AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Hvorfor er det så mange Tesla på veiene? I løpet av en dag så kan jeg nok se minst 100stk hvis jeg skal et sted. Har seriøst aldri sett så mange biler med et merke i løpet av en dag. Anonymkode: 2629a...8cc 1
Abra Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Du legger mer merke til ting hvis du er bevisst på det. Har selv aldri sett så mange taxier på veiene før jeg selv var taxisjåfør. 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Fordi det er en av de sikreste bilene, den er knallgod å kjøre og den kommer suverent frem på vinterføre. Anonymkode: a4a41...b26 3 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi det er en av de sikreste bilene, den er knallgod å kjøre og den kommer suverent frem på vinterføre. Anonymkode: a4a41...b26 feil, fordi de var en av de første der prisene ble dumpet kraftig for å få dem ut på markedet og med gunstige avtaler om man kjøpte ny innen ett år osv.. Sjakktrekk fra Musk - ikke noe sikkerhet eller kjøreegenskap i det, bare økonomi og penger i kassa og folk lot seg lure og påvirke.. Med så mye problemer med ting som er tildels alvårlige feil som fantombremsing, feilvurderinger av criusecontrol, autopilot som måtte slås av osv er det med sikkerhet noe folk som ikke skjønner problemstillingen i egen bli bruker for å forsvare sine valg. Anonymkode: 61dd7...de7 4 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Fordi de var kjempe billig. Dem villa ha marked så dem dumpa prisene. De som er navere her jeg bor kjøre tesla til og med. Anonymkode: c9642...685 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden I familien min har vi jobbet med bilsalg i over 40 år av forskjellige merker og det har aldri vært så vanskelig for andre bilmerker å konkurrere mot et annet merke som det i dag er mot Tesla. Hele totalpakken du får til prisen er ekstremt bra. Ref sikkerhet, den første Model 3 som kom og kostet 300k her i Norge for over 7 år siden, får fortsatt høyere sikkerhetsscore av NCAP enn det helt nye Macan til over 1 mill gjør. Anonymkode: c759a...697 5 2
Kålrota Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Fordi de var kjempe billig. Dem villa ha marked så dem dumpa prisene. De som er navere her jeg bor kjøre tesla til og med. Anonymkode: c9642...685 Nuvel, kjempebillige er å ta i. Det som er riktig, er jo at det er mye bil for pengene og kjøpere i det segmentet slår til. I vår omgangskrets er vi de eneste uten Tesla, faktisk, og blir stadig overøst med hvor fantastiske biler det er. Det stemmer sikkert, men det er fullstendig uaktuelt for oss å bruke så mye penger på bil.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Billige. Overkommelig for mange å kjøpe helt ny bil. Men etter min mening er de stygge 🙂 Anonymkode: 1c692...301 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Mange kjøper det nabo og venner har🙄😅 Anonymkode: 5b779...00b 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Utrolig mange Tesla i Norge. Mens i Tyskland feks, er de i fåtall. Anonymkode: 28175...d92 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Fordi de har kjørt på med kampanjer til 0 % rente første 3 år, og dermed gjør det bilen ekstra prisgunstig. Kjenner noen som har kjøpt tesla, angret bittert, men får ikke solgt den, andre er veldig fornøyd. Selv gikk jeg for en annen. Anonymkode: 04492...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Det kryr av Tesla'er på norske veier, og ingen har blitt levert med blinklys 🙈 Anonymkode: 4119a...d30 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kryr av Tesla'er på norske veier, og ingen har blitt levert med blinklys 🙈 Anonymkode: 4119a...d30 Skjønner virkelig ikke greia der, hva er problematisk med å bruke blinklyset… Anonymkode: d1572...089 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden Det er to enkle grunner til at det er mange tesla i Norge. 1. Den er billig 2. Folk har ikke peiling på bil. Det er forklaringen. Anonymkode: d48b3...2b9 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er to enkle grunner til at det er mange tesla i Norge. 1. Den er billig 2. Folk har ikke peiling på bil. Det er forklaringen. Anonymkode: d48b3...2b9 Hvilken Tesla har du eid? Og hva var du misfornøyd med? Anonymkode: d1572...089
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det så mange Tesla på veiene? Det er nok fordi mange har kjøpt Teslaer. Anonymkode: 5dabe...2de 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det kryr av Tesla'er på norske veier, og ingen har blitt levert med blinklys 🙈 Anonymkode: 4119a...d30 Det er så lite brukt at fabrikken sparer penger ved å ikke utstyre de med blinklysspak en gang! Det kan dog ettermonteres 😂 Anonymkode: 5dabe...2de 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): feil, fordi de var en av de første der prisene ble dumpet kraftig for å få dem ut på markedet og med gunstige avtaler om man kjøpte ny innen ett år osv.. Sjakktrekk fra Musk - ikke noe sikkerhet eller kjøreegenskap i det, bare økonomi og penger i kassa og folk lot seg lure og påvirke.. Med så mye problemer med ting som er tildels alvårlige feil som fantombremsing, feilvurderinger av criusecontrol, autopilot som måtte slås av osv er det med sikkerhet noe folk som ikke skjønner problemstillingen i egen bli bruker for å forsvare sine valg. Anonymkode: 61dd7...de7 Lett å se at du ikke liker Tesla og bygger dine "fakta" ut ifra personlig mening og ikke reelle tester. Med sikkerhet legger jeg kræsj tester og ikke gjettinger og feilbruk av hjelpesystemer. Anonymkode: a4a41...b26 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden Veldig billig bil som en stund hadde eksklusivt ladenettverk. Det er ikke et rasjonelt kjøpt i dag, men det var det i mange år. Anonymkode: 80c69...890 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Skrevet 12 timer siden At Teslaeiere ikke bruker blinklys har ingenting med tesla-merket å gjøre. Det betyr at de ikke brukt blinklys før og. De er bare samlet mer nå i Tesla-bilparken fordi det er flest Teslaer på veien nå. Man blir ikke en bedre eller dårligere sjåfør av å bytte bil. Anonymkode: d90d0...9c1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå