AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #21 Skrevet 18. oktober 2025 Ja kan du ikke fortelle litt da, du som er dame. Jeg klarer ikke selv å være full domina. Blir overbemannet rent fysisk😅 Jeg liker noen elementer av den makten og kontrollen. Feks å bestemme visse ting. Hva gjør du spesifikt? Anonymkode: 46dfc...1ba
A_Cuckoldress Skrevet 19. oktober 2025 #22 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 14.45): Ja kan du ikke fortelle litt da, du som er dame. Jeg klarer ikke selv å være full domina. Blir overbemannet rent fysisk😅 Jeg liker noen elementer av den makten og kontrollen. Feks å bestemme visse ting. Hva gjør du spesifikt? Anonymkode: 46dfc...1ba Om denne var til meg så kan jeg forsøke et svar. Jeg er på ingen måte noen domina men jeg blir ganske så pirret av å kjenne på kontrollen noen ganger. Dette er et avansert (sam)spill mellom meg, min mann og den som inviteres inn som såkalt Bull. Jeg liker å piske mannen min litt mentalt, holde han på pinebenken og nyte "friheten" av å kunne nekte han noe som heller blir noe jeg nyter med elskeren/Bullen. Det kan være at jeg må spare meg til treff, så mannen ikke får slippe til. Eller at mannen min skal foreslå/finne frem/til og med kjøpe antrekk som jeg skal bruke når jeg treffer elskeren. Synes også det er veldig pirrende at mannen min står i døråpningen til soverommet og ser på at jeg har sex med en annen men bare en liten stund, så ber jeg han gå på stua og lukke døra og bare vente/høre på oss der. Så roper jeg han inn når vi er ferdige for enten å slikke meg ren eller "ta meg tilbake" med en kjappis der jeg er velsmurt av gjestens ladning. Om det er lenge mellom treff så nyter jeg også "makten" av å fortelle mannen min ikke får komme i meg men må trekke seg ut/hoppe av i svingen og samtidig forklare at det kun er velutstyrte "okser" som får æren av å inseminere meg. Og se uttrykket hans da er ekstra tennende. Alt dette forutsetter at min kjære mann er med på leken, nyter det og blir tent av det. Hvis ikke så gidder jeg ikke. Heldigvis har vi funnet masse som vi begge koser oss med. Understreker at vi ikke "holder på" med dette 24/, 365 dager. Det går i bølger og vi har også masse deilige opplevelser bare oss som par. Viktig! 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #23 Skrevet 19. oktober 2025 A_Cuckoldress skrev (2 timer siden): Fantastisk 🥰. Det er nøyaktig et slikt forhold jeg kunne ønsket meg med min kjære. Jeg blir nektet og eventuelt blir "buret" inn for en periode mens hun har elsker på besøk (gjerne en lengre periode før besøk slik at vi begge blir kåtet opp). Som du skriver er det veldig viktig at alle parter tenner på, og vil dette. Dessverre er dette noe hun ikke vil så da blir det med fantasien for min del. Anonymkode: 3925b...a64 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #24 Skrevet 24. oktober 2025 A_Cuckoldress skrev (På 19.10.2025 den 17.38): Om denne var til meg så kan jeg forsøke et svar. Jeg er på ingen måte noen domina men jeg blir ganske så pirret av å kjenne på kontrollen noen ganger. Dette er et avansert (sam)spill mellom meg, min mann og den som inviteres inn som såkalt Bull. Jeg liker å piske mannen min litt mentalt, holde han på pinebenken og nyte "friheten" av å kunne nekte han noe som heller blir noe jeg nyter med elskeren/Bullen. Det kan være at jeg må spare meg til treff, så mannen ikke får slippe til. Eller at mannen min skal foreslå/finne frem/til og med kjøpe antrekk som jeg skal bruke når jeg treffer elskeren. Synes også det er veldig pirrende at mannen min står i døråpningen til soverommet og ser på at jeg har sex med en annen men bare en liten stund, så ber jeg han gå på stua og lukke døra og bare vente/høre på oss der. Så roper jeg han inn når vi er ferdige for enten å slikke meg ren eller "ta meg tilbake" med en kjappis der jeg er velsmurt av gjestens ladning. Om det er lenge mellom treff så nyter jeg også "makten" av å fortelle mannen min ikke får komme i meg men må trekke seg ut/hoppe av i svingen og samtidig forklare at det kun er velutstyrte "okser" som får æren av å inseminere meg. Og se uttrykket hans da er ekstra tennende. Alt dette forutsetter at min kjære mann er med på leken, nyter det og blir tent av det. Hvis ikke så gidder jeg ikke. Heldigvis har vi funnet masse som vi begge koser oss med. Understreker at vi ikke "holder på" med dette 24/, 365 dager. Det går i bølger og vi har også masse deilige opplevelser bare oss som par. Viktig! Høres helt ellevilt pirrende ut. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å møte dere som den ekstra mannen. Anonymkode: a46f6...521 1
A_Cuckoldress Skrevet 27. oktober 2025 #25 Skrevet 27. oktober 2025 A_Cuckoldress skrev (På 14.10.2025 den 22.44): ........ Det er MYE som skal klaffe, innenfor tenning, kjemi, relasjon, sjalusi, tillit, åpenhet og trygghet så mitt råd (i den grad jeg skal gi det). Snakk grundig sammen før klærne faller og sevja stiger. AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 16.33): Høres helt ellevilt pirrende ut. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å møte dere som den ekstra mannen. Anonymkode: a46f6...521 😙 Jo takk, hyggelig. Siterte mitt første innlegg i tråden for liksom å understreke at det er faktisk MYE som skal klaffe. Ikke for å kaste deg under bussen AnonymBruker men akkurat det du skriver her, er ordlyd i mengden av meldinger vi får på et par andre, mer spissede, nettsteder enn Kvinneguiden. Og 9 av 10 faller helt igjennom, fordi de ikke forstår helt hva og hvordan dette er. Tror nok mange menn gjerne fantaserer/har lyst til å prøve og tenner kanskje på å oppleve å få "eie" en annen manns kone for et øyeblikk, eventuelt at det går på aldersforskjell eller rett og slett booste eget Alfa-ego. Men de færreste par som bedriver dette er interessert i det. Jeg kjenner til at noen praktiserer cuckold lek mest for mannens (altså cuckens) forlystelse men da tror risikoen er stor for at hans kone til slutt ikke gidder å være hans underholdning, og bare det. Cuckold fetisjen/interessen krever ganske mye av samtlige involverte og det koker ofte ned til at kommunikasjon, åpenhet og forventninger må være presise, forståelige og ikke minst - ærlige. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå