AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #1 Skrevet i går, 07:55 Om noen kan fortelle meg litt om hvordan det var. Anonymkode: 5d493...dbe
AnonymBruker Skrevet i går, 08:34 #2 Skrevet i går, 08:34 Har hatt det i Thailand ja. Var drita full og møtte DEN dama i en bar. Veldig feminin og hadde store pupper. Ble veldig hypp på henne. Skjønte ikke før etter en times tid hun var ladyboy pga større hender og føtter. Adamseplet hadde hun operert bort. Ble likevel med henne på hotellrommet hvor jeg knullet henne i ræva. Var kun tent på å gi, ikke motta. Anonymkode: 76295...e91
AnonymBruker Skrevet i går, 08:39 #3 Skrevet i går, 08:39 Ja, tre ganger. Gjort alt. Sugde og ble sprutet i munn. Det var ganske mye som kom, tror ikke hun hadde tømt seg på en stund. Pult og blitt pult. Vil anbefale hvis du synes det er spennende. Nye sider med sex som er ganske godt. Anonymkode: 0bd25...a87
AnonymBruker Skrevet i går, 08:45 #4 Skrevet i går, 08:45 Nei, men det er av fantasiene mine, og jeg er kvinne. Anonymkode: 17ddd...f95 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:32 #5 Skrevet i går, 09:32 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nei, men det er av fantasiene mine, og jeg er kvinne. Anonymkode: 17ddd...f95 Jeg er selv ladyboy og drømmer om seksuell erfaring med ei kvinne. Er 29 Anonymkode: ac166...5fb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:32 #6 Skrevet i går, 11:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men det er av fantasiene mine, og jeg er kvinne. Anonymkode: 17ddd...f95 Kvinne her også som drømmer om det. Ts Anonymkode: 5d493...dbe 2
AnonymBruker Skrevet i går, 19:01 #7 Skrevet i går, 19:01 Jeg tenner på pikk men absolutt ikke på menn. En gang i fylla hoppet jeg i det. Var ganske opphissende! Anonymkode: 8565e...b58 3
Katten.2.0 Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Har opplevd det en del ganger. Det er både spennende og "rart" samtidig. Det er noe med lukten som ikke stemmer: Kuk og balle lukter kuk og balle, og akkurat den lukten passer ikke helt inn når resten av kroppen er svært attraktiv kvinne (bortsett fra kjønnsorganet naturligvis). 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Katten.2.0 skrev (13 timer siden): Har opplevd det en del ganger. Det er både spennende og "rart" samtidig. Det er noe med lukten som ikke stemmer: Kuk og balle lukter kuk og balle, og akkurat den lukten passer ikke helt inn når resten av kroppen er svært attraktiv kvinne (bortsett fra kjønnsorganet naturligvis). Er det ikke deilig å suge henne? Luktet det vondt? Anonymkode: 5d493...dbe
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Aldri prøvd. Har fantasert mye om det dog. Anonymkode: 8e6b1...c9b
Katten.2.0 Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke deilig å suge henne? Luktet det vondt? Anonymkode: 5d493...dbe Lukter kuk, og så lenge de har hatt god hygiene lukter det ikke vondt - men det er dessverre ikke alle som har god hygiene, selv om de lever som kvinner.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden Katten.2.0 skrev (34 minutter siden): Lukter kuk, og så lenge de har hatt god hygiene lukter det ikke vondt - men det er dessverre ikke alle som har god hygiene, selv om de lever som kvinner. Nei, det er det nok ikke... Var dette her hjemme i Norge, eller i utlandet? Anonymkode: 5d493...dbe
Katten.2.0 Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, det er det nok ikke... Var dette her hjemme i Norge, eller i utlandet? Anonymkode: 5d493...dbe Begge deler. Tinder og Grindr er din venn.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Alltid trodd du var dame katten2.0 Anonymkode: 0bd25...a87
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Ja, i Thailand - var litt usikker på om det var ladyboy eller ikke, mens så søt/pen at jeg tenkte - jaja, hvorfor ikke prøve. Det var hen som ville ha mest sex - svært fin opplevelse. Anonymkode: 6e7af...348
Katten.2.0 Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alltid trodd du var dame katten2.0 Anonymkode: 0bd25...a87 Noen spesiell grunn til det?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Dere som har hatt dere i Thailand, var det gratis? Anonymkode: e0423...f56 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Katten.2.0 skrev (5 timer siden): Begge deler. Tinder og Grindr er din venn. Er ts søkemodus på tinder og grinder? Anonymkode: 6ecf9...f46
Katten.2.0 Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ts søkemodus på tinder og grinder? Anonymkode: 6ecf9...f46 Usikker. Er en del år siden jeg brukte det, men da dukket dem opp ved vanlig bruk. Aldri oppsøkt spesifikke sider rettet mot det, betalt for apper eller betalt for noen form for seksuelle tjenester - så kan ikke uttale meg om akkurat de aspektene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå