Gå til innhold

Etter samleie hva gjør dere med overskudds saftene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tørker med papir, og går deretter alltid på badet og lar resten renne ned i do. Sover med truse.

Sæd i madrassen er jo bare disgusting, æsj.

Anonymkode: c65c3...74d

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Løper ut på dass og presser ut så mye som mulig. Det er ikke noe som kommer til nytte noen steder liksom... bare griseri og plage alt 

Anonymkode: b07b8...75a

AnonymBruker
Skrevet

Mesteparten faller ned i do. 

Sover med eit truseinnlegg. 

Anonymkode: 8b226...14c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jentene pleier slikke meg og hverandre rene etterpå. Kjedelig den lukter sur mus når leken fortsetter neste morgen. 

Anonymkode: 183aa...0ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen har vel "sæd i madrassen", men på lakenet kan det jo komme sæd - og fittesaft.

I verste fall er det vel bare å bytte laken. Men bytter som regel laken minst ukentlig uansett. 

Anonymkode: 30a99...93d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har vaskeklut ved sengen. Så vi tørker av. Jeg sovner med vaskekluten mellom beina. Så legger jeg den til vask når jeg våkner om morgen. Lar det aldri renne ned i madrassen. 

Anonymkode: 4b739...43c

Slik gjør jeg også. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg går på toalettet og tisser for å ikke få uvi og da renner det naturligvis ned i do samtidig. Hvis vi sovner så holder det seg inni meg frem til morgenen og jeg går på toalettet igjen

Hadde ikke latt det renne ut i sengen, hvem vil vel sove på en våt flekk 🤷‍♀️

Anonymkode: 51825...1bf

Ligger du våken og kliper igjen til dagen etterpå?

Anonymkode: cec1b...1f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ved normal sex der mannen kommer i musa på sin kvinne, hva gjør dere med saftene som er produsert og levert? 
Tørker opp på noe måte, eller bare lar der renne ut og trekke ned i madrassen? 

Anonymkode: fdf77...264

Tar i mot håndklær fra han..går på do tisser.

Anonymkode: 4b183...04e

AnonymBruker
Skrevet

Sovner eller dusjer. Sengetøy bytter jeg ukentlig uansett. 

Anonymkode: f07c3...b6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samler det i en halvliteraflakse, venter tålmodig på at den blir full og donerer deretter til naboen.  Noe han setter umåtelig pris på 

Anonymkode: 89fff...40b

AnonymBruker
Skrevet

Ta det i munnen, svelg, problem solved. 

Anonymkode: fdf77...264

AnonymBruker
Skrevet

Håndkle under sengen

Anonymkode: d251a...057

AnonymBruker
Skrevet

Håndkle ved senga😉 

Anonymkode: ff8be...844

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ett svar på dette. Hvis jeg sitter øverst til slutt glir jeg bare frem på magen hans og er der til det meste har rent ut, og så hopper jeg ut av sengen og går på badet etter hvert. Hvis jeg er nederst tar vi og skyver et håndkle under før han trekker seg ut. Og så er det de gangene om kvelden da vi egentlig sovner direkte etter å ha knullet og kost, og så blir det som det blir uten at noen av oss står opp. Det hender jo innimellom. 

Det fører gjerne til en morgenrunde også, siden han tennes av kvelden-før-duften under dynen, og kombinasjonen morgenereksjon og glatthet fra forrige gang er uslåelig. Men da blir det jo håndkle eller det andre før dusj.

Har aldri hatt noen problemer med infeksjoner selv om jeg har sovnet direkte etter sex mange titalls ganger.

Anonymkode: 23a82...4ca

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

De går rett i blenderen 

• Liker 1
Skrevet

Tørker med papir og går på do.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg er fortsatt kåt slikker jeg henne så hun kommer en gang til. Glatt og deilig.

m51

Anonymkode: 1f760...984

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svelger stort sett, men kommer han inni meg tar jeg bare en t-skjorte mellom bena og sovner. Så renner det ut av seg selv i løpet av natten. 

Anonymkode: d61e3...4ee

• Hjerte 1
Skrevet

Det varierer. Om vi har Bull på besøk så fyller han meg, og da må min kjære hubby slikke meg ren. Om vi ikke har besøk så er det ikke aktuelt å komme i meg, hubby må sprute på meg, ikke i meg. Da er det enten papir eller at han må slikke opp sølet sitt selv. Om jeg squirter så må vi skifte på senga. 

• Liker 2
Skrevet

Flertallet kvinner legger en papirdott mot musa.. korte raske skritt til badet.. ser litt ut som svevende ballerinaer🥰
I mellomtiden ligger jeg å tørker ballene med vrengt forhud.. og prøver så godt jeg kan, for å ikke sovne.

Noen ganger "gjemmer" jeg pikken mellom lårene, det er så gøy å se på reaksjonen.. de vil kose mere, men finner den ikke😅

• Liker 1
Skrevet

Nå blir jeg sikkert hengt ut, men vi tørker med håndkle det vi får vekk og rester som havner i senga/sengetøy tørker. Bytter ofte på senga og det har gått fint. Kan ikke begynne å tenke på hvor papir er rett før han kommer eller når han trekker seg ut... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...