AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Om noen kan fortelle meg litt om hvordan det var. Anonymkode: 5d493...dbe
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Har hatt det i Thailand ja. Var drita full og møtte DEN dama i en bar. Veldig feminin og hadde store pupper. Ble veldig hypp på henne. Skjønte ikke før etter en times tid hun var ladyboy pga større hender og føtter. Adamseplet hadde hun operert bort. Ble likevel med henne på hotellrommet hvor jeg knullet henne i ræva. Var kun tent på å gi, ikke motta. Anonymkode: 76295...e91
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Ja, tre ganger. Gjort alt. Sugde og ble sprutet i munn. Det var ganske mye som kom, tror ikke hun hadde tømt seg på en stund. Pult og blitt pult. Vil anbefale hvis du synes det er spennende. Nye sider med sex som er ganske godt. Anonymkode: 0bd25...a87
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Nei, men det er av fantasiene mine, og jeg er kvinne. Anonymkode: 17ddd...f95 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nei, men det er av fantasiene mine, og jeg er kvinne. Anonymkode: 17ddd...f95 Jeg er selv ladyboy og drømmer om seksuell erfaring med ei kvinne. Er 29 Anonymkode: ac166...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men det er av fantasiene mine, og jeg er kvinne. Anonymkode: 17ddd...f95 Kvinne her også som drømmer om det. Ts Anonymkode: 5d493...dbe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå