AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:39 #81 Skrevet lørdag kl. 18:39 Mardina skrev (19 timer siden): En BH i rett størrelse skal ikke stramme og gjøre vondt. Gjør den det, er den for liten. Enkel logikk. En riktig BH merker man ikke at man har på seg. Heller for stor. Anonymkode: 35266...a7c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:42 #82 Skrevet lørdag kl. 18:42 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 13.52): Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag uten å ha vondt. Det må være et tortur-redskap å bruke.....det er kanskje ikke så ille som å gå med korsett, for det må være det verste av alt.... Jeg har prøvd å gå med dette undertøyet snart en hel dag nå, men kjenner er stramt både her og der...så derfor jeg spør..... Jeg har lest meg opp på hvordan undertøyet skal sitte på kroppen, men likevell da... Hilsen en mann som måtte prøve undertøy som dere kvinner bruker.. om jeg kommer til å bruke det senere kan sikkert diskuteres (svar ærlig og seriøst på dette vær så snill) Anonymkode: 0db84...b92 Fra temu. Som en singlet. Myke. Merker de ikke😊Små pupper så trenger ingen støtte.Sover med de og. Anonymkode: 24730...097
tånegla Skrevet lørdag kl. 18:43 #83 Skrevet lørdag kl. 18:43 (endret) AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 14.06): Dere som får vondt, er dere overvektige og eller utrent? For jeg liker stramme bher med spile, og det er absolutt ikke ubehagelig. Har også treningstopper som er så stramme at de er vanskelige å få av og på, men de er jo behahelige så fort de sitter på. Tenker hvertfall aldri over undertøyet mitt. Det skal bare være praktisk. Anonymkode: b0a81...52a Jeg veier 60 kilo har B cup og det beste jeg vet er å ta av BHen når jeg kommer hjem. Endret lørdag kl. 18:46 av tånegla 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:46 #84 Skrevet lørdag kl. 18:46 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 14.05): Jeg bruker tilpasset BH fra en dyr undertøysforetning, med breie stropper. Men brystene mine er så store og tunge at det uansett blir vondt for skuldrene å holde stroppene oppe. BH-en må være ganske stram for å kunne gi noe støtte i det hele tatt, når brystene veier flere kg. Handler ikke om feil BH. Anonymkode: 7470c...50f OK da forstår jeg bedre. Den utfordringen har ikke jeg da jeg ligger rundt 75 B/C cup Anonymkode: 4e303...100
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:16 #85 Skrevet søndag kl. 12:16 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 10.48): Ts her: Takk til alle som ville svare på dette. Jeg ser at noen lurer på hva slags bh jeg hadde kjøpt. Det er fra Change. Den som du ser på bildet. Det er mange som forteller at de heller bruker spilløs bher. Kanskje det er jeg skulle ha prøvd. Spørsmålet mitt er hvem har de beste spilløse bhene? Anonymkode: 0db84...b92 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 11.34): Så du valgte deg en balconette med padding, og sannsynligvis metallspiler siden den er fra Change. Ja, denne hadde jeg og fått vondt av, jeg bruker fullcup med spiker av hardplast. Jeg må ha spiler og spacer fordi jeg trenger mye støtte . Så vet ikke om noen god spileløs, men antar du ikke har store hengepupper? hvilken størrelse valgte du? jeg tror ikke du kommer noen vei. Blir det litt som om jeg skulle prøvd comfyball truse for og se om det var ubehagelig eller behagelig for ballene jeg ikke har? hvis det er trans, og ikke en undersøkelse, kjøp heller bh i din str med lommer og legg inn proteser. Anonymkode: 35266...a7c Festlig nok har jeg akkurat denne BHen, og til min kropp er den superkomfortabel. Tenker ikke over at jeg har den på engang. Bruker 70DD, så ikke voldsomt store, men store nok til å trives best med litt støtte. Og denne gjør jobben for min kropp. Anonymkode: a7c10...a47
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:22 #86 Skrevet søndag kl. 12:22 Har bare pupper som er en håndfull store, så aldri fått vondt i rygg eller skuldre av BHer. Spiler av og til kan gnage hvis BHen er tynnslitt. Men jeg har brukt spileløs BHer i snart 10 år, så merker ikke at de "fengsles" eller noe. De bare holdes på plass som en god klem. Tar ikke av meg BH når jeg kommer hjem. Fordrar ikke følelsen av løse pupper under klær. Anonymkode: e1f95...144
Maleficenta Skrevet søndag kl. 12:24 #87 Skrevet søndag kl. 12:24 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 13.52): Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag uten å ha vondt. Det må være et tortur-redskap å bruke.....det er kanskje ikke så ille som å gå med korsett, for det må være det verste av alt.... Jeg har prøvd å gå med dette undertøyet snart en hel dag nå, men kjenner er stramt både her og der...så derfor jeg spør..... Jeg har lest meg opp på hvordan undertøyet skal sitte på kroppen, men likevell da... Hilsen en mann som måtte prøve undertøy som dere kvinner bruker.. om jeg kommer til å bruke det senere kan sikkert diskuteres (svar ærlig og seriøst på dette vær så snill) Anonymkode: 0db84...b92 Du må nå bruke feil str eller noe? Syns det er behagelig å gå med når passformen er god.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:31 #88 Skrevet søndag kl. 12:31 Maleficenta skrev (2 minutter siden): Du må nå bruke feil str eller noe? Syns det er behagelig å gå med når passformen er god. Eller så er det så enkelt som at en BH er tilpasset kvinnekropper og kvinnelig anatomi, mens TS naturlig nok ikke har så mye av det - og dermed blir BH'en ubehagelig. Jeg tror ikke jeg hadde syntes det var så behagelig å gå med susp heller, uansett hvor god kvalitet den hadde. Anonymkode: a7c10...a47
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:39 #89 Skrevet søndag kl. 12:39 Bruker kun sportsbh. Sluttet med spiler i bh'en for mange år siden, da det tross alt er veldig ubehagelig å gå med. Anonymkode: ee596...efb
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:45 #90 Skrevet søndag kl. 12:45 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 13.52): Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag uten å ha vondt. Det må være et tortur-redskap å bruke.....det er kanskje ikke så ille som å gå med korsett, for det må være det verste av alt.... Jeg har prøvd å gå med dette undertøyet snart en hel dag nå, men kjenner er stramt både her og der...så derfor jeg spør..... Jeg har lest meg opp på hvordan undertøyet skal sitte på kroppen, men likevell da... Hilsen en mann som måtte prøve undertøy som dere kvinner bruker.. om jeg kommer til å bruke det senere kan sikkert diskuteres (svar ærlig og seriøst på dette vær så snill) Anonymkode: 0db84...b92 Unnskyld om dette spørsmålet er frekt - jeg mener ikke å være det. Men jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor en mann gidder å prøve å gå med BH en dag? Om det føles ukomfortabelt for deg å svare, så ikke gjør det så klart. Anonymkode: 3bb77...1d7
Maleficenta Skrevet søndag kl. 13:16 #91 Skrevet søndag kl. 13:16 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Eller så er det så enkelt som at en BH er tilpasset kvinnekropper og kvinnelig anatomi, mens TS naturlig nok ikke har så mye av det - og dermed blir BH'en ubehagelig. Jeg tror ikke jeg hadde syntes det var så behagelig å gå med susp heller, uansett hvor god kvalitet den hadde. Anonymkode: a7c10...a47 Leste litt kjapt. Så ikke at det var en mann først som hadde skrevet det. Skjønte det etterpå. Men det er logisk ja. Ikke rart en bh ville være ubehagelig på en mann
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:39 #92 Skrevet søndag kl. 13:39 Brukte lenge 90B, det gikk greit og jeg synes det var ok. Men så tok jeg i bruk 85D. Plutselig var det mye bedre. Så svaret er nok rett str og passform er grunnen til at jeg fint kan gå med bh hele tiden. Anonymkode: cdee7...b36 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:33 #93 Skrevet søndag kl. 17:33 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Festlig nok har jeg akkurat denne BHen, og til min kropp er den superkomfortabel. Tenker ikke over at jeg har den på engang. Bruker 70DD, så ikke voldsomt store, men store nok til å trives best med litt støtte. Og denne gjør jobben for min kropp. Anonymkode: a7c10...a47 Har Change begynt med amerikanske cupstørrelser? tviler ikke på at den er komfortabel på din kropp, du har nok større pupper enn ts uansett. Anonymkode: 35266...a7c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:19 #94 Skrevet søndag kl. 22:19 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har Change begynt med amerikanske cupstørrelser? tviler ikke på at den er komfortabel på din kropp, du har nok større pupper enn ts uansett. Anonymkode: 35266...a7c Jeg vet ikke hvor cupstørrelsene kommer fra, men de har hatt DD i sortimentet så lenge jeg har handlet der. Dvs. over 10 år. Anonymkode: a7c10...a47
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:51 #95 Skrevet mandag kl. 16:51 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vet ikke hvor cupstørrelsene kommer fra, men de har hatt DD i sortimentet så lenge jeg har handlet der. Dvs. over 10 år. Anonymkode: a7c10...a47 Dd er amerikansk str, change er dansk. De har jo et helt eget størrelsen da, umulig og skjønne 😅 Anonymkode: 35266...a7c
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #96 Skrevet 17 timer siden Jeg har 85 K til 85 L-cup. Du kan se for deg to store mannshender per bryst og enda litt til. Gikk ned over 20 kg en gang og gikk kun ned til 80K. Det er tungt og skuldrene, nakken og ryggen verker. Etter mange år med bh'er er det en tvangstrøye som forsvinner når jeg kommer inn døra hjemme. Stroppene, uansett hvor brede, enten krøller seg eller glir ned fra skuldrene (sloping shoulders). Jeg har store røde merker og noen ganger blåmerker etter bruk av BH. Jeg kan aldri sove i dem da jeg vil få pusteproblemer og nesten bli kvalt av mine egne bryster om de kommer for høyt opp. Jeg har hatt bh'er som har kostet 500 og andre som har kostet 1500 uten at det har hjulpet meg nevneverdig. Vært innom mange undertøysforetninger i både Norge og i utlandet. Utenlandske undertøysfirmaer er ofte bedre når det gjelder passform, men tyngden gjør sitt. Det beste er ofte å gå uten BH og heller ha mer ettersittende tøy rundt brystene. Hva andre mener om dette spiller liten rolle da komfort kommer før estetikk. Anonymkode: ec740...fdd
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #98 Skrevet 14 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (1 time siden): Jeg går med beina, jeg. Jeg går på beina - om med bh, veske, sko , bukser osv. Anonymkode: 35266...a7c
Grønnsaksvaffel Skrevet 14 timer siden #99 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg går på beina - om med bh, veske, sko , bukser osv. Anonymkode: 35266...a7c Jeg går på bakken, veien, gulvet osv., og med beina. Jeg har på meg sko og har med meg veske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå