AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #41 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Utrolig mange Tesla i Norge. Mens i Tyskland feks, er de i fåtall. Anonymkode: 28175...d92 Fordi det er utrolig mange elbiler i Norge i forhold til alle andre land. Anonymkode: 567ee...c80
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #42 Skrevet 4 timer siden På vei hjem i dag - fem Tesla foran meg, to i rundkjøringen som ikke synes. Måtte tenke på tråden her. Nordmenn er flokkdyr, men denne flokken er bare kjedelig. Anonymkode: 80c69...890 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #43 Skrevet 4 timer siden Nordmenn er jævla hodeløse flokkdyr. Anonymkode: 7c69d...aa1 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #44 Skrevet 4 timer siden Det er en rimelig bil og du får forholdsvis mye bil for pengene. har selv vurdert denne et par ganger, men veldig «plastikk følelse» og dårlig kjørecomfort med mye støy, sammenlignet med f eks Volvo og BMW. Anonymkode: 9fcb5...a26
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #45 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er det så mange Tesla på veiene? I løpet av en dag så kan jeg nok se minst 100stk hvis jeg skal et sted. Har seriøst aldri sett så mange biler med et merke i løpet av en dag. Anonymkode: 2629a...8cc Hvor mange: For mange Hvorfor: Billig bil Anonymkode: f9d90...21f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #46 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nordmenn er jævla hodeløse flokkdyr. Anonymkode: 7c69d...aa1 Stemmer på Ap + resten av tuttifrutti også Anonymkode: f9d90...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå