forteller at de heller bruker spilløs bher. Kanskje det er jeg skulle ha prøvd. Spørsmålet mitt er hvem har de beste spilløse bhene? Anonymkode: 0db84...b92 Så du valgte deg en balconette med padding, og sannsynligvis metallspiler siden den er fra Change. Ja, denne hadde jeg og fått vondt av, jeg bruker fullcup med spiker av hardplast. Jeg må ha spiler og spacer fordi jeg trenger mye støtte . Så vet ikke om noen god spileløs, men antar du ikke har store hengepupper? hvilken størrelse valgte du? jeg tror ikke du kommer noen vei. Blir det litt som om jeg skulle prøvd comfyball truse for og se om det var ubehagelig eller behagelig for ballene jeg ikke har? hvis det er trans, og ikke en undersøkelse, kjøp heller bh i din str med lommer og legg inn proteser. Anonymkode: 35266...a7c 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:38 #62 Skrevet fredag kl. 09:38 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 13.57): Det er grunnen til at vi tar den av når vi er hjemme. Anonymkode: a0843...6ae Vi? Jeg gjør ikke det. Jeg synes det er mye mer behagelig å gå med bh enn uten. Anonymkode: abc22...9e3 3 1
Beloved Skrevet fredag kl. 09:46 #63 Skrevet fredag kl. 09:46 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 14.06): Dere som får vondt, er dere overvektige og eller utrent? For jeg liker stramme bher med spile, og det er absolutt ikke ubehagelig. Har også treningstopper som er så stramme at de er vanskelige å få av og på, men de er jo behahelige så fort de sitter på. Tenker hvertfall aldri over undertøyet mitt. Det skal bare være praktisk. Anonymkode: b0a81...52a Jeg er overvektig og utrent, og HATER å gå uten BH. For da hopper puppene i alle retninger og det er skikkelig ubehagelig. Så jeg går med BH hver våkne time, året rundt, og sover også ofte med (spilefrie) BHer. Foretrekker BHer med spiler og tykke vatterte skåler, av typen push-up eller hold-in. Tynt tøy som ikke holder noe på plass utgår. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:54 #64 Skrevet fredag kl. 09:54 Hater BH, har store pupper og uansett hvilken type jeg prøver får jeg vondt i skuldrene eller kjenner ubehag i mellomgulvet. Kommer til å forminske puppene til små spretne A/liten B-cups når jeg får økonomisk mulighet til det. Anonymkode: 0e12b...e6e 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:58 #65 Skrevet fredag kl. 09:58 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 13.52): Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag uten å ha vondt. Det må være et tortur-redskap å bruke.....det er kanskje ikke så ille som å gå med korsett, for det må være det verste av alt.... Jeg har prøvd å gå med dette undertøyet snart en hel dag nå, men kjenner er stramt både her og der...så derfor jeg spør..... Jeg har lest meg opp på hvordan undertøyet skal sitte på kroppen, men likevell da... Hilsen en mann som måtte prøve undertøy som dere kvinner bruker.. om jeg kommer til å bruke det senere kan sikkert diskuteres (svar ærlig og seriøst på dette vær så snill) Anonymkode: 0db84...b92 MÅ vi det!? Anonymkode: c550d...dbf
Honey Dew Skrevet fredag kl. 10:01 #66 Skrevet fredag kl. 10:01 Fordi brystene er tunge. Merker ikke bh'en engang. Dessuten fester jeg insulinpumpen i den. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:06 #67 Skrevet fredag kl. 10:06 Tar av bh kun når jeg sover. liker ikke at deler av kroppen lever sitt eget liv 😛 Anonymkode: 14190...556 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:03 #68 Skrevet fredag kl. 12:03 https://www.dagbladet.no/nyheter/de-mannlige-ansatte-hadde-store-pupper-en-hel-dag---slik-gikk-det/61226929 du burde heller prøve dette, ts. Anonymkode: 35266...a7c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:05 #70 Skrevet fredag kl. 12:05 Det gjør overhodet ikke vondt, er like lite tortur som en truse, t-skjorte eller sokker. Føles kaldt, ubehagelig og nakent uten. Anonymkode: 02943...0c6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:10 #71 Skrevet fredag kl. 12:10 Er 44 år og har aldri brukt bh. Angrer ikke, de er store og faste. Tips til yngre damer, kast bhen i ung alder hvis dere vil ha faste pupper når dere blir eldre. Anonymkode: 06d95...ed9
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:13 #72 Skrevet fredag kl. 12:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er 44 år og har aldri brukt bh. Angrer ikke, de er store og faste. Tips til yngre damer, kast bhen i ung alder hvis dere vil ha faste pupper når dere blir eldre. Anonymkode: 06d95...ed9 Og jeg er 56 år og har brukt bh siden jeg fikk pupper, mine er også store og faste. Bruker str 65J. Anonymkode: abc22...9e3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:20 #73 Skrevet fredag kl. 12:20 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er 44 år og har aldri brukt bh. Angrer ikke, de er store og faste. Tips til yngre damer, kast bhen i ung alder hvis dere vil ha faste pupper når dere blir eldre. Anonymkode: 06d95...ed9 Det er tull, vi er forskjellige. Mine har aldri vært faste, jeg fikk pupper når jeg var 10 år og fikk ikke bh. Så de hang og slang og gjorde vondt hele ungdomsskolen. Anonymkode: 35266...a7c 2 1
Honey Dew Skrevet fredag kl. 14:24 #74 Skrevet fredag kl. 14:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er 44 år og har aldri brukt bh. Angrer ikke, de er store og faste. Tips til yngre damer, kast bhen i ung alder hvis dere vil ha faste pupper når dere blir eldre. Anonymkode: 06d95...ed9 Når du blir eldre og huden mindre elastisk, vil tyngdekraften gjøre sitt. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:46 #75 Skrevet fredag kl. 15:46 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er tull, vi er forskjellige. Mine har aldri vært faste, jeg fikk pupper når jeg var 10 år og fikk ikke bh. Så de hang og slang og gjorde vondt hele ungdomsskolen. Anonymkode: 35266...a7c Jepp. Hadde ei venninne med lange slengpupper da vi var 13 år. Så ut som halvfulle sokker teipet fast på brystet hennes. Stakkars jente, må ha vært ubehagelig å gå uten noe som holdt dem på plass. Anonymkode: f386b...1da
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:51 #76 Skrevet fredag kl. 15:51 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 13.52): Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag uten å ha vondt. Det må være et tortur-redskap å bruke.....det er kanskje ikke så ille som å gå med korsett, for det må være det verste av alt.... Jeg har prøvd å gå med dette undertøyet snart en hel dag nå, men kjenner er stramt både her og der...så derfor jeg spør..... Jeg har lest meg opp på hvordan undertøyet skal sitte på kroppen, men likevell da... Hilsen en mann som måtte prøve undertøy som dere kvinner bruker.. om jeg kommer til å bruke det senere kan sikkert diskuteres (svar ærlig og seriøst på dette vær så snill) Anonymkode: 0db84...b92 Bruker bh som passer meg… verre er det ikke😅 Anonymkode: c51d7...a17 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:26 #77 Skrevet fredag kl. 19:26 Jeg har aldri synes at bh er ubehagelig å gå med. Merker ikke engang at den er der. Så har ikke noen problemer med at det er ubehagelig. Synes egentlig at enkelte truser er mye mer ubehagelige å gå med. Anonymkode: 82255...b6b 2
Mardina Skrevet fredag kl. 22:50 #78 Skrevet fredag kl. 22:50 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 13.52): Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag uten å ha vondt. Det må være et tortur-redskap å bruke.....det er kanskje ikke så ille som å gå med korsett, for det må være det verste av alt.... Jeg har prøvd å gå med dette undertøyet snart en hel dag nå, men kjenner er stramt både her og der...så derfor jeg spør..... Jeg har lest meg opp på hvordan undertøyet skal sitte på kroppen, men likevell da... Hilsen en mann som måtte prøve undertøy som dere kvinner bruker.. om jeg kommer til å bruke det senere kan sikkert diskuteres (svar ærlig og seriøst på dette vær så snill) Anonymkode: 0db84...b92 En BH i rett størrelse skal ikke stramme og gjøre vondt. Gjør den det, er den for liten. Enkel logikk. En riktig BH merker man ikke at man har på seg. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #79 Skrevet 16 timer siden Har flere av disse, veldig behagelige (til å være bh'er). Har små pupper, ganske lik størrelse som dama på bildet. https://www.magasin.no/lightly-lined-demi/S13627930.html?gad_source=1&gad_campaignid=22272352988&gbraid=0AAAAAppX3XYP8_shLCgfuilZtKYQANCU1&gclid=Cj0KCQjw9czHBhCyARIsAFZlN8Qmsv5yrkSmpcHQJtniKPiHrOyp8Y4Nz1L-3S1C_qBFTvX6d5cMdEAaAkA6EALw_wcB Anonymkode: acfe4...60b 1
Kvist Skrevet 9 timer siden #80 Skrevet 9 timer siden Mardina skrev (19 timer siden): En BH i rett størrelse skal ikke stramme og gjøre vondt. Gjør den det, er den for liten. Enkel logikk. En riktig BH merker man ikke at man har på seg. Eller den kan være for stor. Særlig hvis den er for stor i omkrets og sklir oppover ryggen, så man må stramme skulderstroppene for mye, og så sklir den enda mer. Det er også ubehagelig. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå