Gå til innhold

Etter samleie hva gjør dere med overskudds saftene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier alltid komme i munnen på jentene mine. Da slipper man gris i senga, og kan bare legge seg til å sove. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 6.09):

Ved normal sex der mannen kommer i musa på sin kvinne, hva gjør dere med saftene som er produsert og levert? 
Tørker opp på noe måte, eller bare lar der renne ut og trekke ned i madrassen? 

Anonymkode: fdf77...264

har et håndkle klart

AnonymBruker
Skrevet

Har stort sett et håndkle lett tilgjengelig,  eller går rett på do og tisser😅  Tisser uansett rett etterpå da. Men selvfølgelig noen ganger kan man jo squirte en del, og da må jeg skifte på senga😅

Anonymkode: f0003...b94

AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (9 timer siden):

Jeg pleier alltid komme i munnen på jentene mine. Da slipper man gris i senga, og kan bare legge seg til å sove. 

Hva om hun squirter da? Eller gjør du ikke jobben riktig😉

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (22 timer siden):

Flertallet kvinner legger en papirdott mot musa.. korte raske skritt til badet.. ser litt ut som svevende ballerinaer🥰
I mellomtiden ligger jeg å tørker ballene med vrengt forhud.. og prøver så godt jeg kan, for å ikke sovne.

Noen ganger "gjemmer" jeg pikken mellom lårene, det er så gøy å se på reaksjonen.. de vil kose mere, men finner den ikke😅

Vi bruker vel skjeldent papir 😳😳 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 12.06):

Enten tørker med papir og putter i en tampong (hvis vi skal sove og jeg ikke gidder å reise meg), eller går på do og tørker, evt dusjer. 

Anonymkode: 372c6...dd3

Tampong etter sex 😳 Wtf 😳 Du burde jo heller tørke deg og tisse rett etterpå

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller over på et stort glass med skrukork

Selger 2 DL av gangen på eBay

Anonymkode: 943ef...7da

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke ekkelt. Men å la det renne ut i senga er ekkelt. Normalt å tisse og vaske seg for å unngå uvi. De fleste menn gjør vel det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sæden til eventuell partner. Vil beholde det lengst mulig, så enten svelger jeg eller så kommer han i nummer en eller to. Jeg beholder det til morgen etter, og bruker sæden som glidekrem til runden jeg krever når vi våkner 😍

Beste jeg vet er når han tømmer seg i meg, og jeg skal på jobb. Eller på fester, tilstelninger tease ham til jeg får railingen jeg ønsker, for å kjenne saftene hans renne nedover låret 🥵 I fricking love it.

Anonymkode: f8f2a...5c2

Skrevet

Jeg sitter og flirer og ser for meg de ulike løsningene. Morsomt at det er så ulikt. 😄

Walk of shame kaller en venninne det å vagge ut til toalettet mens man prøver å holde sæden inne. Det ser jo ikke akkurat sexy eller elegant ut. Nydelig avslutning, liksom. 😂

Selv tar jeg kun en gåsaktig walk of shame dersom jeg absolutt må på toalettet etter sex. Ellers sørger vi som regel for å avslutte slik at vi bare kan sovne med ham fremdeles inni meg. Så lenge han er bak meg på en eller annen måte har vi synkronisert det til perfeksjon å få lagt oss begge i en deilig sovestilling, helt uten å miste både "proppen" og edle dråper ut. 

Jeg har blitt kalt gris her på kg før av å fortelle dette. Jeg  tåler å bli kalt gris igjen. 😁

Det er slik vi foretrekker det. Det er så deilig å sovne slik. Avsluttet, tilfreds, men fremdeles lenket sammen. Til han faller ut. Da sover vi ofte begge.

Ikke vet jeg helt hvor væskene forsvinner heller, men det er ikke nødvendig med noe walk of shame når jeg våkner morgenen etter. Det er imidlertid fremdeles litt ekstra "glidemiddel " innvendig om vi skulle gå på en ny runde på morgenen. 

Jeg dusjer om morgenen. Iallefall etter sex. En gang i løpet av 20 år fikk jeg ikke gjort det, og det var heller ikke mulighet for vask i full fart (vi ble regelrett kastet ut av et vertshus, fordi vi ikke var obs på hvor uvanlig tidlig utsjekk det var), og det glemmer jeg ikke. Det var en skikkelig varm dag, bilens luftanlegg var dårlig, og vi hadde ikke kommet langt før hele bilen luktet gammel sex. Jeg måtte gå inn på en bensinstasjon i Tyskland, osende av sex, og stå i kø for å komme til toalettet. Det er et morsomt minne. Ikke ekkelt, ikke flaut. Bare morsomt. 😂

Jeg synes ikke hans sæd eller mine væsker er noe ekkelt. Det har hendt at vi humoristisk har fleipet om hvem som må ligge på en våt flekk. Ingen av oss nekter å gjøre det. Som regel tenker vi ikke engang på det. Det er bare vårt. Meg, ham, eller begge. Vårt av slikt er ikke ekkelt for hverandre. 

Så bytter vi heller laken og madrassbeskytter ofte. 😊 Vi lærte fort å kjøpe skikkelige madrassbeskyttere. 

Jeg er bare glad for at vi to har samme syn på dette. Da fungerer det jo fint, uansett hva løsningen er. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
Trolltunge skrev (1 time siden):

Jeg sitter og flirer og ser for meg de ulike løsningene. Morsomt at det er så ulikt. 😄

Walk of shame kaller en venninne det å vagge ut til toalettet mens man prøver å holde sæden inne. Det ser jo ikke akkurat sexy eller elegant ut. Nydelig avslutning, liksom. 😂

Selv tar jeg kun en gåsaktig walk of shame dersom jeg absolutt må på toalettet etter sex. Ellers sørger vi som regel for å avslutte slik at vi bare kan sovne med ham fremdeles inni meg. Så lenge han er bak meg på en eller annen måte har vi synkronisert det til perfeksjon å få lagt oss begge i en deilig sovestilling, helt uten å miste både "proppen" og edle dråper ut. 

Jeg har blitt kalt gris her på kg før av å fortelle dette. Jeg  tåler å bli kalt gris igjen. 😁

Det er slik vi foretrekker det. Det er så deilig å sovne slik. Avsluttet, tilfreds, men fremdeles lenket sammen. Til han faller ut. Da sover vi ofte begge.

Ikke vet jeg helt hvor væskene forsvinner heller, men det er ikke nødvendig med noe walk of shame når jeg våkner morgenen etter. Det er imidlertid fremdeles litt ekstra "glidemiddel " innvendig om vi skulle gå på en ny runde på morgenen. 

Jeg dusjer om morgenen. Iallefall etter sex. En gang i løpet av 20 år fikk jeg ikke gjort det, og det var heller ikke mulighet for vask i full fart (vi ble regelrett kastet ut av et vertshus, fordi vi ikke var obs på hvor uvanlig tidlig utsjekk det var), og det glemmer jeg ikke. Det var en skikkelig varm dag, bilens luftanlegg var dårlig, og vi hadde ikke kommet langt før hele bilen luktet gammel sex. Jeg måtte gå inn på en bensinstasjon i Tyskland, osende av sex, og stå i kø for å komme til toalettet. Det er et morsomt minne. Ikke ekkelt, ikke flaut. Bare morsomt. 😂

Jeg synes ikke hans sæd eller mine væsker er noe ekkelt. Det har hendt at vi humoristisk har fleipet om hvem som må ligge på en våt flekk. Ingen av oss nekter å gjøre det. Som regel tenker vi ikke engang på det. Det er bare vårt. Meg, ham, eller begge. Vårt av slikt er ikke ekkelt for hverandre. 

Så bytter vi heller laken og madrassbeskytter ofte. 😊 Vi lærte fort å kjøpe skikkelige madrassbeskyttere. 

Jeg er bare glad for at vi to har samme syn på dette. Da fungerer det jo fint, uansett hva løsningen er. 

Det er så sant som det er sagt👍🙌😄

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Heller over på et stort glass med skrukork

Selger 2 DL av gangen på eBay

Anonymkode: 943ef...7da

Lerum glass helt fullt nå,780 kr L

Anonymkode: 17564...a2f

AnonymBruker
Skrevet

Mannen slikker meg ren, og så deler vi i dype kyss. 

Har ellers ikke sjanse til å reise meg opp fra sengen uten at det renner ut. Så her tyr vi som regel til hans boxer. 

Anonymkode: 04650...a13

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hele problemet løst ved at vi bruker kondom❤️

Anonymkode: 2c573...54b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi bruker vel skjeldent papir 😳😳 

Hva bruker "vi" da?🫡

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 minutter siden):

Hva bruker "vi" da?🫡

Er det din business?

De bruker ikke papir. Det var et tilsvar til din udokumenterte påstand om at flertallet av kvinner bruker en papirdott. 

Anonymkode: ad1c6...8c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det din business?

De bruker ikke papir. Det var et tilsvar til din udokumenterte påstand om at flertallet av kvinner bruker en papirdott. 

Har du til vane å svare for andre?🫡

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (41 minutter siden):

Har du til vane å svare for andre?🫡

Ja

AnonymBruker
Skrevet
Goodtimes skrev (På 15.10.2025 den 11.58):

Er det egentlig noen som gjør dette? 🤢

Høres sykt nasty ut med sædflekker i madrassen... 

De fleste voksne mennesker har overmadrass, som bør vaskes regelmessig.

Anonymkode: 9864b...b3d

• Nyttig 1
Skrevet

Tisselaken under lakenet

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...