Erik.s Skrevet 14. oktober #1 Skrevet 14. oktober Hei! Jeg har et vennepar som har vært sammen i mange år, og flere ganger har de tullet litt med sånne “cuckold” og “bull”-greier. Det har alltid vært på spøk, men jeg har også merket at han flere ganger har vært litt nysgjerrig på hva jeg synes om henne, og hun har virket litt flørtete mot meg. Nylig fortalte de meg faktisk at de driver med dette, og lurte på om jeg ville være “bull” for henne. Jeg må innrømme at det virker ganske spennende, men jeg er også litt nysgjerrig: Er dette noe mange folk faktisk driver med? Hvordan fungerer det egentlig? Hva kan eventuelt gå galt i slike opplegg? Noen som har erfaring eller tanker rundt dette? Setter pris på alle svar!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Skrevet 14. oktober Kjør på Det fungerer slik; du knuller annen manns kvinne og de begge 2 tenner på det Anonymkode: fd670...2a0 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Skrevet 14. oktober Jeg kjenner en som har vært det flere ganger. Han sier det er helt rått Anonymkode: 03a27...aa2 1
Erik.s Skrevet 14. oktober Forfatter #4 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kjenner en som har vært det flere ganger. Han sier det er helt rått Anonymkode: 03a27...aa2 Aldri noen dårlige opplevelser?
A_Cuckoldress Skrevet 14. oktober #5 Skrevet 14. oktober Om dere er nære venner og de faktisk forteller deg at de praktiserer cuckold treff, da kan det neppe ikke være annen grunn enn at de ønsker å invitere deg inn i dette. Ellers ville de aldri ha delt det med deg. Men, personlig ville vi aldri ha invitert venne(er) inn i dette, uten at det nødvendigvis er fasit for alle. Det er MYE som skal klaffe, innenfor tenning, kjemi, relasjon, sjalusi, tillit, åpenhet og trygghet så mitt råd (i den grad jeg skal gi det). Snakk grundig sammen før klærne faller og sevja stiger. 2
Erik.s Skrevet 14. oktober Forfatter #6 Skrevet 14. oktober (endret) A_Cuckoldress skrev (7 minutter siden): Om dere er nære venner og de faktisk forteller deg at de praktiserer cuckold treff, da kan det neppe ikke være annen grunn enn at de ønsker å invitere deg inn i dette. Ellers ville de aldri ha delt det med deg. Men, personlig ville vi aldri ha invitert venne(er) inn i dette, uten at det nødvendigvis er fasit for alle. Det er MYE som skal klaffe, innenfor tenning, kjemi, relasjon, sjalusi, tillit, åpenhet og trygghet så mitt råd (i den grad jeg skal gi det). Snakk grundig sammen før klærne faller og sevja stiger. Takk for svar har du erfaring over flere ganger? er det noengang ikke vellykket? Endret 14. oktober av Erik.s
A_Cuckoldress Skrevet 14. oktober #7 Skrevet 14. oktober Erik.s skrev (27 minutter siden): Takk for svar har du erfaring over flere ganger? er det noengang ikke vellykket? Vi har bedrevet dette i ganske mange år men vil ikke kjede eventuelt nye lesere med våre erfaringer. Det kan vi eventuelt ta på PM. Men ja, det hender at det ikke alltid er vellykket. 1
Erik.s Skrevet 14. oktober Forfatter #8 Skrevet 14. oktober A_Cuckoldress skrev (2 minutter siden): Vi har bedrevet dette i ganske mange år men vil ikke kjede eventuelt nye lesere med våre erfaringer. Det kan vi eventuelt ta på PM. Men ja, det hender at det ikke alltid er vellykket. Får ikke sendt deg pm
Erik.s Skrevet 16. oktober Forfatter #9 Skrevet 16. oktober Veldig stille her så det er kanskje ikke så vanlig at det er noe noen driver med . eller kanskje folk ikke snakker om det?😅
Stillalive Skrevet 16. oktober #10 Skrevet 16. oktober Erik.s skrev (1 minutt siden): Veldig stille her så det er kanskje ikke så vanlig at det er noe noen driver med . eller kanskje folk ikke snakker om det?😅 Er nok vanligere enn du tror, dog så er det nok mange som ikke henger seg opp i alle betegnelsene. Vi har jevnlig hatt ekstra "gjest" og hun må gjerne kalle seg hotwife eller gjesten Bull osv. Men vi bedriver jo ikke hva som generelt er "Cuckold" med alt som eventuelt skulle komme av rekvisitter osv. Men til trådstarter, vi har hatt en felles venn som gjest flere ganger, hos oss så har det gått kjempebra over mange år, men å blande inn venner sånn ut av det blå kan jo være en risikosport. Dog så er det vel absolutt ingen av mine andre venner og bekjente som fruen i det hele tatt kunne ha tenkt seg å sett naken engang, så den problemstillingen har vi jo ikke 😅 2
Soft mann Skrevet 16. oktober #11 Skrevet 16. oktober Kan fort ende opp med sjalusi og brutt vennskap, noe som igjen fører til brudd mellom vennene dine. eg har komplekser for min, noe svært mange andre og har, det vet eg av erfaring. Så før eventuelt noe fysisk så må han være trygg på seg selv, uansett hvordan du er utrustet 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #12 Skrevet 16. oktober En greie for horebukker og tøser. Anonymkode: 47e7a...4fc
Vegar Beideren Skrevet 16. oktober #13 Skrevet 16. oktober Jeg har selv vært bull for en del cuckold-par. Et par gjennom flere år til og med. Hun ene blir levert på døra av mannen, og henta igjen når hun. Han tenner på å kline med henne i bilen, etter hun har svelget unna belønninga fra meg. 1
Erik.s Skrevet 16. oktober Forfatter #14 Skrevet 16. oktober Vegar Beideren skrev (5 timer siden): Jeg har selv vært bull for en del cuckold-par. Et par gjennom flere år til og med. Hun ene blir levert på døra av mannen, og henta igjen når hun. Han tenner på å kline med henne i bilen, etter hun har svelget unna belønninga fra meg. Og det går alltid bra ?
Vegar Beideren Skrevet 16. oktober #15 Skrevet 16. oktober Erik.s skrev (2 timer siden): Og det går alltid bra ? Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:10 #16 Skrevet lørdag kl. 07:10 Jeg har fått en del forespørsler om å være hotwife, men jeg tenner ikke på tanken med en underdaning sub man som kun skal nektes, observere og slikke ren etterpå. Hva gir det meg egentlig? Nothing Det som kan gå skikkelig galt er vennskapet og forholdet. Sjalusi. Noen kan bli paranoid etterpå. Angrer fordi det var en fantasi. Anonymkode: 46dfc...1ba
911 Skrevet lørdag kl. 08:47 #17 Skrevet lørdag kl. 08:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått en del forespørsler om å være hotwife, men jeg tenner ikke på tanken med en underdaning sub man som kun skal nektes, observere og slikke ren etterpå. Hva gir det meg egentlig? Nothing Det som kan gå skikkelig galt er vennskapet og forholdet. Sjalusi. Noen kan bli paranoid etterpå. Angrer fordi det var en fantasi. Anonymkode: 46dfc...1ba Hvis det ikke gir deg noen form for nytelse så lar du være. Det er mange former for det du beskriver og ikke nødvendigvis at mannen er sub. Cuckold er bare en. Stag/vixen er et forhold der mannen tenner på å dele og oppleve at hun har det bra (kompersjon) uten å være sub. Om du har fått forespørsel fra kjæreste/ektemann kan det lønne seg å ta en prat med han om hva han legger i hotwife og hva han ønsker. Om du vurderer dette så begynn forsiktig for å se hvordan begge reagerer (flørte, kysse, være litt "kjæreste" med den andre). Om det er "farlig" sjalusi tror jeg det vil vise seg relativt raskt. Ofte er dette bedre i fantasien enn i virkeligheten så vær forsiktig.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:12 #18 Skrevet lørdag kl. 12:12 911 skrev (3 timer siden): Hvis det ikke gir deg noen form for nytelse så lar du være. Det er mange former for det du beskriver og ikke nødvendigvis at mannen er sub. Cuckold er bare en. Stag/vixen er et forhold der mannen tenner på å dele og oppleve at hun har det bra (kompersjon) uten å være sub. Om du har fått forespørsel fra kjæreste/ektemann kan det lønne seg å ta en prat med han om hva han legger i hotwife og hva han ønsker. Om du vurderer dette så begynn forsiktig for å se hvordan begge reagerer (flørte, kysse, være litt "kjæreste" med den andre). Om det er "farlig" sjalusi tror jeg det vil vise seg relativt raskt. Ofte er dette bedre i fantasien enn i virkeligheten så vær forsiktig. Er kanskje i en uvanlig situasjon der flere vil være både bull og cuck uten at jeg er i forhold. De vil leke det frem. Late som jeg er deres. Vi har hatt kontakt lenge, men så langt bare utforsket fantasier sammen. Er jo flere menn som synes dette er litt skamfullt. Det er interessant å få bli kjent med så nære fantasier. Ingenting jeg prater med venner om for å si det sånn. Ren sub er ikke aktuelt for min del har jeg funnet ut da. Ikke kun en tilskuer heller. Mulig det blir en switch og bull😏Eller er det kanskje bare en deling som du kaller stag? Anonymkode: 46dfc...1ba
911 Skrevet lørdag kl. 12:27 #19 Skrevet lørdag kl. 12:27 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er kanskje i en uvanlig situasjon der flere vil være både bull og cuck uten at jeg er i forhold. De vil leke det frem. Late som jeg er deres. Vi har hatt kontakt lenge, men så langt bare utforsket fantasier sammen. Er jo flere menn som synes dette er litt skamfullt. Det er interessant å få bli kjent med så nære fantasier. Ingenting jeg prater med venner om for å si det sånn. Ren sub er ikke aktuelt for min del har jeg funnet ut da. Ikke kun en tilskuer heller. Mulig det blir en switch og bull😏Eller er det kanskje bare en deling som du kaller stag? Anonymkode: 46dfc...1ba Helt riktig at mange menn synes det er litt skamfullt, i alle fall å være cuckold. Litt "enklere" å være stag (mannen) eller vixen (kvinnen). Da tenner man på kvinnens nytelse og kan oppleve dette som i en trekant MFM eller tilskuer. Mange variasjoner rundt dette og det synes som du har funnet ut hva du liker og ikke liker. Det er et godt utgangspunkt.
911 Skrevet lørdag kl. 12:39 #20 Skrevet lørdag kl. 12:39 A_Cuckoldress skrev (På 14.10.2025 den 23.18): Vi har bedrevet dette i ganske mange år men vil ikke kjede eventuelt nye lesere med våre erfaringer. Det kan vi eventuelt ta på PM. Men ja, det hender at det ikke alltid er vellykket. KJEDE?? Grunnen til at jeg er her på et seksualitet-forum er at jeg vil høre om andres erfaringer så det er bare å kjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå