Gå til innhold

Når arbeidsgiver legger opp til at du skal misslykkes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommet i en kjip situasjon der arbeidsgiver ønsker flytte meg til  en jobb jeg ikke klarer utføre pga nedsattfunksjonsevne og for å klare det halvveis trenger en del tilrettelegging som er unødvendig der jeg er nå. De begrunner det med at de har retten til å flytte meg der de har behov for meg og at om jeg ikke kan jobbe overalt i bedriften har de ikke bruk for meg mer.  

Føler meg så rådvill og ønsker ikke bytte jobb men helsa får jeg jo ikke gjort så mye med heller

Anonymkode: 7ffaf...2ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I slike tilfeller er det viktig å være organisert og ta det opp med din tillitsvalgt, den kan ofte bistå og gi råd ☺️

Anonymkode: 55e1d...3dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kommet i en kjip situasjon der arbeidsgiver ønsker flytte meg til  en jobb jeg ikke klarer utføre pga nedsattfunksjonsevne og for å klare det halvveis trenger en del tilrettelegging som er unødvendig der jeg er nå. De begrunner det med at de har retten til å flytte meg der de har behov for meg og at om jeg ikke kan jobbe overalt i bedriften har de ikke bruk for meg mer.  

Føler meg så rådvill og ønsker ikke bytte jobb men helsa får jeg jo ikke gjort så mye med heller

Anonymkode: 7ffaf...2ed

Høres ut som IT-bedriftene i Ålesund. Voldtekt, seksuell trakassering, og seksuelt krenkende atferd er nesten normal atferd i disse bedriftene. En har tanke om at kvinner ikke er mennesker, at en skal være mann og tåle trusler, trakassering og all ting.

Ville anbefalt deg å flytte til en by, hvor en bryr seg om straffeloven og slikt - en vet ikke motivene til slike, om de driver med narkotika på si (at det er derfor de er slik).

Anonymkode: 1b0d0...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...