Gå til innhold

Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den hiver jeg av når jeg er hjemme,om puppene henger litt for mye.Bor alene,så ingen ser meg.Det er tortur om jeg må bruke puppefengsel  hver dag,ryggen blir vond og skuldrene verker..

Anonymkode: 001d6...d80

Og jeg er ikke overvektig med valker!

Anonymkode: 001d6...d80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVORFOR måtte du prøve dette?

Jeg syns også det lukter runketråd lang vei.

Anonymkode: 99d38...e77

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke holde deg til seksualforumet?

Eller er vi for mange som har blokkert det nå? 

Anonymkode: 221d8...e0f

• Liker 2
Skrevet

Merker ikke at jeg har på meg BH. Har en BMI på 19 hvis det kan ha noe å si. 

Anonymkode: 23d1b...5af

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker bare bh ute. Ikke hjemme. Har store brystet så det blir nok litt henge pupper🙄

Anonymkode: f97f3...21e

• Hjerte 1
Skrevet

Du er overrasket over at et plagg som ikke er beregnet på din kropp, hvis primærfunksjon er å støtte kroppsdeler du ikke har, ikke er spesielt behagelig for deg å ha på? Hvordan føler du ellers at din forståelse av relativt grunnleggende og åpenbare ting i hverdagen er?

Anonymkode: 720b7...c95

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Bruker BH'er som sitter godt. Da er det mer behagelig å gå med BH enn uten.

Jeg foretrekker BH med spiler, helt tynne uten noen form for padding. Push up-BH er ikke godt å gå med... En del BH'er er også utforma sånn at koppene går helt opp til underarmene og gnager. Man må alltid prøve BH'en først, alle har forskjellig kropp og dermed vil en BH som sitter godt på meg, ikke nødvendigvis sitte godt på venninna mi. Hvis du er mann, TS, så har du nok en ganske annerledes kropp enn de fleste kvinner, og derfor vil en vanlig BH sitte vondt på deg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Merker heller ikke at jeg har på bh. Men har minimalt med pupper, så det er heller ingenting som gnager på skuldre osv.

Bruker bh mest for å inntrykk av at jeg har pupper i det hele tatt. Og for at de jeg har ikke skal skjele 😄

Anonymkode: 6908f...d4f

Skrevet

Kan jo bare prate for meg selv, men før var jeg slank og hadde vanlig størrelse på puppene, og hadde null problemer med å ha på bh hele dagen, og kunne gjerne sove med den også. Nå, mange år etter, så har jeg lagt på meg, hovedsaklig rundt magen, og ja, jeg hater det og det å ha på har blitt " tortur", og har den nå kun på når jeg er ute av huset og sammen med andre.

Anonymkode: bae3c...29b

Skrevet

Prøv å gå med tittis som hopper alle veier i løpet av en dag, og tenker att det er faktisk verre, så skjønner du det nok. 

Anonymkode: cdd12...e3f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg klarer ikke det, får veldig vondt. Så jeg unngår å gå ut hver dag, for jeg kan ikke gå ut uten pga veldig store bryster. 

Jeg synes faktisk korsett er mye bedre, da hviler brystene ned på/i den 

Anonymkode: 7470c...50f

Har du riktig bh/riktig størrelse så hviler brystene ned på/i den. Jeg synes det er mye mer ubehagelig å gå uten bh. 

Anonymkode: ded60...339

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er jo ENORM forskjell på komfort på dem da. Blir litt som å si at det er vondt og ubehagelig å gå med bukse. Det spørs jo på buksa da, på stoff og passform  - og er den i det hele tatt riktig størrelse? Noen er ubehagelige andre ikke.

Dersom dette er en fetisj-greie (eller for all del, en mann som kjøper seg den BH han innbiller seg alle kvinner bruker mest) så ser jeg for meg du har kjøpt en sånn billig blonde-pushup-drit med spiler, som er kanskje den mest ubehagelige type BH.

Og så er det jo for noen av oss litt det å velge det minst ukomfortable. Det mest komfortable hadde nok vært å ikke ha pupper. Men nå har vi jo det da, og noen av oss store. Da er det mer behagelig med BH enn uten. 

Jeg er en sånn som hiver av BH når jeg kommer hjem, men faktisk liker jeg egentlig å ha det på, så jeg kan gå uten litt men bytter gjerne fra spileBH til soft bra. De gir ikke hverken løft eller form eller kunne blitt brukt som sportsBH eller noe, noen har blitt klumpete og rare fordi eventuell innmat har flyttet seg rundt, men holder det nok på plass bare for å sulle i heimen.

Anonymkode: f233d...eab

• Nyttig 4
Skrevet

En enkelt svar: Riktig BH i riktig str.

Ne BH er ikke bare en BH, du må finne den som passer til deg, det er derfor det finnes som vanvittig mange merker og typer.

Anonymkode: 862c2...ec4

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

De er sikkert overvektige også sånn at den blir liggende inni valkene og gnage.

Anonymkode: 40836...32d

Jeg er feit (BMI 38) og bruker bh hver dag. BH gnager ikke om man bruker rett type. Selv da jeg var undervektig var bh med spiler fælt å bruke, så det nekter jeg å bruke uansett. 

Anonymkode: 2cae3...3cc

Skrevet

Kjøper kvalitet som er tilpasser min kropp. Litt som at menn kjøper Confyballs og ikke går i trusa til bestefar. 

Under mensen går jeg i myk bh eller en minitopp under en større topp

Om vinteren går jeg i ull. Eller med ull-innlegg

De fleste bh-ene mine har koster rundt 1000 kr. Men jeg har også noen gode billigere. 

Skrevet

Jeg går med BH ene og alene fordi samfunnet (=menn) mener at det er uanstendig å gå uten dersom man har pupper som ikke står av seg selv. Mine er ikke store, men har blitt ganske slappe etter mange år som gravid og ammende, og det skal man skjule så andre slipper å vite det. 

Selv om jeg verken er overvektig eller har feil størrelse/form på BH, er det ikke et behagelig plagg. Ikke vondt, men absolutt noe jeg gjerne skulle valgt bort. 

Anonymkode: 7cb30...a61

Skrevet

Jeg har blitt oversensitiv de siste årene og klarer ikke noe som strammer det minste. Kjøper spileløs, gjerne litt for løs (har små pupper, vil bare ha et lite løft). Ofte bruker jeg bare en singlett under. Jeg fikk en liten "åpenbaring" for noen år siden da jeg tok av BH sekundet jeg kom hjem, "Hvorfor i alle dage tilbaringer jeg halve dagen i et plagg jeg synes er superubehagelig?". SKjønner at det er noe annet når man har store, tunge bryster, selvfølgelig, men for min del kastet jeg alle spileBH-er og andre jeg ikke likte og kjøpte supermyke, behagelige, ev. bare droppet BH helt. 

Anonymkode: 0d115...630

Skrevet

Jeg vil tippe at du har prøvd en bh som ikke er tilpasset deg og din kroppsform. Da blir det ubehagelig, ja. Man kan ikke ta hvilkensomhelst bh og forvente at den passer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

De er sikkert overvektige også sånn at den blir liggende inni valkene og gnage.

Anonymkode: 40836...32d

Ifølge venninna mi så går jeg ikke med bh pga angst 😆

Anonymkode: d7baf...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...