Gå til innhold

Tilbyr astrologisk par-lesning i dag! (Ingen nye henvendelser etter 15. oktober)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen skal du være 💞

Vi er inne i måneden for Vektens tegn -her vi speiler oss i hverandre, samarbeider og pleier relasjoner og forbindelser. Jeg vil gjerne tilby deg og en du har i livet ditt en par-lesning🌹

Her blir det lagt vekt på kjemi, hva dere har å lære av hverandre, potensiale, utfordringer og hvordan dere kan styrke relasjonen.

En par-lesning kan benyttes for mye mer enn en romantisk forbindelse.

En par-lesning kan gjøres for søsken, forelder/voksne barn, venner, sjef/ansatt, kollegaer, naboer -ja som du skjønner er det mange mulige kombinasjoner.

I denne runden kommer jeg ikke til å svare på spørsmål om relasjoner til eks-partnere. 

Husk at en lesning er ikke et fasitsvar på utfall eller resultater i ditt liv. Ingenting er sort-hvitt, alt har nyanser. Det er viktig å poengtere at jeg som gjør lesningene her tror på at alle mennesker har fri vilje, et stort potensiale og medfølgende ansvar🕊️

Betingelser for lesningen:

-Du må oppgi fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant for begge to

-Dersom du ikke har alle opplysninger om den andre, er det et minimum å oppgi fødselsår og stjernetegn. Merk at lesningen vil bli svekket og mer generell

-Alle som skriver inn i løpet av denne dagen, 15. oktober kl 23:59, vil få et svar

-Adgang for ett oppfølgingsspørsmål dersom det ikke blir flere enn 10 henvendelser i denne tråden. Her svarer jeg kort på noe du lurer på, som er beskrevet i lesningen, ingen nye spørsmål takk😇

Slik finner du  ascendant og månetegn:

For å finne ascendant, også kalt rising sign, må du vite klokkeslettet for når du og den andre ble født. Du kan kalkulere og finne ascendanten og månetegnet ditt her:

Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net 

Moon Sign Calculator - BirthChart.net

Dette kan jeg ikke svare på:

-Spørsmål knyttet til utroskap, eks-partnere, sykdom, fødsler og død. 

-Henvendelser som mangler opplysningene nevnt i betingelser for lesningen.

-Henvendelser som omfatter personer under 18 år.

HUSK PÅ! 

Spør bare om ting du faktisk ønsker å høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓

FORBEHOLD!

En astrologisk lesning er ikke vitenskapelig forankret, og må betraktes som underholdning.

Du har selv ansvar for deg selv og valgene du tar🥰

Mitt mål er å gi deg en lesning med kvalitet, og ettersom jeg gjør dette på fritiden kan svartiden variere🌙

Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹

Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt.

Mitt ønske er å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 

Gleder meg til å høre fra deg!

Ts💫🤍

Anonymkode: b5ccb...971

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei🌷

Ettersom det ikke ble noen henvendelser på denne tråden, er det noen som vil svare på om noe kunne vært gjort annerledes? 

Ts🤍💫

Anonymkode: b5ccb...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...