AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:52 #1 Skrevet onsdag kl. 11:52 Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag uten å ha vondt. Det må være et tortur-redskap å bruke.....det er kanskje ikke så ille som å gå med korsett, for det må være det verste av alt.... Jeg har prøvd å gå med dette undertøyet snart en hel dag nå, men kjenner er stramt både her og der...så derfor jeg spør..... Jeg har lest meg opp på hvordan undertøyet skal sitte på kroppen, men likevell da... Hilsen en mann som måtte prøve undertøy som dere kvinner bruker.. om jeg kommer til å bruke det senere kan sikkert diskuteres (svar ærlig og seriøst på dette vær så snill) Anonymkode: 0db84...b92
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:54 #2 Skrevet onsdag kl. 11:54 Jeg var egentlig ganske innstilt på å svare ordentlig men dette lukter runketråd når jeg leser de siste setningene. Anonymkode: ef82d...68f 12
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:56 #3 Skrevet onsdag kl. 11:56 Spileløst. Anonymkode: e771b...49d 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:57 #4 Skrevet onsdag kl. 11:57 Det er grunnen til at vi tar den av når vi er hjemme. Anonymkode: a0843...6ae 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:58 #5 Skrevet onsdag kl. 11:58 Riktig størrelse er helt avgjørende. Jeg bruker BH døgnet rundt, både dag og natt. Kjenner ikke at den er der. Anonymkode: 40836...32d 6 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:58 #6 Skrevet onsdag kl. 11:58 Man venner seg til alt. Tenk så mange som går med stringtruse, det er mye verre spør du meg. Anonymkode: 772b3...874 8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:58 #7 Skrevet onsdag kl. 11:58 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er grunnen til at vi tar den av når vi er hjemme. Anonymkode: a0843...6ae Jeg tar den kun av i dusjen. Anonymkode: 40836...32d 8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:59 #8 Skrevet onsdag kl. 11:59 Klarer det ikke. Er velsignet med små pupper så bruker ikke bh hver dag, kun under mer ettersittende topper. Kjøper kun de uten bøyle og tar den av med en gang jeg kommer hjem. Den hemmer pusten og er jævlig å gå med. Skulle ønske det var aksept for å gå uten. Anonymkode: 526b1...ddf 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:01 #9 Skrevet onsdag kl. 12:01 Jeg merker ikke at jeg har bh på meg og synes det er ubehagelig å gå uten, så jeg skjønner ikke alle disse trådene her inne der damer ikke kan vente med å ta av seg bhen når de kommer hjem. Jeg er sikker på at disse damene bruker feil bh, både type og størrelse. Anonymkode: 4e303...100 15 11
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:02 #10 Skrevet onsdag kl. 12:02 Jeg klarer ikke det, får veldig vondt. Så jeg unngår å gå ut hver dag, for jeg kan ikke gå ut uten pga veldig store bryster. Jeg synes faktisk korsett er mye bedre, da hviler brystene ned på/i den Anonymkode: 7470c...50f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:04 #11 Skrevet onsdag kl. 12:04 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå må dere damer her inne fortelle meg hvordan i alle dager klarer dere å gå med bh en hel dag uten å ha vondt. Det må være et tortur-redskap å bruke.....det er kanskje ikke så ille som å gå med korsett, for det må være det verste av alt.... Jeg har prøvd å gå med dette undertøyet snart en hel dag nå, men kjenner er stramt både her og der...så derfor jeg spør..... Jeg har lest meg opp på hvordan undertøyet skal sitte på kroppen, men likevell da... Hilsen en mann som måtte prøve undertøy som dere kvinner bruker.. om jeg kommer til å bruke det senere kan sikkert diskuteres (svar ærlig og seriøst på dette vær så snill) Anonymkode: 0db84...b92 Bh er tortur. Går bare med det når jeg må. Feks under en gjennomsiktig topp eller kjole. Går heller med en ekstra singlet istedenfor for bh. Anonymkode: d7baf...451 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:04 #12 Skrevet onsdag kl. 12:04 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg merker ikke at jeg har bh på meg og synes det er ubehagelig å gå uten, så jeg skjønner ikke alle disse trådene her inne der damer ikke kan vente med å ta av seg bhen når de kommer hjem. Jeg er sikker på at disse damene bruker feil bh, både type og størrelse. Anonymkode: 4e303...100 De er sikkert overvektige også sånn at den blir liggende inni valkene og gnage. Anonymkode: 40836...32d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:05 #13 Skrevet onsdag kl. 12:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg merker ikke at jeg har bh på meg og synes det er ubehagelig å gå uten, så jeg skjønner ikke alle disse trådene her inne der damer ikke kan vente med å ta av seg bhen når de kommer hjem. Jeg er sikker på at disse damene bruker feil bh, både type og størrelse. Anonymkode: 4e303...100 Jeg bruker tilpasset BH fra en dyr undertøysforetning, med breie stropper. Men brystene mine er så store og tunge at det uansett blir vondt for skuldrene å holde stroppene oppe. BH-en må være ganske stram for å kunne gi noe støtte i det hele tatt, når brystene veier flere kg. Handler ikke om feil BH. Anonymkode: 7470c...50f 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:06 #14 Skrevet onsdag kl. 12:06 Dere som får vondt, er dere overvektige og eller utrent? For jeg liker stramme bher med spile, og det er absolutt ikke ubehagelig. Har også treningstopper som er så stramme at de er vanskelige å få av og på, men de er jo behahelige så fort de sitter på. Tenker hvertfall aldri over undertøyet mitt. Det skal bare være praktisk. Anonymkode: b0a81...52a 5 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:06 #15 Skrevet onsdag kl. 12:06 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De er sikkert overvektige også sånn at den blir liggende inni valkene og gnage. Anonymkode: 40836...32d Herregud. Kan det tenkes at noen synes det er ubehagelig selv om bh er tilpasset og man ikke har valker, eller må du bare snakke dritt? Anonymkode: a0843...6ae 6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:06 #16 Skrevet onsdag kl. 12:06 Jeg bruker kun Shiloh fra Hunkemöller. Med to ekstra bh-forlengere. Anonymkode: 97c59...39c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:07 #17 Skrevet onsdag kl. 12:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud. Kan det tenkes at noen synes det er ubehagelig selv om bh er tilpasset og man ikke har valker, eller må du bare snakke dritt? Anonymkode: a0843...6ae Følte du deg truffet? Bruk heller energien din på å gjøre noe med det fremfor å sutre over kommentarer du ikke liker. Anonymkode: 40836...32d 2 1
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 12:07 #18 Skrevet onsdag kl. 12:07 Jeg har ikke brukt de på årevis. Kun hvis jeg skal i noe selskap etc og må ha pen kjole jeg bruker det. Vrenges fort av når jeg kommer hjem igjen. Jeg kan ikke fordra BH 🤮 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:08 #19 Skrevet onsdag kl. 12:08 Den hiver jeg av når jeg er hjemme,om puppene henger litt for mye.Bor alene,så ingen ser meg.Det er tortur om jeg må bruke puppefengsel hver dag,ryggen blir vond og skuldrene verker.. Anonymkode: 001d6...d80 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:09 #20 Skrevet onsdag kl. 12:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Følte du deg truffet? Bruk heller energien din på å gjøre noe med det fremfor å sutre over kommentarer du ikke liker. Anonymkode: 40836...32d Nei, det gjør jeg ikke. Men hva er meningen din med å slenge dritt? Lurer litt på det. Anonymkode: a0843...6ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå