Vegar Beideren Skrevet 17. oktober #61 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva om hun squirter da? Eller gjør du ikke jobben riktig😉 Anonymkode: f0003...b94 Da har det jo allerede havna i senga.
Janek Skrevet 17. oktober #62 Skrevet 17. oktober Må være skikkelig turn off å være så stressa for kropsvæsker og glidemiddelsøl... Er det ikke litt deilig at det bare havner der det havner også bytter man evt laken om det er helt krise, eller legger seg der det ikke er vått etterpå? 😅 Føler jeg er ganske renslig av meg, men akkurat sex er og skal være vått uten at det er ekkelt eller nøye hvordan eller når man fjerner det 😇 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #63 Skrevet 17. oktober Så utrolig mange barnslige og unødvendige kommentarer. Nå venter jeg bare på at Gerd stikker innom her, så er det komplett. Anonymkode: 89639...9fa 1 1
Trolltunge Skrevet 17. oktober #64 Skrevet 17. oktober (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): De fleste voksne mennesker har overmadrass, som bør vaskes regelmessig. Anonymkode: 9864b...b3d Er jo litt strevsomt å vaske hele overmadrassen når det finnes både gode "tisse"laken som forhindrer at noe går i madrassen og madrassbeskyttere, som det er betydelig enklere å vaske enn å vaske selve overmadrassen. Endret 17. oktober av Trolltunge 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #65 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Så utrolig mange barnslige og unødvendige kommentarer. Nå venter jeg bare på at Gerd stikker innom her, så er det komplett. Anonymkode: 89639...9fa Gerd har nok vært her, bare glemt signaturen. Anonymkode: fdf77...264
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #66 Skrevet 17. oktober Trolltunge skrev (1 time siden): Er jo litt strevsomt å vaske hele overmadrassen når det finnes både gode "tisse"laken som forhindrer at noe går i madrassen og madrassbeskyttere, som det er betydelig enklere å vaske enn å vaske selve overmadrassen. Tisselaken er forferdelig å sove på. Man trenger jo ikke å vaske overmadrassen hele tiden. Noen ganger i året holder. Anonymkode: 9864b...b3d
Trolltunge Skrevet 17. oktober #67 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tisselaken er forferdelig å sove på. Man trenger jo ikke å vaske overmadrassen hele tiden. Noen ganger i året holder. Anonymkode: 9864b...b3d Ikke alle tisselaken er forferdelige å sove på. Jysk har et dyrt og veldig bra, og jeg har også kjøpt noen veldig behagelige på nett, men husker ikke hvor. Dessuten fungerer madrassbeskyttere fra for eksempel ikea.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #68 Skrevet 17. oktober Trolltunge skrev (16 minutter siden): Ikke alle tisselaken er forferdelige å sove på. Jysk har et dyrt og veldig bra, og jeg har også kjøpt noen veldig behagelige på nett, men husker ikke hvor. Dessuten fungerer madrassbeskyttere fra for eksempel ikea. Et tisselaken er per definisjon tett. Det gjør det helt forferdelig å sove på for min del. Har vært på AirBnB med det flere ganger. Jeg er ikke så hysterisk angående disse bakteriene altså. Jeg klarer meg fint med å vaske overmadrassen av og til. Anonymkode: 9864b...b3d 2
Trolltunge Skrevet 17. oktober #69 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Et tisselaken er per definisjon tett. Det gjør det helt forferdelig å sove på for min del. Har vært på AirBnB med det flere ganger. Jeg er ikke så hysterisk angående disse bakteriene altså. Jeg klarer meg fint med å vaske overmadrassen av og til. Anonymkode: 9864b...b3d Jeg skjønner hvilke tisselaken du mener, men det finnes altså med polstring, som madrassbeskyttere også er. Da blir de luftige. Merker dem ikke. Ikke knitrer de heller. Forøvrig enig med deg. Jeg er bare for bedagelig til å gidde å vaske overmadrassen. 😅
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #70 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 17.05): Det er ikke ett svar på dette. Hvis jeg sitter øverst til slutt glir jeg bare frem på magen hans og er der til det meste har rent ut, og så hopper jeg ut av sengen og går på badet etter hvert. Hvis jeg er nederst tar vi og skyver et håndkle under før han trekker seg ut. Og så er det de gangene om kvelden da vi egentlig sovner direkte etter å ha knullet og kost, og så blir det som det blir uten at noen av oss står opp. Det hender jo innimellom. Det fører gjerne til en morgenrunde også, siden han tennes av kvelden-før-duften under dynen, og kombinasjonen morgenereksjon og glatthet fra forrige gang er uslåelig. Men da blir det jo håndkle eller det andre før dusj. Har aldri hatt noen problemer med infeksjoner selv om jeg har sovnet direkte etter sex mange titalls ganger. Anonymkode: 23a82...4ca Vemmelig rart innlegg enten fra en rar mann eller rar dame. Tenk å ha så lite å finne på at DU lager et slikt kleint innlegg. Litt flaut🤣 Anonymkode: 4b183...04e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #71 Skrevet 17. oktober Legger det i isbitformer og fryser det ned. Innlysende. Anonymkode: a20ec...f01
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #72 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vemmelig rart innlegg enten fra en rar mann eller rar dame. Tenk å ha så lite å finne på at DU lager et slikt kleint innlegg. Litt flaut🤣 Anonymkode: 4b183...04e Og du er rar som har behov for å påpeke dette. Apropos lite å finne på DU.... Det smalt ikke fra rette ræva akkurat 😂 Anonymkode: bc74d...7f8 3
Even Tuell Skrevet 17. oktober #73 Skrevet 17. oktober Her hos oss pleier hun å gå ut på do etter sex ... gjerne for å tisse litt i samme slengen. Jeg benytter sjansen for et raskt tørk med en fuktig klut, våtserviett, papir eller noe sånt. Om vi kommer når hun er øverst er det jo gjerne jeg som er mest "grisete". En del renner ut mens vi småpuler på etterdønningene og mer når hun reiser seg opp. Og jeg synes ikke det er noe stas å ligge på noe vått. Våt seng er våt seng uansett hvor det våte kommer fra, men et håndkle på senga gjør susen. Klart, favoritten er å komme inni henne og så se at det begynner å renne ut. Om hun er med på det, så er gøy å gå ned på henne etter at jeg har kommet i henne. Synes smaken av oss er sexy og det får meg gjerne raskt hard igjen. Hun er derimot ikke så gira på å ta meg i munnen om jeg har vært i ftta hennes... og det er jo helt greit det. Om vi er ekstra frampå kan vi gå over på runde 2 uten opprydding. Det er noe magisk å gli inn i en ekstra glatt og nypult fitte, nærmest pule sæden inn i henne igjen. Eller om hun runker den nå litt klissete pikken min for å få meg hard igjen, mens hun ser på meg med kåte øyne. Det er kanskje den litt intense kåtskapen man har når man ikke er ferdig etter første orgasmen som er ekstra spennende. Man klarer å holde seg i den kåtskapsbobla og svette, spytt, sex-safter ikke betyr så mye. Ikke så ofte vi er der, men det er desto mer spennende når vi faktisk gjør det.
Gammelsmurfen Skrevet 17. oktober #74 Skrevet 17. oktober Fruen tørker seg litt med klut. Lar resten være, og nyter (og tenner på) at det renner ut i trusa dagen etter (vi knuller stort sett på kvelden).
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober #75 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 17.05): Det er ikke ett svar på dette. Hvis jeg sitter øverst til slutt glir jeg bare frem på magen hans og er der til det meste har rent ut, og så hopper jeg ut av sengen og går på badet etter hvert. Hvis jeg er nederst tar vi og skyver et håndkle under før han trekker seg ut. Og så er det de gangene om kvelden da vi egentlig sovner direkte etter å ha knullet og kost, og så blir det som det blir uten at noen av oss står opp. Det hender jo innimellom. Det fører gjerne til en morgenrunde også, siden han tennes av kvelden-før-duften under dynen, og kombinasjonen morgenereksjon og glatthet fra forrige gang er uslåelig. Men da blir det jo håndkle eller det andre før dusj. Har aldri hatt noen problemer med infeksjoner selv om jeg har sovnet direkte etter sex mange titalls ganger. Anonymkode: 23a82...4ca Veldig gjenkjennbart dette også👏 De gangene jeg lar spruten gå over magen og puppene, blir det jo også masse kyssing etter orgasmen. Kroppene smøres inn i sæden.. og når vi begge ligger på ryggen, tørker sæden opp på et blunk mens vi småprater. Altså null sæd i musa, laken eller på dyna🫠 De fleste kvinner og menn tisser og vasker av utstyret før sex.. I tillegg vasker jeg munnen og fingrene, pusser tennene og skrubber tunga med tannkosten. Fordi det gir mere smak, men også for å unngå bakterier. Dette er ikke noe hysteri.. det skjer automatisk på like lang tid, uavhengig om det ikke blir sex eller ikke.. Så en god hygiene er tennende og avslappende, fordi god hygiene sitter i hodet når vi kommer til oralen. Jeg har med god erfaring forstått, at det kan bli sex på morgenen🤭 "Kvelden-før-duften under dynen" eller "Gammelgøy" av inntørket svette, sæd og safter gir virkelig god lukt og høy tenning.. om det søles litt i senga, tilbyr jeg meg å ligge der. Jeg har ingen problemer med det, jeg synes det er sexy, så kan hun ligge tørt, godt og varmt. Enighet er også sexy, det kan føre til sex om morgenen har jeg lært🫡 Jeg tror spesiellt single liker å sniffe "Gammelgøy" og hodeputa, det hjelper jo til når vi onanerer🥰 Så det blir ikke sengetøy skift, dagen etter sex. Jeg har heller ikke forårsaket infeksjoner, jeg begynner å bli proff😅
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober #76 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vemmelig rart innlegg enten fra en rar mann eller rar dame. Tenk å ha så lite å finne på at DU lager et slikt kleint innlegg. Litt flaut🤣 Anonymkode: 4b183...04e Nnjjaa, men du er vel ingen proff🫡
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #77 Skrevet 18. oktober Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Veldig gjenkjennbart dette også👏 De gangene jeg lar spruten gå over magen og puppene, blir det jo også masse kyssing etter orgasmen. Kroppene smøres inn i sæden.. og når vi begge ligger på ryggen, tørker sæden opp på et blunk mens vi småprater. Altså null sæd i musa, laken eller på dyna🫠 De fleste kvinner og menn tisser og vasker av utstyret før sex.. I tillegg vasker jeg munnen og fingrene, pusser tennene og skrubber tunga med tannkosten. Fordi det gir mere smak, men også for å unngå bakterier. Dette er ikke noe hysteri.. det skjer automatisk på like lang tid, uavhengig om det ikke blir sex eller ikke.. Så en god hygiene er tennende og avslappende, fordi god hygiene sitter i hodet når vi kommer til oralen. Jeg har med god erfaring forstått, at det kan bli sex på morgenen🤭 "Kvelden-før-duften under dynen" eller "Gammelgøy" av inntørket svette, sæd og safter gir virkelig god lukt og høy tenning.. om det søles litt i senga, tilbyr jeg meg å ligge der. Jeg har ingen problemer med det, jeg synes det er sexy, så kan hun ligge tørt, godt og varmt. Enighet er også sexy, det kan føre til sex om morgenen har jeg lært🫡 Jeg tror spesiellt single liker å sniffe "Gammelgøy" og hodeputa, det hjelper jo til når vi onanerer🥰 Så det blir ikke sengetøy skift, dagen etter sex. Jeg har heller ikke forårsaket infeksjoner, jeg begynner å bli proff😅 Snodig når du er veldig bastant på at alle kvinner bruker papirdott. 😂 Så man er proff kvinnen ikke reagerer på mannen?? Makan til fri fantasi da😅 Noen reagerer man på. Hvis du har ligget med et tonn damer må du jo vite noen kvinner reagerer kraftigere enn andre. Det handler om allergener, spesielt ny sexpartner. Anonymkode: b09ac...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå