Stor pike Skrevet 15. oktober #1 Skrevet 15. oktober Jeg har en Galaxy S24 FE. I morges brukte jeg lommelykten (for å få tak i noe under benken) og nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få den skrudd den av igjen. Noen som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #2 Skrevet 15. oktober Om det er som på de fleste Samsung, ligger det i menyen du trekker ned fra toppen. Anonymkode: 61224...ff4 1 1
Daisy-love Skrevet 15. oktober #3 Skrevet 15. oktober Har annen Samsung, men hos meg er det en fane hvor lommelykt er en av tingene en kan justere. Ellers søk på lommelykt inne på apper på telefonen og du vil nok finne den der 😊
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #4 Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om det er som på de fleste Samsung, ligger det i menyen du trekker ned fra toppen. Anonymkode: 61224...ff4 Tusen takk! Så enkelt 😄 Nå slipper jeg å gå rundt som et lysende e-verk i dag. Anonymkode: 8d581...0b5
newman01 Skrevet 17. oktober #5 Skrevet 17. oktober Hvis du har talekommandoer aktivert kan du bare be telefonen slå av lommelykta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå