AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:22 #1 Skrevet onsdag kl. 07:22 Mener flertallet dette? Er blondt hår status og idealet på en måte? Anonymkode: fca9f...208
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:33 #2 Skrevet onsdag kl. 07:33 Aner ikke. Men jeg har mørkebrunt hår. Og alltid blitt sjekket opp, og kunne velge blant de peneste mennene. Tror jo de fleste menn liker begge deler. Anonymkode: 06509...094 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:38 #3 Skrevet onsdag kl. 07:38 Jeg har mørkebrunt og vet at det er min eks sin preferanse. Nåværende vet jeg svært lite om. Anonymkode: 819e0...a11
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:40 #4 Skrevet onsdag kl. 07:40 Blondt hår og blå øyne er liksom det som er ordentlig norsk på en måte. Brunt eller mørk hår og brune øyne er ikke det. Det kalles preferanser. Anonymkode: 804ea...dd4 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:41 #5 Skrevet onsdag kl. 07:41 Ikke min erfaring. Anonymkode: e4acf...a74 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:43 #6 Skrevet onsdag kl. 07:43 Blondt hår og bøå øyne er vakrest. Men det er klart at ALLE med blondt hår og blå øyne er ikke vakre akkurat som at ikke alle med brunt hår og øyne er stygge. Anonymkode: cd9ad...c2b 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:44 #7 Skrevet onsdag kl. 07:44 Selv synes jeg nordiske trekk og blondt hår er vakrest. Men da må det se naturlig og glansfullt ut. Blondt hår passer ikke til alle, de fleste er vakrere med lysebrun/mørkt hår. Anonymkode: aad18...96d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:45 #8 Skrevet onsdag kl. 07:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blondt hår og bøå øyne er vakrest. Men det er klart at ALLE med blondt hår og blå øyne er ikke vakre akkurat som at ikke alle med brunt hår og øyne er stygge. Anonymkode: cd9ad...c2b Generelt er det ekstremt få mennesker som er stygge. Selv ville jeg aldri i verden ansett et menneske som «stygg». Anonymkode: fca9f...208 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:04 #9 Skrevet onsdag kl. 10:04 Jeg synes at kvinner og menn er penest med den hårfargen som passer dem. Det er ikke alle som kler blondt hår, på samme måte som at det ikke er alle som klør å være mørk. Det har med harmoni og helhet å gjøre. Hudtone, øyefarge, osv. Jeg trodde da jeg var yngre at blonde menn virkelig ikke var noe for meg. Helt til jeg møtte kjæresten min, med solbrun hud og gyllent hår og bare wow! Anonymkode: 73587...467 6 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:26 #10 Skrevet onsdag kl. 14:26 Det er sikkert bare en myte at blonde damer er populære. Anonymkode: fca9f...208 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:40 #11 Skrevet onsdag kl. 14:40 Det er kjedelig med blondt hår. Det er jo så mange som har det i Norge. Brunetter er også generelt sett hottere. Anonymkode: 61e57...98e 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:46 #12 Skrevet onsdag kl. 14:46 Jeg syns ikke blondt hår og blå øyne er noe pent. Jeg har aldri hatt en kjæreste som har det, og vedkommende skal ha en rimelig bra personlighet for at jeg skal bli tiltrukket nok til å overkomme det. Og til og med da, tror jeg alltid jeg kommer til å små-fantasere litt om dype og mystiske brune øyne og brunt hår. Men for min del må vedkommende være etnisk norsk da. Altså, lys hud og de fargene. Og nei, det handler ikke om rasisme. Det handler bare om hva jeg syns er pent og ikke. Anonymkode: 4bd09...a04 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:46 #13 Skrevet onsdag kl. 14:46 Man må se helhet. Men brunette babes med lysnet hår har verden nok av. Tone Damli Aaberge hadde ikke vært i nærheten av så eksklusiv pen om hun gikk for blondt. Anonymkode: 2d7bd...f1d 1
Vegar Beideren Skrevet onsdag kl. 14:51 #14 Skrevet onsdag kl. 14:51 Om det er blond, mørkeblond, brunt eller svart, betyr ingen verdens ting. Rødt derimot er minuspoeng. Da må de har andre ting som veier tungt
Slarti Skrevet onsdag kl. 15:02 #15 Skrevet onsdag kl. 15:02 Mitt syn som man er at blondt ikke er noe penere eller styggere en andre hårfarger. bortsett fra om det er bleket med ettervekst og 2 kilo brunkrem i tryne. Da er det bare forferdelig. Men kom med naturlig rødt hår 😍 1 2 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:05 #16 Skrevet onsdag kl. 15:05 Nei det tror jeg ikke. Og jeg synes det er svært få mennesker som egentlig kler blondt/lyst hår, spesielt ikke voksne kvinner. Anonymkode: 366aa...f44 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:06 #17 Skrevet onsdag kl. 15:06 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blondt hår og bøå øyne er vakrest. Men det er klart at ALLE med blondt hår og blå øyne er ikke vakre akkurat som at ikke alle med brunt hår og øyne er stygge. Anonymkode: cd9ad...c2b Men det er bare DIN preferanse. JEG synes det vakreste er kombinasjonen kobberrødt hår og gyllenbrune øyne. Med kombinasjonen sort/mørkebrunt hår og grønne/hazel øyne på andreplass. Blondt hår og blå øyne er derimot totalt uinteressant for meg. PS. Jeg har selv gyllenbrunt hår og blå øyne. Altså er mine preferanser ganske langt fra slik jeg selv ser ut. Anonymkode: 4a0d2...524 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:09 #18 Skrevet onsdag kl. 15:09 Jeg har naturlig lysblondt hår, lyseblå øyne og blir fort brun/før farge. Har alltid hatt draget på menn. Jeg er godt voksen. Anonymkode: b7db3...2e1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:32 #19 Skrevet onsdag kl. 16:32 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg syns ikke blondt hår og blå øyne er noe pent. Meget spesiell ting å si, og jeg tror ikke du er ærlig. Greit at bleket fake hår stappet med lange tunge extensions ala Christina Augilera ikke er pent. Men en dame med blondt sunt hår, blå eller grønne øyne og et vakkert ansikt..ikke noe pent? Yeah right. Det er som en sjelden diamant i en verden som er full av brunetter. Rødt hår er også nydelig ❤️ Anonymkode: aad18...96d 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:39 #20 Skrevet onsdag kl. 16:39 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Blondt hår og blå øyne er liksom det som er ordentlig norsk på en måte. Brunt eller mørk hår og brune øyne er ikke det. Det kalles preferanser. Anonymkode: 804ea...dd4 Og ordentlig norsk er idealet her i verden? Pøh. Anonymkode: 2985a...96e 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå