Gå til innhold

Forsøk på erotisk novelle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker å skrive ned fantasier jeg kan har og lage det til erotiske noveller. Tenkte bare å få noe respons på noe av dette.

Gjerne positivt, men om det er noe konstruktiv kritikk eller tips til forbedring så tas det mot med takk. Skriv gjerne kjønn og alder den som svarer, kan være interessant å se om det er noen forskjeller på hvem dette eventuelt treffer

Jeg drømte at vi var i Oslo, og møtte et par tilfeldig på en mer uformell restaurant, usikker på om det var vennepar eller kjærester. Vi var med de en hel kveld, og etterhvert foreslo den andre dama til deg om vi ville ha med oss en av de tilbake til hotellet. 

Du fortalte dette til meg, og virket egentlig veldig overrasket, men nyskjerrig på ideen. Alt kunne avbrytes til enhver tid hadde deres snakker om, så bare det å ha med en av de til hotellet føltes ikke som noen stor greie for deg. Jeg var egentlig åpen for at det kunne være hvem som helst av de, mens du sa du var redd for om du ville få noen negative følelser av å se en annen dame sammen med meg i en sånn setting. Sånn at det var han karen som du syntes var kjekk og fin, derfor var mindre truende for din del, så da ble vi enige at vi prøver oss frem med han.

Han ble oss med, og dama reiste hjem, men vi skiltes på god fot og fikk et stående tilbud om at hun fortsatt var interessert ved en senere anledning hvis vi skiftet mening.

Fast forward til hotellet, jeg kommer ut fra doen. Og blir møtt av et litt overraskende syn, at du ligger på rygg i sofaen. Det ene beinet trukket opp på sofaryggen og det andre bøyd ned på gulvet. Greide du virkelig ikke å holde deg lengre tenkte jeg?? Kjolen din er trukket opp til livet. Mens han andre karen ligger med hodet dypt plantet mellom beina dine, og er godt i gang med å slikke deg, ivrig og intenst forsyner han seg av deg. 

Du ligger med lukkede øyne og hodet lent bakover, stønner, og biter deg selv i leppa. I det du hører jeg meg komme, slår du brått opp øynene. Vi får straks blikkontakt, du ser nærmest litt små nervøs og nølende ut når blikkene våres møtes. Samtidig ser jeg på hele fjeset ditt, det halvsløve blikket og det skeive smilet ditt at dette er noe du virkelig nyter. Jeg bare smiler tilbake og gir deg et litt nuss fra avstand mens jeg betrakter det deilige synet av å se deg ligge der å nyte, dette har vi jo snakket om og avtalt på forånd. 

Jeg merker at dette er noe som beroligere deg, og jeg ser at du slapper mer av igjen, og gir deg henn til den herlige behandlingen du får.

Så mimer du "kom hit" til meg, og gir et lite nikk med hodet om at du vil jeg skal komme bort til deg. Jeg går mot deg og stopper opp like ved hodet ditt. Bøyer meg litt ned stryker deg på kinnet der du ligger å ynker deg og vrir deg i nytelse, jeg gir deg et hett kyss, leker febrilsk med tungen mens den fremmede forsyner seg av den deilige kona mi.. ser og merker på hele deg hvor kåt og nøden du begynner å bli nå. Pusten din er tung og du presser frem med en grøtete stemme "Jeg vil ha deg i munnen min, få suge pikken din nå".

Jeg drar buksa litt ned, og du griper ivrig tak i bokseren min og vipper den allerede knallharde ut. Før jeg vet ordet av det har du allerede slukt den dypt i munnen din og starter å suge i et ivrig tempo mens du stønner og peser om hverandre.

Han andre karen har lar to fingre finne veien til den trange åpningen, leker lett i åpningen og så fører de inn, noe som nå får deg til å vri og bevege hoftene dine i takt med de lekne fingrene hans. Den ivrige tungen som fortsatt leker med klitten. Hele kroppen din vrir seg i nytelse.

Så deilig syn å se deg ligge der med kuken min i munnen, beina godt spredd til siden og en kjekk kar ivrig i gang på den nå dyv våte fitta di. Jeg forteller hvor god du er, og hvor deilig du er. Du smiler og stønner frem et "takk", så spør jeg deg på en bestemt og tergend måte "er du klar for mere pikk snart kjære?", i en blanding av overraskelse og ren kåtskap stønner du bare frem et små desperat "ja". 

Han andre kikker opp på meg, jeg gir han et bekreftende nikk, han reiser seg straks opp, vrir av seg skjorta og drar ned buksa sånn at den harde og kraftige kuken hans kommer til syne. Han tar den i hånda, fører den opp og ned mellom de våte leppene dine et par ganger før han stopper opp et lite sekund. Så fører han den kraftige kuken sin rolig og forsiktig  cm for cm inn i den lille trange herlige drømmekona mi. Jeg ser hvordan du febrilsk prøver å kvele de par første stønnene du gir fra deg, du lukker øynene og kaster hodet bakover i et kraftig stønn i det han bunner deg. Så grov og hard han er, så trang og fylt opp du føler deg.

Han står der tungpustet og nyter den deilige følelsen av den deilige og trange kona mi rundt kuken sin, hvordan du strammer herlig rundt han. Han kaster et blitt og utbryter "faen så deilig trang kona di er". Så drar han den ut, stopper er lite sekund før han rolig men bestemt kjører den til bunns av deg igjen, trekker den rolig ut og så bestemt inn igjen.

Du hadde stoppet å suge i det han vippet frem kukken sin for å trenge seg inn i deg, men har hele tiden dratt meg med hånda. Men nå snur du på hodet og tar meg ivrig inn i munnen igjen, suger meg så rått som bare du kan kjære. Holder øyekontakt med det kåte og sultne blikket ditt.

"Så rå du er kjære" stønner jeg!

For et herlig syn å se deg fylt opp av to harde kuker på denne måten, se deg nyte den deilige behandlingen vi to mannfolka gir deg!

Du bare smiler lekent, kåt og er helt tydelig sugen på mer!

"Kom igjen da karer, Knull meg, la meg kjenne det, knull meg og fyll meg opp for faen" stønner du plutselig ut i blanding av kåtskap og desperasjon.

Før du rekker å tenke deg om, får du nøyaktig hva du nettopp har bedt om. Fire muskuløse armer griper hardt tak i deg, løfter deg opp og slengt rundt. Jeg har satt meg ned i sofaen og du blir nå i mennenes jerngrep og kontroll nærmest tredd skrævende ned på den knall harde kuken min. Du kjenner hvordan jeg cm for cm fyller deg opp. Så våt, så deilig, så varm og myk du er! Så herlig trang, og i det du er tredd helt på, starter du umiddelbart å bevege hoftene dine og ri meg ivrig. I din kåtskap og iver etter å ri pikken min så har du ikke merket at han fremmede har stilt seg rett bak deg, han gir deg et dytt fremover i ryggen, jeg griper rundt deg med armene mine, møter deg i et lidenskapelig kyss. 

I det du kjenner lemmet til han andre treffe kårsryggen din og sakte gli nedover mellom rompesprekken så går det opp for deg hva som er i ferd med å skje, pusten din blir tyngre, av både rå kåtskap og forventning. Du kjenner en våt stråle av olje treffe ryggen og renne nedover rompa. Så kjenner du for første gang å bli fylt opp der bak, rolig og forsiktig, du merker hvordan mennene leser deg godt og tilpasser seg ditt tempo. Du hører hvordan vi begge blir stadig mer og mer tungpustet, og i det vi begge nå fyller deg opp både forran og bak, lar vi det gå noen sekunder, i det vi kjenner du slapper av og vi merker hvordan du starter å bevege på hoftene så tar vi på nytt tilbake kontrollen, jeg hvisker deg bestemt i øret "nå skal du få nøyaktig hva du spørte om", du gir bare fra deg et lite sukk, "Nå er vi i gang, vi skal knulle deg, la deg kjenne det, knulle deg og fylle deg opp kjære".

Du lukker bare øynene og gir deg helt over til opplevelsen, så setter vi begge opp et tempo med å trenge oss ut og inn i den nå enda trangere kåte kona mi. Vi knuller deg rått, akuratt som vi selv vil. Det tar ikke lange stunden før følelsen av to deilige karer som fyller deg opp både forran og bak, og gir deg nytelse som nå er i ferd med å tippe deg over i en orgasme. Jeg kjenner det på hele kroppen din, som er i ferd med å stramme seg og den ukontrollerte stønningen i det du roper ut "Jeg kommer til å komme, knull meg, knull meg hardt, jeg kommer nå".

Hele kroppen din bykser og vrir seg i nytelse i en orgasme som varer og varer, mens vi hele tiden fortsetter å gi deg så mye pikk du bare orker. Følelsen av å kjenne hvordan du strammer deg til rundt kuken min gjør at også jeg eksploderer i en herlige orgasme, og i et par kraftige støt lar jeg spruten fylle deg opp. I det orgasmen din er i ferd med å slippe taket så grynter han bak deg og du kan kjenne hvordan han pumper deg full der bak.

Du kollapser fremover på brystet mitt, vi ligger der stille alle tre noen minutter.

"Takk karer, dere var helt herlige"

Han fremmede kler på seg og skjønner sin besøkelsestid, srkiver ned nr sitt på en lapp og gir beskjed om at vi var helt rå, og at han godt kan være med på flere eventyr senere hvis vi ønsket.

I det vi han går ut døra, så snur du deg mot meg, gir meg et kyss og hvisker meg i øret "Takk for en deilig opplevelse, neste gang er det din tur å få litt ekstra oppvartning".

Jeg smiler fornøyd "Du fortjente det kjære, så herlig å se deg sånn fri og nyte det hele, gleder meg til neste eventyr med deg".

"Men du kjære, jeg tror kanskje at jeg kan tenke meg å bryne meg på enda flere herlige pikker jeg............" sier du med en blanding av undring og lekenhet, og et skjeft smil om munnen.

Jeg hever øyenbrynene smått overrasket "det tror jeg faktisk du har helt rett i......".

Anonymkode: e26aa...503

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg levde meg veldig inn i denne. Likte alle beskrivelsene, og måten mennene henvender seg til henne. Ord som kone og kjære passet fint sammen med de andre beskrivelsene og nyansene.

Skal jeg være veldig kritisk så synes jeg ikke hennes replikk og utsagn passet sammen med resten. 

Så veksler historien mellom jeg form og mennene. Velg gjerne en form og hold deg til den. En fantasi som skrives i jeg form oppleves mer intim. 

Jeg opplever fantasien som veldig pirrende ellers.

Takk for en herlig skildring! 

Hilsen kvinne i 40-årene. 

Anonymkode: 811fd...b7c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg levde meg veldig inn i denne. Likte alle beskrivelsene, og måten mennene henvender seg til henne. Ord som kone og kjære passet fint sammen med de andre beskrivelsene og nyansene.

Skal jeg være veldig kritisk så synes jeg ikke hennes replikk og utsagn passet sammen med resten. 

Så veksler historien mellom jeg form og mennene. Velg gjerne en form og hold deg til den. En fantasi som skrives i jeg form oppleves mer intim. 

Tusen takk for tilbakemelding. Ja hennes råe uttalelser var vel for å virkelig vise hvor fri og kåt hun ble av denne behandlingen av to menn som hadde hennes nytelse i fokus, vise hvor vill og hemningsløs hun ble i øyeblikket. 

Ja jeg har ikke ryddet helt opp i tekst og form, var kjapt skrevet for å få det ut av hodet. Har flere hvis interessert?

TS.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tusen takk for tilbakemelding. Ja hennes råe uttalelser var vel for å virkelig vise hvor fri og kåt hun ble av denne behandlingen av to menn som hadde hennes nytelse i fokus, vise hvor vill og hemningsløs hun ble i øyeblikket. 

Ja jeg har ikke ryddet helt opp i tekst og form, var kjapt skrevet for å få det ut av hodet. Har flere hvis interessert?

TS.

Kjør på!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Liker å skrive ned fantasier jeg kan har og lage det til erotiske noveller. Tenkte bare å få noe respons på noe av dette.

Gjerne positivt, men om det er noe konstruktiv kritikk eller tips til forbedring så tas det mot med takk. Skriv gjerne kjønn og alder den som svarer, kan være interessant å se om det er noen forskjeller på hvem dette eventuelt treffer

Jeg drømte at vi var i Oslo, og møtte et par tilfeldig på en mer uformell restaurant, usikker på om det var vennepar eller kjærester. Vi var med de en hel kveld, og etterhvert foreslo den andre dama til deg om vi ville ha med oss en av de tilbake til hotellet. 

Du fortalte dette til meg, og virket egentlig veldig overrasket, men nyskjerrig på ideen. Alt kunne avbrytes til enhver tid hadde deres snakker om, så bare det å ha med en av de til hotellet føltes ikke som noen stor greie for deg. Jeg var egentlig åpen for at det kunne være hvem som helst av de, mens du sa du var redd for om du ville få noen negative følelser av å se en annen dame sammen med meg i en sånn setting. Sånn at det var han karen som du syntes var kjekk og fin, derfor var mindre truende for din del, så da ble vi enige at vi prøver oss frem med han.

Han ble oss med, og dama reiste hjem, men vi skiltes på god fot og fikk et stående tilbud om at hun fortsatt var interessert ved en senere anledning hvis vi skiftet mening.

Fast forward til hotellet, jeg kommer ut fra doen. Og blir møtt av et litt overraskende syn, at du ligger på rygg i sofaen. Det ene beinet trukket opp på sofaryggen og det andre bøyd ned på gulvet. Greide du virkelig ikke å holde deg lengre tenkte jeg?? Kjolen din er trukket opp til livet. Mens han andre karen ligger med hodet dypt plantet mellom beina dine, og er godt i gang med å slikke deg, ivrig og intenst forsyner han seg av deg. 

Du ligger med lukkede øyne og hodet lent bakover, stønner, og biter deg selv i leppa. I det du hører jeg meg komme, slår du brått opp øynene. Vi får straks blikkontakt, du ser nærmest litt små nervøs og nølende ut når blikkene våres møtes. Samtidig ser jeg på hele fjeset ditt, det halvsløve blikket og det skeive smilet ditt at dette er noe du virkelig nyter. Jeg bare smiler tilbake og gir deg et litt nuss fra avstand mens jeg betrakter det deilige synet av å se deg ligge der å nyte, dette har vi jo snakket om og avtalt på forånd. 

Jeg merker at dette er noe som beroligere deg, og jeg ser at du slapper mer av igjen, og gir deg henn til den herlige behandlingen du får.

Så mimer du "kom hit" til meg, og gir et lite nikk med hodet om at du vil jeg skal komme bort til deg. Jeg går mot deg og stopper opp like ved hodet ditt. Bøyer meg litt ned stryker deg på kinnet der du ligger å ynker deg og vrir deg i nytelse, jeg gir deg et hett kyss, leker febrilsk med tungen mens den fremmede forsyner seg av den deilige kona mi.. ser og merker på hele deg hvor kåt og nøden du begynner å bli nå. Pusten din er tung og du presser frem med en grøtete stemme "Jeg vil ha deg i munnen min, få suge pikken din nå".

Jeg drar buksa litt ned, og du griper ivrig tak i bokseren min og vipper den allerede knallharde ut. Før jeg vet ordet av det har du allerede slukt den dypt i munnen din og starter å suge i et ivrig tempo mens du stønner og peser om hverandre.

Han andre karen har lar to fingre finne veien til den trange åpningen, leker lett i åpningen og så fører de inn, noe som nå får deg til å vri og bevege hoftene dine i takt med de lekne fingrene hans. Den ivrige tungen som fortsatt leker med klitten. Hele kroppen din vrir seg i nytelse.

Så deilig syn å se deg ligge der med kuken min i munnen, beina godt spredd til siden og en kjekk kar ivrig i gang på den nå dyv våte fitta di. Jeg forteller hvor god du er, og hvor deilig du er. Du smiler og stønner frem et "takk", så spør jeg deg på en bestemt og tergend måte "er du klar for mere pikk snart kjære?", i en blanding av overraskelse og ren kåtskap stønner du bare frem et små desperat "ja". 

Han andre kikker opp på meg, jeg gir han et bekreftende nikk, han reiser seg straks opp, vrir av seg skjorta og drar ned buksa sånn at den harde og kraftige kuken hans kommer til syne. Han tar den i hånda, fører den opp og ned mellom de våte leppene dine et par ganger før han stopper opp et lite sekund. Så fører han den kraftige kuken sin rolig og forsiktig  cm for cm inn i den lille trange herlige drømmekona mi. Jeg ser hvordan du febrilsk prøver å kvele de par første stønnene du gir fra deg, du lukker øynene og kaster hodet bakover i et kraftig stønn i det han bunner deg. Så grov og hard han er, så trang og fylt opp du føler deg.

Han står der tungpustet og nyter den deilige følelsen av den deilige og trange kona mi rundt kuken sin, hvordan du strammer herlig rundt han. Han kaster et blitt og utbryter "faen så deilig trang kona di er". Så drar han den ut, stopper er lite sekund før han rolig men bestemt kjører den til bunns av deg igjen, trekker den rolig ut og så bestemt inn igjen.

Du hadde stoppet å suge i det han vippet frem kukken sin for å trenge seg inn i deg, men har hele tiden dratt meg med hånda. Men nå snur du på hodet og tar meg ivrig inn i munnen igjen, suger meg så rått som bare du kan kjære. Holder øyekontakt med det kåte og sultne blikket ditt.

For et herlig syn å se deg fylt opp av to harde kuker på denne måten, se deg nyte den deilige behandlingen vi to mannfolka gir deg!

"Kom igjen da karer, Knull meg, la meg kjenne det, knull meg og fyll meg opp for faen" stønner du plutselig ut i blanding av kåtskap og desperasjon.

Før du rekker å tenke deg om, får du nøyaktig hva du nettopp har bedt om. Fire muskuløse armer griper hardt tak i deg, løfter deg opp og slengt rundt. Jeg har satt meg ned i sofaen og du blir nå i mennenes jerngrep og kontroll nærmest tredd skrævende ned på den knall harde kuken min. Du kjenner hvordan jeg cm for cm fyller deg opp. Så våt, så deilig, så varm og myk du er! Så herlig trang, og i det du er tredd helt på, starter du umiddelbart å bevege hoftene dine og ri meg ivrig. I din kåtskap og iver etter å ri pikken min så har du ikke merket at han fremmede har stilt seg rett bak deg, han gir deg et dytt fremover i ryggen, jeg griper rundt deg med armene mine, møter deg i et lidenskapelig kyss. 

I det du kjenner lemmet til han andre treffe kårsryggen din og sakte gli nedover mellom rompesprekken så går det opp for deg hva som er i ferd med å skje, pusten din blir tyngre, av både rå kåtskap og forventning. Du kjenner en våt stråle av olje treffe ryggen og renne nedover rompa. Så kjenner du for første gang å bli fylt opp der bak, rolig og forsiktig, du merker hvordan mennene leser deg godt og tilpasser seg ditt tempo. Du hører hvordan vi begge blir stadig mer og mer tungpustet, og i det vi begge nå fyller deg opp både forran og bak, lar vi det gå noen sekunder, i det vi kjenner du slapper av og vi merker hvordan du starter å bevege på hoftene så tar vi på nytt tilbake kontrollen, jeg hvisker deg bestemt i øret "nå skal du få nøyaktig hva du spørte om", du gir bare fra deg et lite sukk, "Nå er vi i gang, vi skal knulle deg, la deg kjenne det, knulle deg og fylle deg opp kjære".

Du lukker bare øynene og gir deg helt over til opplevelsen, så setter vi begge opp et tempo med å trenge oss ut og inn i den nå enda trangere kåte kona mi. Vi knuller deg rått, akuratt som vi selv vil. Det tar ikke lange stunden før følelsen av to deilige karer som fyller deg opp både forran og bak, og gir deg nytelse som nå er i ferd med å tippe deg over i en orgasme. Jeg kjenner det på hele kroppen din, som er i ferd med å stramme seg og den ukontrollerte stønningen i det du roper ut "Jeg kommer til å komme, knull meg, knull meg hardt, jeg kommer nå".

Hele kroppen din bykser og vrir seg i nytelse i en orgasme som varer og varer, mens vi hele tiden fortsetter å gi deg så mye pikk du bare orker. Følelsen av å kjenne hvordan du strammer deg til rundt kuken min gjør at også jeg eksploderer i en herlige orgasme, og i et par kraftige støt lar jeg spruten fylle deg opp. I det orgasmen din er i ferd med å slippe taket så grynter han bak deg og du kan kjenne hvordan han pumper deg full der bak.

Du kollapser fremover på brystet mitt, vi ligger der stille alle tre noen minutter.

Han fremmede kler på seg og skjønner sin besøkelsestid, srkiver ned nr sitt på en lapp og gir beskjed om at vi var helt rå, og at han godt kan være med på flere eventyr senere hvis vi ønsket.

I det vi han går ut døra, så snur du deg mot meg, gir meg et kyss og hvisker meg i øret "Takk for en deilig opplevelse, neste gang er det din tur å få litt ekstra oppvartning".

Jeg smiler fornøyd "Du fortjente det kjære, så herlig å se deg sånn fri og nyte det hele, gleder meg til neste eventyr med deg".

"Men du kjære, jeg tror kanskje at jeg kan tenke meg å bryne meg på enda flere herlige pikker jeg............" sier du med en blanding av undring og lekenhet, og et skjeft smil om munnen.

Jeg hever øyenbrynene smått overrasket "det tror jeg faktisk du har helt rett i......".

Syns det var fint og erotisk beskrevet. Kjenner meg igjen, men her var settingen 3 unge menn, der jeg ble både tatt og onanert og sugd samtidig.

Anonymkode: 15b88...28c

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke så glad i litteratur. Venter på filmen 🫣

Endret av Vegar Beideren
AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (8 minutter siden):

Fantastisk bra kommentar 😆😆😆

AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (9 minutter siden):

Why am I not surprised? 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjør på!

TS. her

Når kona skal gi tilbake.

Hun var en del yngre enn oss begge, ca 25år tipper jeg, brunt hår, halvlangt, slank, fin rompe, smale skuldre, små pupper, usikker på om hun trener. Men alikevel noe slank og trent over henne egentlig. Fine øyne, blikk og smil. Jenta jeg møtte på et kurs i Oslo, jeg fortalte om henne til deg kona mi på 35år, jeg er 43år. Allerede etter kurset så hadde jeg fortalt kona om de deilige tankene jeg fikk av å hilse på henne om at jeg gjerne ville ha sett dere to sammen, sett hvordan du tok kontroll og førførte denne unge spennende jenta som hadde vekket en eller annen interesse i meg gjennom de diskusjonene vi hadde på kurs. Ønsket om se deg kona mi forføre og ta for deg henne, kysse, stryke, klemme og forføre henne slapp ikke taket.

Denne helgen er vi på hotellweekend i Oslo, og uten at du vet det så har jeg avtalt at ungjenta fra kurset skulle komme å hilse på dit vi skulle etter middag. Hun var allerede på plass i det vi ankom utestedet, og kom straks opp til oss. På forhånd så hadde jeg fortalt litt om deg til henne og fortalt at du også likte å betrakte vakre damer, og at du hadde fortalt at du syntes hun var veldig flott og sjarmerende. Jeg introduserte den unge jenta til min deg. 

Jeg hvisker i øret ditt at jeg synes hun er flott å se på og at jeg har lekt med tanken om å se dere to sammen siden kurset jeg møtte henne. Jeg merker med en gang på deg at du virker å like tankene mine, og gir meg et lurt smil og hett kyss. "Følg med nå kjære, jeg skal gi deg noe mer å leke deg med, og er du riktig så heldig så skal jeg betale deg tilbake for den deilige opplevelsen du ordnet for meg sist" sier du med et stort smil om munnen, deretter vender du all din oppmerksomhet mot denne jenta som intetanende til dine kåte baktanker.

Dere finner raskt tonen, jeg betrakter dere foreløpig mer fra avstand. Ser hvordan hun respondere, og flørter tilbake med deg. Ser henne søker kropskontakt og stryker på deg, dere klynge til hverande ute på dansegulvet. det hele går over i rimelig heftig tafsing for alle til å se. Dere er like ivige begge to. Rett som du er kaster du noen blikk i min retning for å forsikre deg om at jeg får med meg hva som skjer.

Etter en stund med flørting, latter og helt opplagt gjensidig interesse mellom dere hvisker du noe i hennes øre. Deretter skiftet du fokus over på meg der jeg står å følger med og betrakter dere begge, du tar et par skritt mot meg, griper tak i den store bulen du har lagt merke til har vokst seg merkbart synlig nede i buksa mi. Samtidig møter du meg i et hett kyss. "La oss dra hjem" visker du i året mitt.

Jeg er ikke sein om å be, og sraks befinner vi oss alle tre i taxi på vei til hotellet. 

I baksetet går det hett for seg, dere greier knapt å holde hendene utenpå klærne.

I det vi kommer inn på stua hjemme, så går du ivrig til hverks på meg. Knepper ivrig opp buksa, drar glidelåsen sakte ned, og forsiktig vipper det allerede knall harde lemmet mitt ut av den trange bokseren, griper tak i den med den ene hånda, drar den rolig men bestemt et par ganger, biter meg lekent i leppa. 

Snur deg mot den andre jenta og ber henne "her er den herlige jeg fortalte deg om, du vil vel gjerne kjenne?", 

du kysser meg rått igjen, og hvisker meg i øret at du har lyst til å se meg nyte. 

Hun bare smiler lurt tilbake til deg der hun nå er i ferd med å vri av seg klærne sine. Under det noe anonyme og stilige antrekket hennes avslører hun er svart og elegant blonde sett, tynn bh og en liten g-streng som sitter som et skudd på den slanke kroppen, og et par svarte stay ups strømper. Jeg kjenner det rykker litt ekstra i lemmet av det herlige synet, for en herlig sexy sak hun er, tilsynelatende litt forsiktig og anonym, men denne jenta her bor det mer i er jeg overbevist om. Skal bli spennende å både utforske hennes kropp og nytelse, og kanskje vise henne en overraskelse eller to.

Hun kommer noe nølende, men forventningsfullt mot oss der du står og drar den knall harde kuken min og kliner rått med meg. Hun griper rundt lemmet mitt, så vidt hun greier å gripe rundt den hele, hun gisper i det hun kjenner hvor stor den er "Så stor har jeg aldri sett før" utbryter hun med store øyne og en herlig glede i ansiktet

"Kan ikke hun få smake litt på deilige pikken din da kjære?" utrykker du. Jeg smiler overrasket tilbake til deg. Du gir henne et smil og et bekreftene nikk.

Uten å si et ord setter hun seg nedpå kne forran oss, kikker opp og med et sultent blikk og en forsiktig stemme spør "Sikker?" "Jeg vil gjerne smake". Hun åpner munnen og forventningsfullt strekker ut tungen. 

Mens vi fortsatt er oppslukt i våres hete kyss og følelsen av våre lekne tunger, fører du lemmet mitt så det treffer hennes fyldige leppene hennes med med et lite dask, og i det samme så åpner hun munnen og sluker meg rått..hun Starter å suge ivrig og rått mens du fortsatt holder rundt den hele og lar henne forsyne seg som hun vil av den deilig harde pikken min. Faen så deilig hun til å suge går gjennom hodet mitt.

Dere finner rytmen mellom dine lange og faste drag, hennes varme og våte munn opp og ned rundt den harde kuken min. Så setter du deg ned på kne ved siden av og griper tak i den harde, starter å slikke opp og ned langs skaftet. Dere leker med den begge, bytter på å slikke, sutte og suge. Nærmest kappes om å få de høyeste stønnene fra meg. Av og til møtes dere i noen heftig våte kyss, og hender som utforsker hverandres kropper.

Hun andre kikker opp, smiler søtt og forventningsfullt, stønner frem et par ord "for en herlig kone du har, så generøs og snill hun er som deler på godsakene" 

"så stor og herlig du er, jeg elsker å ha deg i munnen, aldri kjent eller smakt en sånn diger"

jeg grynter frem i en blanding av stønn og nytelse av den deilige behandlingen dere gir "ja hun er verdens deiligste, men du er helt rå selv må jeg ærlig innrømme". 

Før jeg har blitt ferdig så blir jeg avbrutt av at hun åler seg opp, klynger seg oppover kroppen min, presser seg mot meg. Hun setter de største, mest nødene, uskyldige og lengtende dådyrøyne i meg i det hun spør 

"Unnskyld meg, jeg vil ikke ødelegge eller tråkke over noen grenser, men kan jeg få kjenne den store i meg?", 

"Kunne du kanskje ha tenkt å trengt deg inn i trange lille meg?", så gir hun meg et ømt og lidenskapelig kyss.

"Ja kan du ikke bare knulle oss begge kjære?" smiler du lurt til meg. 

"ta hun som du vil, knull henne hardt, bruk henne rått, og la hun få kjenne den deilige pikken dypt i seg", spør du lekent med et fårete smil om munnen mens du sutter ømt på oppover skaftet og avslutter med å sirkle tungen rundt kukhodet mitt.

Ordene fra deg tenner meg om mulig enda mere, men før jeg rekker å svare, så reiser du deg opp, griper tak i den unge jenta, kysser hun rått mens du sender meg et intenst blikk. 

Du drar henne med deg bakover, knyter opp den korte kjolen din, lar den falle ned på gulvet og avslører den nakne kroppen din under. Du setter deg opp på bordet bak, løfter beinene dine opp og sprer du godt til sides, avslører ei dyv våt fitte som helt tydelig lengter etter oppmerksomhet. Hun unge følger ivrig etter, hun nøler ikke et sekund en gang i det hun begraverer ansiktet sitt dypt mellom beinene dine og forsvinner seg grovt av de deilige saftene og den herlige sprekken din. Du kaster hodet bakover og nyter følelsen av den lekne tungen, og fingrene som vandrer lekent nedover lårene dine. Hun merker hvor kåt du er, og nøden kroppen din er etter mer. Hun kjører to fingre dypt i våte og trange deg med en lekenhet og iver som tenner deg som aldri før. 

Det ville blikket ditt og de høylytte stønnene dine fyller rommet mens du ligger bakover støttende på albuene å nyter den deilige behandlingen hun gir og synet av denne herlige ungjenta nyte den deilige fitta di til det fulle. Hennes lekne tunge som slikker deg rått mens hun står med bøyd over deg med strake bein, en herlig svai rygg, med den deilig faste rompe struttende mot meg, svaiende fra side til side. Nærmest vifter den fristende mot meg, nærmest ber om litt opperksomhet.

Nå er det opp til meg til å ta det hele et skritt videre, jeg kan da ikke bare stå her og la dere to deilige damer få all moroa for dere selv. Uten å nøle med høyre hånda godt plassert rundt den knall harde kuken min drar jeg den i rolige og lange drag til synet som utspiller seg foran meg. Det deilige synet av min kåte kone bli rundslikket av den ivrige ungjenta.

Tar et par skritt frem, uten at hun aner det så står jeg nå rett bak henne, kikker ned på de. Den kliss våte og svulmende fitta hennes, de stadig høyere stønne dine. Jeg fører det pulserende lemmet mot henne. I det jeg kikker opp å møter jeg blikket ditt, ser hvordan det lyser kåtskap, ser hvordan blikket ditt forventningsfullt følger med på mine minste bevegelser, vi holder blikkene et par sekunder. Kukhodet mitt treffer de våte fittleppene hennes, nede fra mellom beinene dine hører vi noen desperate stønn av lyst og forventninger. Du gir meg bare et lekent smil i det du kjenner en tredje finger på vei inn i deg, og hvordan hun nå masserer g-punktet ditt intenst.

Jeg griper fast rundt midjen hennes og i en jevn bevegelse fører jeg kukhodet nedover mellom de svulmende leppene hennes og i et langt støt kjører jeg kuken hardt inn i henne. Så herlig trang, og så herlige desperate klynk hun gir fra seg.

"AAAh, AAAh, Så stor du er" får hun stønnet frem 

Du ser på ansiktsuttrykket hvor herlig hun kjennes rundt den store kuken min der jeg står å biter de størstene lydene i meg, du gir meg et herlig smil, blunker og biter deg selv i leppa av opphisselse av å se meg stå der og nyte dypt i denne fantastisk deilige og ville ungjenta vi nyter sammen. 

Du følger ivrig med i det jeg trekker meg rolig ut og kjører bestemt i bunn igjen, rolig ut og hardt til bunns igjen. For hver gang hun fylles opp så gir hun fra seg et høyere stønn. Du ser på hele henne at hele kroppen hennes nyter behandligen hun får.

Jeg setter opp tempoet og starter nå å knulle hun rått. Synet av den deilige mannen din pumpene bak den deilige ungjenta, svetteperlene som nå renner nedover brystet mitt, følelsen av den ivrige tungen på klitten din og fingrene som leker med herlige punkter dypt i trange våte deg får deg til å bikke over i den herligste orgasmen som brer seg utover kroppen din. "Jeg kommer nå, forsett å slikk fitta mi, fortsatt å fingre meg rått, åh, åh, åh, jeg kommer nå kjære hun er så jævlig god med meg". Du spenner ryggen opp i bru, hele kroppen din står i helspenn, og ungjenta bare fortsetter og fortsetter, orgasmen varer og varer"

Når det begynner å ebbe ut setter du deg mer opp, møter ungjenta i et vått kyss, "Nå skal du komme, jeg vil se deg komme rundt den digre kuken til mannen min", sier du med et herlig smil om munnen. 

"Han er så herlig stor, jeg har aldri følt meg så liten og trang, jeg kommer snart" får du til et desperat svar. 

Du griper tak rundt ansiktet hennes,ser hun dypt inn i øynene i det du ser at jeg setter opp farten og rund knuller jenta. Du lar ene hånden din finne veien ned mellom beina hennes og finner den svulne klitten, masserer den hurtig.

"få seg deg komme, få se deg komme rundt mannen min, jeg vil se lille trange deg melke kuken hans tom". 

Mens jeg står bak og forsyner meg rått, holder henne nærmest ope i jerngrep rundt hoftene i det beinene hennes svikter under henne, mens jeg pumper i lange og harde støt i den herlig trange fitta hennes.

Ordene dine bikker henne over i en intens orgasme, hele kroppen hennes dirrer og se ukontrollerte skrikene av nytelse fyller rommet, den ene orgasmen følger den andre i det hverken fingrene dine eller jeg sakker ned.

Følelsen av orgasmen hennes som nærmest melker den harde staken min, spasmene og den ukontrollerte nytelsen til ungjenta som strammer seg til rundt meg gjør at jeg i et siste hardt og brutalt støt tømmer den varme satsen min dypt i henne. De første to rykkene og ladningene fyller hun opp, og i en overraskende vending trekker hun seg av meg, snur seg rundt og bøyer seg ned, lukker munnen sin rundt det pulserende lemmet mitt, og suger i seg de neste støtene, kjenner hvordan hun sluker det hele og stønner i takt med min egen nytelse mens hun suger og slikker i seg hver eneste dråpe jeg har. 

Mens ungjenta fortsatt nyter den fyldige kuken min og de siste dråpene med der hun står bøyd mot meg og med rompa mot deg, så lener du deg frem og starter å slikke i deg saftene som renner fra den nypulta fitta hennes, en blanding mellom hennes egne safter og spruten min. Ungjenta reiser seg opp, snur seg mot deg og dere møtes i kyss, lekende tunger og safter som renner. Så snur hun seg mot meg, hopper opp i armene mine med beina rundt midjen min og armene rundt hodet. Kysser meg rått, "takk for en deilig opplevelse, og takk for lot meg smake og få knulle den digre du har" nærmest roper hun sprudlende ut.

Du smiler fornøyd og spør "er du fornøyd nå kjære? har jeg vært en flink kone nå" med en ertende stemme

"Kan jeg få smake og leke mer med dere begge fremover kanskje?"

Før jeg rekker å svare noe så svarer du, "ja det må vi nok få til"

"Noe spesielt du hadde i tankene kanskje" spør jeg

"Nå som jeg fikk en sånn omgang pikk, og du ikke fikk noe som helst pikk fra mannen din, så føler jeg først og fremst at nå er det jeg og mannen din som har en liten jobb å gøre med å gi deg nytelse du seint vil glemme?" smiler denne sprudlende livlig deilige ungjenta vi har funnet oss.

Jeg nikker bekreftende.

"Også..... Også..... Hvis jeg får lov, så må jeg bare få la noen av venninnene mine få kjenne pikken til mannen din også kanskje? Jeg har noen som er minst like glad i pikk som meg" smiler hun lurt til deg. "En sånn deilig sak er alt for herlig til å ikke kunne deles med flere enn" erter hun oss med.

Du er ikke sein med å svare "Vi tar ikke hvem som helst med oss i senga, så de veninnen må være minst like god som deg vårt lille nye favoritt sexleketøye" med et herlig flørtende glimt i øye.

"OG vet dere hva damer, jeg vet faktisk neimen ikke helt hvem av dere som var best til å gi meg en avsugning i dag jeg?" erter jeg de begge med, og følger opp med "så jeg tror egentlig dere begge har litt å jobbe med for å overbevise meg - samtidig skal det sides at dere begge er helt råe i senga og tenner meg maks......men hvem er egentlig råest??" ler jeg i visshet av å vekke noen konkurranseinstinkt og terge dere begge i visshet at det blir jeg som kommer til å bli den store vinneren av denne feiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Den var ikke dum den. Den pirret meg. Likte veldig godt skildringen av stemningen og tonen mellom de tre. Lekent, humoristisk og ertende.

Var dette på hotellet eller hjemme hos de? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mekanisk skrevet, men ikke dårlig. Fått god hjelp av copilot? 

Anonymkode: ad541...68f

Skrevet

M44

Historien er en god ide, men den kunne hatt mer beskrivelser. Hvordan så det ut, hva hadde hun på seg, hvordan luktet hun. I en sexnovelle synes jeg det er fint om man ikke repeterer navnene for kjønnsorganene, bruk revne, sprekk, dåse og kølle, stake, junior. Forsøk deg også frem med originale ord. Jeg leste ordet "fuckstick" for noen dager siden, prøv deg frem med pulepinne.

Historien er god, kan alltid bli bedre 4-

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig dårlig språk. Minner om pornobladet Cats fra 1990. Ikke mye erotisk.

Anonymkode: 2a4b7...03a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Veldig mekanisk skrevet, men ikke dårlig. Fått god hjelp av copilot? 

Anonymkode: ad541...68f

Kan jeg aldri tro. Han var sikkert rasende kåt når han skrev den 🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tok meg friheten til å skrive litt om på historie n. Kvinne 43 her.  Ralkk ikke bli ferdig med den. 

Vi er i Oslo sammen du og jeg. Vi hadde vært kjærester lenge og var på tur sammen for å komme oss litt bort fra hverdagen. På konserten vi var på kommer vi i prat med et annet par, eller kanskje var de bare gode venner, det fikk jeg aldri helt fatt i egentlig. Men med et par øl innabords fortsetter vi kvelden sammen med dem. Han er høy, blond og har et sjarmerende smil, hun er liten, mørkhåret med litt former og en fantastisk latter. Flere øl blir det. 

Etter hvert ser jeg at du og den mørkhårede jenta sitter nær hverandre der i sofaen, jeg ser at lårene deres møter hverandre der dere sitter, og kan ikke la være å tenke på at din hud møter hennes. I det jeg tenker dette titter du bort på meg og smiler, og jeg får den skyldige følelsen av at du leste tanken mine. 

Du ber meg om å kjøpe et nytt glass vin til meg mens du fniser og forteller at jenta har spurt om vi kunne tenke oss å ha med oss en av dem videre inn i natten, på hotellet, i sengen, til morgenen..... Jeg ser at øynene dine lyser av nysgjerrighet. Vi har snakket litt om det før, som en fantasi som aldri skulle bli virkelighet. Men denne dagen smyger du deg nærmere, jeg kjenner den gode vante kroppen din mot min mens du hviler meg i øret at du har lyst på henne, men at du er sjalu og lurer på om jeg har lyst til at vi skal invitere ham med oss videre. Du har et rampete blikk, jeg tror den jenta har gitt deg en energi og en kåthet som har gjort deg modigere akkurat i dag. Jeg noterer meg bak øret at hun har hatt en innvirkning på deg, som vi kanskje kan undersøke nærmere en annen gang. Mer enn ditt lår mot hennes....

Det er sent, vi har drukket og hatt en lang dag, hvordan vi eksakt havner på hotellet, i seng, i sofaen med beina dine spredd vidt åpent er litt uklart for meg. Alt jeg husker et at vi lo han la hånden på låret ditt i taxien, kysset deg i nakken, mens jeg så på at selvtilliten i øynene dine vokste seg klar og tydelig. Vi har fantasert sammen, vi har det. Du vet hva jeg har tenkt. Likevel kikker du nervøst bort på meg, der jeg sitter på den andre siden av rommet og ser på at en høy, blond fremmed skiller den deilige våte foitts di til kroppen din skjelver og den kjente hurtige pusten, med de kjente klynkene dine bygger seg opp. Jeg er hard. Jeg hører lydene. Jeg hører det vårte, jeg hører pusten hans som er full av opphisselse mens han smaker på hele deg. Jeg hører lysten din, og jeg kjenner pilkken min knallhard av stolthet over hvor nydelig du er. Du er min. Han er bare et leketøy for oss begge i dag. For deg å nyte, for meg til å se deg nyte. Du trenger ikke å være nervøs, jeg viser deg det mens jeg holder blikket ditt og ser deg komme. 

Jeg ser på den sterke kjæresten min. Du er nok for oss begge. Du har ingen problemer med å fylle oss begge med intens lyst, og ingen problemer med kunne tilfredsstille lysten til to heller. Du strekker hånden ut etter meg og drar meg mot deg. Jeg vet hva du vil, men jeg stopper litt opp og stryker deg over kinnet mens jeg nyter det slørete blikket ditt og ser at du åpner munnen din mot meg..

Du klarer ikke å kneppe opp. Han bruker fingrene, tunga, hendene, armene, han er om hele deg, begravet i deg. Så jeg må hjelpe deg. Samtidig som du iherdig fører meg inn i deg, munnen din, tunga di, hendene dine, fingrene dine. Samtidig får jeg se på det vakreste som finnes forran meg. Fitta di, som brukes for å tilfredsstille oss begge, ikke enda, men den er våt ogg deilig nok til at vi begge vet at vi vil ende kvelden der. I den deilige deg.. jeg hører deg nyte, jeg ser ham nyte deg, jeg ser hvor våt du er, jeg ser hvordan du presser deg oppover mot ham, mer og mer intenst.. jeg er så stolt av deg, jeg vet hvor deilig du er. Og jeg forteller deg akkurat det, at dette er det deiligste jeg har sett. Hvisker til deg hvor flink du er for meg, og for ham . Og hvor stolt jeg er av deg. 

"Er du klar", spør jeg. Rolig, men tydelig, slik at du merker at jeg vil. Så du hører at jeg mener det. "Er du klar? For mer?" Alt du klarer er å gi meg er kort bekreftende nikk, før du igjen lukker øynene og lar stønnene slippe ut av deg. Jeg kikker mot ham, for å vise ham at vi begge er klare. 

Han forstår og reiser seg opp, han knepper opp skjorten og lar buksa falle. "Du er mer enn nok for to" tenker jeg mens jeg ser hvordan lysten hans på deg, på kjæresten MIN, har gjort ham hard og stor. For å sjekke at vi er sikre starter han forsiktig, fører luken opp mellom de våte leppene, rører ved klitoris før han fører luken tilbake, nedover, innover. Du klarer ikke å skjule stønne. Ikke om du en gang prøvde..

Det er underlig å se hvordan de fyldige leppene dine tar i mot pollen hans. Rått, deilig, hardt, kåt,hard. Det er vanskelig for meg å styre meg nå. Det er vanskelig for deg også. Det merkrr jeg mens du igjen fører kuken min inn i munnen din igjen. Etter å ha kommet delvis tilbake til bevissthet og husket at du også skal vise meg hvor mye du nyter. Gi litt av nytelsen til meg. Men du fører meg inn og ut glatt , langt ned, ser jeg at han studerer deg, leppene dine omkring meg. 'åh, herre Gud" hører jeg du stønner. Jeg forteller deg, hvisker hele tiden til deg hvor deilig og nydelig du er. Du nyter og ingenting er deiligere enn det. 

"Får jeg lov", spør du. Kan jeg få kjenne dere begge? Det låter blikket ditt får meg til å miste alle hemninger. Jeg setter meg ned i sofaen og kjenner stoffet mot den nakne huden. Han, løfter deg oppå meg, plaserer deg over meg slik at du sklir ned over pillen min. Den gode kjente, tennende, deilige følelsen som jeg har kjent i mange år allerede. Jeg holder rundt deg, drar deg nærmere og kysser deg. Samtidig som han jobber seg  videre inn i ditt indre. Du kysser meg, du rir meg og lar hoftene dine styre. 

mens du kliner med meg kjenner jeg at det strammer om kuken min..

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Anonymkode: 5fce0...1a7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
piggrokken skrev (26 minutter siden):

M44

Historien er en god ide, men den kunne hatt mer beskrivelser. Hvordan så det ut, hva hadde hun på seg, hvordan luktet hun. I en sexnovelle synes jeg det er fint om man ikke repeterer navnene for kjønnsorganene, bruk revne, sprekk, dåse og kølle, stake, junior. Forsøk deg også frem med originale ord. Jeg leste ordet "fuckstick" for noen dager siden, prøv deg frem med pulepinne.

Takker for innspill og tips, enig i beskrivelsene når du sier det ja 👍

Ts.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den var ikke dum den. Den pirret meg. Likte veldig godt skildringen av stemningen og tonen mellom de tre. Lekent, humoristisk og ertende.

Var hotellet 😉

Var det du som også svarte positivt på den første forresten?

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Kapittel 1 Uskyldig favoritt fantasi

Del 1

Du har snart hatt en uke fri alene hjemme i somerferien, uten mann og unger. Slappet av og kost deg, spist god mat, roet ned og koblet helt av. Kost deg ute på verandaen i sola, sort sett ligget naken ute på verandaen og slikket sol de fleste dagene. Gjort deg brun og fin for mannen din som kommer hjem om dagene, Uten noe plagsomt skille fra noen bikini

I det du går ut av dusjen for kvelden, tørker kroppen og beveger seg mot soverommet ser du det ligger en gaveeske og er brev på sengen. 

Du skvetter først til, "hvordan kom denne hit?", "hvem har gjort dette?", "er jeg ikke alene?".

Du drar kjensel på håndskriften på utsiden av konvolutten og smiler lettet for deg selv og lurer på "hva er det min kjære pønsker på nå, og har han virkelig kommet hjem tidligere enn planlagt med en overraskelse for meg?"

Du åpner brevet, det står bare en enkel setning der; "i kveld er du min, til min nytelse og rå lyst, og er du lydig pike så vil fantasien din komme til"

Det iler gjennom kroppen din i det du leser det, av spenning, av undring, av uvisshet.... "Hva i alle dager skjer nå?"

Det er helt stille i huset, så det er helt tydelig at barna ikke er hjemme.

Nysgjerrigheten bobler i deg i det du løfter lokket av gaveesken. Og du gir fra deg et lite gisp av innholdet..... Du kjenner varmen i kinnene dine i det du rødmer, smiler, og fylles av en gryende følelse av at dette kan bli en kveld for herlige opplevelser:

I gaveesken ligger det et par svarte stayups strømper, et par delikate svarte høyhælte sko, ei feminin og delikat maskerademaske, og et lite tau....... "et tau?" tenker du undrende

Forventningene stiger, varmen sprer seg i hele kroppen, pulsen stiger. Du setter deg ned på sengen og drar på deg strømpene, tar på de høye skolene, tar på deg masken, og plukker opp tauet. Du betrakter deg selv i speilet, smiler, og føler deg både fin og vel i det lille du har på deg av et antrekk. Blikket ditt vandrer opp og ned på kvinnen du ser i speilet. Du betrakter den veltrente kroppen, de faste puppene og de sexy formene. Masken får deg til å føle deg som noen andre, du lever deg nærmest inn i en rolle, som noen andre, den mystiske kvinnen du ser i speilet biter seg i leppen. Så selvsikker, leken og elegant hun kvinnen i speilet tenker du for deg selv med et smil om munnen. Så sexy og fri hun er, tankene og egenskapene til denne mystiske maskerte kvinnen i speilet vokser i deg.

Du skvetter til i det du hører et lite kremt, kikker raskt opp mot døraåpningen inn til soverommet. Der står det en velstelt mann, i smoking, lakksko, og en maskulin heldekkende maskerademaske. Du ser hvordan øynene er klistret på deg, øynene ser kjente ut, men på grunn av masken kan du ikke vite sikkert om dette faktisk er mannen din. Er det en fremmed? Hva vil han deg? Men samtidig sniker det inn tanker om hvor spennende og kjekk denne fremmede er. Du kan kjenne det intense blikket hans over den myke og faste huden, de feminine formene dine.

Med et raskt blikk i speilet blir du minnet på den mystiske og selvsikre kvinnen, hun retter seg opp, rak i ryggen, hodet opp, skyter brystet lett frem og plaserer den ene hånden hvilende lett på hoften, mens den andre hånden lar du gli gjennom håret mens du vifter selvsikkert på hodet. 

Så står du der rolig og selvsikkert, med bliket på den fremmede.

Han tar et par skritt mot deg, du tar av ren refleks og spenning et lite skritt bakover og mister tauet på gulvet. Mannen bøyer seg ned, plukker opp tauet, reiser seg og tar de siste skrittene før han står ansikt til ansikt med deg uten å si et ord. Ingen av dere viker en cm eller sier et ord.

Han griper tak i ene armen og drar deg tett inntil deg, du gisper av overraskelse, men er selvsikkert med på leken. De sterke hendene griper rundt deg, klemmer deg tett inntil til seg og stryker deg nedover ryggen. Det iler nedover ryggen og frysningene sprer seg utover. Han griper fast tak i skuldrene og snur deg rundt, tar et hardt grep rundt armene dine og fører de bak ryggen. Før du vet ordet av det har han bundet hendene fast bak på ryggen med tauet. Du stritter litt i mot, han strammer tauet bare hardere, rykker i armene dine for å signalisere at her er det han som bestemmer. Du ynker deg av skuffelse og frustrasjon. Hvorfor sier han ikke noe? Hva er dette for slags lek?

Du kjenner på en følelse av hjelpeløshet, men også en tergende forventning som iler gjennom kroppen. Denne litt røffe og harde behandlingen tenner også noen gryende følelser av at her har du å gjøre med en mann som vet hva han vil og som vet hvordan å ta for seg. Han griper på nytt tak i skuldrene dine og snur deg rundt så du står plassert rett forran det store helkropsspeilet som står lent mot veggen langs langsiden til den store dobbeltsengen midt i rommet. 

I speilet speilet ser du nå hvordan den mystiske kvinnen står bundet og hjelpesløs i denne mystiske og bestemte fremmedes kontroll, stående rett bak. I speilet ser du hvordan hendene hans vandrer fra skuldrene og nedover mot de faste brystene til kvinnen, du betrakter det hele i speilet. Så pirrende det hele er, å akta det hele i speilet, å leve seg inn i situasjonen, leve seg inn i masken og denne rollen som denne mystiske, selvsikre og grise sexye kvinnen du skulle ønske du var, men som du nå står å betrakter og beundrer i speilet rett forran deg. Du ser hvordan hendene hans griper tak i puppene til denne mystiske men nå hjelpeløse kvinnen i speilet. Han knar de lett, klyper lekent i brystvortene hennes, men det er du som er nødt til å gi fra deg et lite ynk og det er du som bruser over av ulike deilige følelser som bygger seg opp i den stramme kroppen din. 

Du bestemmer deg; "det er jeg som er denne tøffe kvinnen i speilet, det er jeg som er sexy og selvsikker." "Det er jeg som er leken, kåt og fri!", "Jeg skal vise han jeg". Tenker du for deg selv med et selvsikkert smil i ansiktet.

Så ut av intet griper di tak i hånden hans rundt brystet ditt, du legger hånden over hans og bruker dine egne fingre til å klemme hans fingre hardere rundt brystvortene dine. Du slikker deg rundt leppene, biter deg lett i underleppen og slipper fra deg et forsiktig ynk av velbehag og lyst. 

Du merker hvordan den fremmede blir smått satt ut og usikker et lite sekund av de tydelige tegnende på din kåtskap og hvordan du nyter det hele. Han hadde nok forventet en mer tilbakeholden og skeptisk respons.

Så vandrer hendene hans videre sakte nedover midjen, klemmer lett, så videre fremover nedover magen og ned mellom beinene dine.. Bestemt, fast.. du kjenner hvordan fingrene glir lett mellom de allerede våte og svulmende leppene dine. Denne gangen er det ikke mulig å dempe ynkene og pusten av velbehag du gir fra deg.

Men så, igjen gjør du noe uventet som vipper den fremmede av pinnen for et lite øyeblikk, DU stritter ikke i mot, du gir ikke motstand, du klemmer ikke beinene sammen for å stoppe den fremmede som tar seg til rette. Nei det er hva du normalt hadde gjort, men det er ikke hva kvinnen i speilet gjør, henne - DU spriker i stedet     lett med beinene ved å ta et par skritt til hver side.

Så kjenner du et par av hans fingre som finner frem til klitten, du puster tungt og stønner av lyst om hverandre nå. Det er umulig å holde lydene tilbake. Fingrene leker herlig med klitten. Følelsen av de bestemte og sterke hendene som leker med fitta driver deg allerede gal av kåtskap, og i det du kjenner et par fingre trenge dypere og dypere inn i trange deg kjenner du det bygger seg opp til en orgasme, du puster febrilsk og hele kroppen din er i ferd med å slippe seg løs i en orgasme.

Så nære, rett før, du puster ukontrollert, vrir kroppen, beveger hoftene og presser kjønnet ditt mot de lekne fingrene hans.

Men akuratt i det du holder på å stønne ut i orgasme, så slipper han deg, trekker til seg hendene. Et skuffelses stønn og frustrasjonen brer seg i deg.

Han griper tak i skuldrene dine, og presser deg ned på kne, i en blanding av frustrasjon og overraskelse hører du lyden av en glidelås som dras ned. Et lite stønn fra den fremmede er alt du får med deg før han griper tak i hodet ditt, vrir det mot seg der han står, i det leppene dine plutselig treffer noe hardt og stort gir han nå fra seg et nytelses stønn. Før du rekker å tenke over hva som nettopp skjedde, kaster du et blikk i speilet. Du gir fra deg et lite gisp, da du ser mystiske kvinnen står sprikende på kne fastbundet på rygg forran den fremmede, og der i speilet ser du den fremmede står rett ved din side med et godt tak rundt sin store og tunge kuk, bare et par cm fra leppene dine. Du ser han til og med står der og drar seg selv i lange og rolige drar opp og ned langs det voksende lemmet.

Nok en gang skjer det noe som setter ut den fremmede. Før han vet ordet av det, og før du rekker å tenke deg om så slipper du blikket på speilet, vrir lett på hodet, gaper opp og lar leppene og den varme munnen din omkranse den store kuken til den fremmede. Han stønner ut av nytelse, du lar tungen din leke og sirklere rundt det store hodet før du lukker munnen rundt han og suger deg ned på den. Følelsen av den voksende og stadig hardere kuken bruser i kroppen din, kåtskapen og lysten på å kjenne en stor kuk dypt i deg bobler nå nærmest over. 

Med blikket tilbake i speilet så ser du hvordan denne kåte og lekne kvinen suger han rått og sluker hele den kraftige staken. For et deilig og kinky syn i speilet! Så jævlig rå denne kvinnen er tenker du - så jævlig rå jeg er minner du deg selv på,

Hele situasjonen gjør deg bare villere og villere av lyst.

.....

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Syns det var fint og erotisk beskrevet. Kjenner meg igjen, men her var settingen 3 unge menn, der jeg ble både tatt og onanert og sugd samtidig.

Anonymkode: 15b88...28c

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

piggrokken skrev (4 timer siden):

M44

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Matas, mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var hotellet 😉

Var det du som også svarte positivt på den første forresten?

Ts.

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...