Gå til innhold

Date mann på 52?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 46. Blir alderforskjellen for stor? tenker siden han er passer 50 og jeg er fortsatt i 40 årene.

Anonymkode: acd0c...646

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 46. Blir alderforskjellen for stor? tenker siden han er passer 50 og jeg er fortsatt i 40 årene.

Er dette tull?

Anonymkode: 014ad...c82

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette tull?

Anonymkode: 014ad...c82

Det vil jeg tro.

Anonymkode: 1142f...656

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå er jeg en mann på 52 og synes ikke aldersforskjellen er for stor. Hvorfor tenker du at den skulle være det?

Skrevet

Ja, det får vente til du er 50 og han 58, for da er dere begge i 50-årene.

• Liker 1
Skrevet

Selv dater jeg en dame på 44, er selv 39…. Er på grensen til barnerov fra hennes side dette altså 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vil aldri funke. 
Når du fyller 50 år så er han 56 år. 
Da blir aldersspennet dessverre alt for stort. 

Anonymkode: 0e15a...a09

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dette er bare å glemme TS, alt for stor aldersforskjell 

Anonymkode: 7e3b9...2d4

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har dårlige erfaringer med mer enn fem års aldersforskjell. Nå, som 50 + og dame, går jeg ikke mer enn maks to år opp i alder, og helst to - tre år yngre.

Aksepterte opp til fem års forskjell før, men sett i etterpåklokskapens lys ble da aldersforskjellen årsak til brudd. 

Anonymkode: 3d742...cd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame på 47. Jeg dater de mellom 48-54. Det kommer helt an på personen, noen er spreke og unge til sinns. Andre er veldig «satte» gubber. Du ser det på klesstilen også. Noen kler seg fint, mens andre kommer i typisk gubbestil. 

Anonymkode: 832d6...e0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis du er 46 år og han 52 år så er det nesten ingen aldersforskjell, etter min mening. Men du må gjøre det som føles rett for deg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør gå nedover i alder. Potens og stamina raser hos menn etter 40 år mens kvinner er uforandret fysisk (psykisk er noen kvinner lei sex, andre definitivt ikke).  Hvordan folk aldres utseendemessig er genetisk. Noen ser ut som fossiler etter fylte 40 år, andre er vakre langt ut i alderdommen. Menn generelt holder seg ikke bedre enn damer. Det er 2/3 grunnskolelærere mellom dere, så mye av erfaringene kan være ganske ulik. Og han er pensjonist når du ender 60 om 14 år. Nesten 6 år i arbeid med pensjonist i huset kan bli stusslig 

Anonymkode: 77747...ab5

• Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...