AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:43 #21 Skrevet onsdag kl. 16:43 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mener flertallet dette? Er blondt hår status og idealet på en måte? Anonymkode: fca9f...208 Blondt hår har da i alle år vært linket til idioti. Dum og deilig (og definitivt blond) - dubaduba. Det samme gjelder blåøyd. Som jo er et ord som samtidig betyr å ha blå øyne men som i dagligtale nesten alltid må forstås som å være - dum. Om noe er «høyststus» i en kultur så er det typisk ikke samtidig latterliggjort av den samme kulturen. Selv i eldre europeisk tradisjon er «hår så sort som kull» ansett som peak utseende. Blond og blåøyd er vel, mest av alt, dyrket av tvilsomme grupper? Nazistene elsket det. Og nå elsker maga det. To grupper man ikke vil dele noen verdier med. Anonymkode: 96000...33c 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:47 #22 Skrevet onsdag kl. 16:47 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mener flertallet dette? Er blondt hår status og idealet på en måte? Anonymkode: fca9f...208 Hodehår nei Kjønnshår ja Ekte blondt hår der nede er sjeldent og absolutt høystatus Anonymkode: 119b2...c2e 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:48 #23 Skrevet onsdag kl. 16:48 2 minutter siden, AnonymBruker said: Blondt hår har da i alle år vært linket til idioti. Dum og deilig (og definitivt blond) - dubaduba. Det samme gjelder blåøyd. Som jo er et ord som samtidig betyr å ha blå øyne men som i dagligtale nesten alltid må forstås som å være - dum. Om noe er «høyststus» i en kultur så er det typisk ikke samtidig latterliggjort av den samme kulturen. Selv i eldre europeisk tradisjon er «hår så sort som kull» ansett som peak utseende. Blond og blåøyd er vel, mest av alt, dyrket av tvilsomme grupper? Nazistene elsket det. Og nå elsker maga det. To grupper man ikke vil dele noen verdier med. Anonymkode: 96000...33c Det er misunnelse som gjør at at disse skal "mobbes". Skulle tro sånt hørte til på barneskolen, men voksne damer er ofte de verste. Skjønnhet er makt, er derfor enkelte prøver desperat å holde blonde gudinner nede. Anonymkode: aad18...96d 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:51 #24 Skrevet onsdag kl. 16:51 Nå man ser en vakker dame men sunt blondt hår kan man ikke la være å beundre, det glanser som gull. Brunetter kan ikke måle seg med ekte hotte blondiner. Det vet de fleste, men er nok litt surt å innrømme det. Anonymkode: aad18...96d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:55 #25 Skrevet onsdag kl. 16:55 Jeg er blond og blåøyd men har farget håret mørkere i perioder, ulike varianter av brunt og også helt svart. Får definitivt langt, langt mer oppmerksomhet fra menn som blond enn som brunette. Personlig synes jeg det er penere med mørkt hår, spesielt om han eller hun ikke er kritthvit i huden. Jeg har derimot vært sammen med både lyse og mørke menn, og da har jeg definitivt vært tiltrukket av vedkommende uansett. Anonymkode: ca37e...409 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:58 #26 Skrevet onsdag kl. 16:58 16 minutter siden, AnonymBruker said: Og ordentlig norsk er idealet her i verden? Pøh. Anonymkode: 2985a...96e Veldig ofte når man spør menn rundt om i verden hvem som er vakrest er det skandinaviske damer som er svaret, og da mener de BLONDE med blå øyne. Selvsagt ikke bare håret, men ansiktstrekkene også. Anonymkode: aad18...96d 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:01 #27 Skrevet onsdag kl. 17:01 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er blond og blåøyd men har farget håret mørkere i perioder, ulike varianter av brunt og også helt svart. Får definitivt langt, langt mer oppmerksomhet fra menn som blond enn som brunette. Personlig synes jeg det er penere med mørkt hår, spesielt om han eller hun ikke er kritthvit i huden. Jeg har derimot vært sammen med både lyse og mørke menn, og da har jeg definitivt vært tiltrukket av vedkommende uansett. Anonymkode: ca37e...409 Så heldig du er, du kler sikkert blondt hår best siden det er det naturlige for deg. Anonymkode: aad18...96d
Meuwmore Skrevet onsdag kl. 17:12 #28 Skrevet onsdag kl. 17:12 Blondiner med lyse øyne har plot-armor.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:37 #29 Skrevet onsdag kl. 20:37 Men altså, svaret er jo JA. Vi vet det fordi vi vet at andel av blonde og blåøyde folk vokser, selv om det er recessive gener. Så det må jo gi en viss fordel for å reprodusere. men jeg håper ikke du trekker konklusjonen om at «de fleste liker blonde» = jeg som er brunette er mindre populær, kanskje så pass at jeg ikke har noe sjans i det hele. For det er jo ikke sant. Anonymkode: fba40...84e 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:10 #30 Skrevet onsdag kl. 21:10 Jeg er naturlig lys blond med nordiske ansiktstrekk, lys hud og mørkebrune øyne. Skulle gjerne hatt blå øyne i stedet, men gidder ikke styre med fargede linser. Anonymkode: f7c84...c96
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:14 #31 Skrevet onsdag kl. 22:14 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Veldig ofte når man spør menn rundt om i verden hvem som er vakrest er det skandinaviske damer som er svaret, og da mener de BLONDE med blå øyne. Selvsagt ikke bare håret, men ansiktstrekkene også. Anonymkode: aad18...96d Svensker og finner ligger høyere på listen enn norske. Anonymkode: 9b9df...21d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:27 #32 Skrevet onsdag kl. 22:27 Jeg har brunt hår og knallblå øyne, liker veldig godt den kombinasjonen. Da jeg var tenåring ønsket jeg meg brune øyne så mye at jeg brukte brune fargelinser i flere år. Samboeren min har brunt hår og gyllenbrune øyne, og jeg synes de er vakre, men håper likevel litt at datteren vår som er på vei vil få min øyefarge. Moren til samboer har like knallblå øyne som meg så det er håp. Faren hans har mørkebrune, nesten sorte øyne. Hun kan gjerne få samboer sin øyeform, store åpne øyne og ikke smale som mine. Anonymkode: 88fb9...a00 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:39 #33 Skrevet torsdag kl. 07:39 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Meget spesiell ting å si, og jeg tror ikke du er ærlig. Greit at bleket fake hår stappet med lange tunge extensions ala Christina Augilera ikke er pent. Men en dame med blondt sunt hår, blå eller grønne øyne og et vakkert ansikt..ikke noe pent? Yeah right. Det er som en sjelden diamant i en verden som er full av brunetter. Rødt hår er også nydelig ❤️ Anonymkode: aad18...96d Du tror ikke jeg er ærlig når jeg publiserer noe anonymt på et forum på nett? Hvorfor i alle dager skal jeg ha noen grunn til å lyve? Dette er smak og behag. Personlige preferanser. Bare fordi du syns det er vakkert, betyr ikke at alle andre skal være enige med deg. Jeg snakket om hva som tiltrekker meg, og det må jeg få lov til. Anonymkode: 4bd09...a04 2
Uanonym bruker Skrevet torsdag kl. 08:00 #34 Skrevet torsdag kl. 08:00 Jeg har inntrykk av at blondt hår blir sett på som det mest attraktive hos kvinner, ja. Det betyr jo imidlertid ikke at alle med blondt hår er vakre Etter min mening har hårfarge (og øyenfarge og hudfarge for den saks skyld) lite å si for hvor pen man er. Det er det ansiktstrekkene og deres sammensetning som bestemmer. Har selv brunt hår og brune øyne.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:25 #35 Skrevet torsdag kl. 08:25 38 minutter siden, AnonymBruker said: Du tror ikke jeg er ærlig når jeg publiserer noe anonymt på et forum på nett? Hvorfor i alle dager skal jeg ha noen grunn til å lyve? Dette er smak og behag. Personlige preferanser. Bare fordi du syns det er vakkert, betyr ikke at alle andre skal være enige med deg. Jeg snakket om hva som tiltrekker meg, og det må jeg få lov til. Anonymkode: 4bd09...a04 Det kan være for at du -ønsker- at du mente det, lever deg inn i tanken på et forum og vil at andre skal mene det samme. På grunn av at du kanskje ikke har sjans på blonde babes, eller noe annet. Helt innafor at du ikke synes at det er det vakreste, men at det "Ikke er noe pent" tror jeg 0% på at du mener. Anonymkode: aad18...96d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:39 #36 Skrevet torsdag kl. 08:39 Tror mannen min foretrekker brunetter, selv om han er mest for det naturlige. Og han er svak for brune øyne..jeg og. Vi har begge blå, hahaha. Hadde en amerikansk kjæreste som synes det var veldig stas og eksotisk med skandinavisk kjæreste med blå øyne. Vi hadde samme farger, brunt hår/blå øyne. Skjønner ikke helt hvorfor han syntes jeg skilte meg så innmari ut. Ellers er jeg ikke så opphengt i hårfarge egentlig. Synes ofte det naturlige er finest. Har ikke hatt preferanse på hårfarge på menn, men ser nå at alle mine kjærester har hatt brunt hår.. da sier det kanskje noe om min preferanse likevel, selv om jeg tenker dette er tilfeldig..? Anonymkode: c855f...11a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:46 #37 Skrevet torsdag kl. 08:46 Blondt hår er nydelig, men tror generelt om du har langt vakkert hår så er det fint, da mener jeg uten lange slitte tupper på håret der det ser ut som jenta sparer på 15 cm med høy i enden av håret Anonymkode: 7b200...847
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:53 #38 Skrevet torsdag kl. 08:53 Det er min oppfattelse av norske menn, ja. Selv er jeg helt motsatt. Liker hår så mørkt som mulig, og blondt er helt nederst på listen. Hår er kanskje det første jeg finner attraktivt hos en kvinne. Langt, fyldig, svart hår. 😍 Anonymkode: 78446...947
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:06 #39 Skrevet torsdag kl. 09:06 Sunt blond hår med blå eller grønne øyne, er desidert vakrest. Anonymkode: aad18...96d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:08 #40 Skrevet torsdag kl. 09:08 10 hours ago, AnonymBruker said: Svensker og finner ligger høyere på listen enn norske. Anonymkode: 9b9df...21d Fordi de har enda flere blonde folk. I stockholm kryr det av blonde, blåøyde menn. Det er så vakkert. Anonymkode: aad18...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå