AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:39 #1 Skrevet onsdag kl. 10:39 Jeg har veldig lyst på et tredje barn men jeg merker at noe av årsaken er at jeg har to jenter/gutter og håper på å få en gutt/jente dvs motsatt kjønn ift hva vi har (skriver begge deler for å ikke gjøre dette til en debatt om verste og beste kjønn egentlig) Jeg er 100 prosent sikker på at om jeg får beskjed om at tredje er samme kjønn som de to andre vil jeg absolutt bli like glad, men jeg er litt redd for at det likevel er håpet om å få lov å ha begge kjønn i søskenflokken som er del av drivet for ønsket mitt... noen tanker om dette? Samme erfaringer? Anonymkode: c6f3a...69c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:44 #2 Skrevet onsdag kl. 10:44 Du har åpenbart to gutter. Det er eneste grunnen til at de med to satser på den tredje. Anonymkode: ee893...60e 10 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:48 #3 Skrevet onsdag kl. 10:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har åpenbart to gutter. Det er eneste grunnen til at de med to satser på den tredje. Anonymkode: ee893...60e Det var et veldig lite hjelpsomt svar, og siden jeg ikke kommenterte kjønn i HI kommer jeg verken til å avkrefte eller bekrefte Anonymkode: c6f3a...69c 6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:50 #4 Skrevet onsdag kl. 10:50 Vel, INGEN prøver for en tredje for å få en gutt i alle fall…. Anonymkode: ee893...60e 3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:51 #5 Skrevet onsdag kl. 10:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, INGEN prøver for en tredje for å få en gutt i alle fall…. Anonymkode: ee893...60e Fint hvis du kan kutte ut avsporingen og la være å svare evt holde deg til temaet. Anonymkode: c6f3a...69c 7
Gulline Skrevet onsdag kl. 10:52 #6 Skrevet onsdag kl. 10:52 Dersom det motsatte kjønn er ønsket og målet med en ny graviditet så må man være fullt klar over at det er ca 50% sjanse for at det klaffer. Jeg har aldri forstått ønsket om "en av hver". Det spiller da ingen rolle hvilket kjønn barnet har? 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:55 #7 Skrevet onsdag kl. 10:55 Hva mener du med motsatt kjønn? Det er jo mange forskjellige kjønn det kan bli. Anonymkode: 497b3...c50 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:04 #8 Skrevet onsdag kl. 11:04 Litt usikker på hvilken hjelp du får ut av dette innlegget. Om du FAKTISK blir like glad uansett, og gjerne vil ha tre barn, kan du bare gjøre det. Hvis du er ærlig med deg selv og kjenner at det egentlig mest er fordi du vil ha en gutt/jente, bør du tenke deg om. I alle fall må du da se grundig for deg scenarioet at det kan bli samme kjønn som du allerede har, og kjenne godt etter hvordan du føler rundt det. Anonymkode: 399d4...5f9 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:07 #9 Skrevet onsdag kl. 15:07 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vel, INGEN prøver for en tredje for å få en gutt i alle fall…. Anonymkode: ee893...60e Tull, jeg har to jenter og en gutt og hvis jeg får bestemme ville jeg hatt to av hver om vi skulle hatt en til. Håper virkelig ikke du har barn/at du rekker å bli moden før du velger å få dem Anonymkode: d2f84...a00 5 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:10 #10 Skrevet onsdag kl. 15:10 ALLE vil ha en jente. Evig diskusjon. Har aldri hørt om noen som prøver få en sistemann som gutt. Jeg ville kun ha jenter. Helst 3 stk. Fikk 2. Evig takknemlig. De er en fryd🥰 Anonymkode: c9752...21e 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:11 #11 Skrevet onsdag kl. 15:11 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tull, jeg har to jenter og en gutt og hvis jeg får bestemme ville jeg hatt to av hver om vi skulle hatt en til. Håper virkelig ikke du har barn/at du rekker å bli moden før du velger å få dem Anonymkode: d2f84...a00 Du har jo 2 jenter. 🤣 pipen hadde fått en annen lyd om du hadde 3 gutter?🤔 Anonymkode: c9752...21e 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:15 #12 Skrevet onsdag kl. 15:15 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har jo 2 jenter. 🤣 pipen hadde fått en annen lyd om du hadde 3 gutter?🤔 Anonymkode: c9752...21e Absolutt ikke, om jeg kun skulle hatt to barn og de måtte vært samme kjønn ville jeg valgt gutter men å oppleve begge kjønn er midt i blinken for meg🥰 Anonymkode: d2f84...a00 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:16 #13 Skrevet onsdag kl. 15:16 Hva hvis du får samme kjønn som det du har? Kommer du til å fortsette helt til du får det du ønsker deg, eller er det barnet i seg selv du ønsker? Anonymkode: bd4c5...d4a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:20 #14 Skrevet onsdag kl. 15:20 Jeg er helt ærlig på at om jeg fikk vite at jeg ventet jente så hadde min umiddelbare reaksjon vært stor skuffelse. Jeg har alltid ønsket meg kutter og vært heldig og fått det. Men så tror jeg ting hadde gått seg til veldig fort om jeg fant ut at siste var jente. Har heldigvis ikke kommet i den situasjonen. Anonymkode: ee3e1...b1a 3 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:20 #15 Skrevet onsdag kl. 15:20 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Absolutt ikke, om jeg kun skulle hatt to barn og de måtte vært samme kjønn ville jeg valgt gutter men å oppleve begge kjønn er midt i blinken for meg🥰 Anonymkode: d2f84...a00 Så flott. Da er du unik der. Kjenner ikke en eneste dame som ikke ønsker seg en datter eller blir skuffet av en datter, dessverre opplevd skuffende kvinner fordi dem ventet gutt. Anonymkode: c9752...21e 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:21 #16 Skrevet onsdag kl. 15:21 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): ALLE vil ha en jente. Evig diskusjon. Har aldri hørt om noen som prøver få en sistemann som gutt. Jeg ville kun ha jenter. Helst 3 stk. Fikk 2. Evig takknemlig. De er en fryd🥰 Anonymkode: c9752...21e For er idiotisk svar ! Anonymkode: 1428d...3f8 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:26 #17 Skrevet onsdag kl. 15:26 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): ALLE vil ha en jente. Evig diskusjon. Har aldri hørt om noen som prøver få en sistemann som gutt. Jeg ville kun ha jenter. Helst 3 stk. Fikk 2. Evig takknemlig. De er en fryd🥰 Anonymkode: c9752...21e AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så flott. Da er du unik der. Kjenner ikke en eneste dame som ikke ønsker seg en datter eller blir skuffet av en datter, dessverre opplevd skuffende kvinner fordi dem ventet gutt. Anonymkode: c9752...21e Jeg "ønsket" meg gutt, og fikk gutt. Hadde "ønsket" meg en gutt til, skulle vi hatt flere. Anonymkode: e8780...06a 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:28 #18 Skrevet onsdag kl. 15:28 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ALLE vil ha en jente. Evig diskusjon. Har aldri hørt om noen som prøver få en sistemann som gutt. Jeg ville kun ha jenter. Helst 3 stk. Fikk 2. Evig takknemlig. De er en fryd🥰 Anonymkode: c9752...21e Jeg ønsker ikke jente og jeg vet om flere enn meg som foretrekker gutter. Anonymkode: ee3e1...b1a 1 1
Daisy-love Skrevet onsdag kl. 15:28 #19 Skrevet onsdag kl. 15:28 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har åpenbart to gutter. Det er eneste grunnen til at de med to satser på den tredje. Anonymkode: ee893...60e Jeg kjenner ei som er en av fem søstre. Etter fem jenter så gav faren opp, og var fornøyd med de han hadde 😆 Så det må faktisk ikke være to gutter her selv om jeg kan være med på at det en del ganger er sånn.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:32 #20 Skrevet onsdag kl. 15:32 Er det bare jeg som ikke vil ha jente? Anonymkode: 65c90...6d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå