AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:43 #1 Skrevet tirsdag kl. 19:43 Er gravid i uke 9, og alt ser fint ut. Har absolutt ingen symptomer på graviditet. Ikke antydning til kvalm. Var gravid i uke 12 tidligere i år (MA) og hadde ikke et eneste symptom da heller. Syns dette er rart, og skulle nesten ønske meg *bittelitt* kvalme for å føle meg gravid 🙈 Men, vi har vært gjennom 4 runder med ivf. Både lang og kort protokoll, med Synarela nesespray osv. Aldri hatt et eneste symptom der heller. Tror dere det er en sammenheng? At kroppen responderer bedre på hormoner eller noe sånt? Anonymkode: a9c33...cb6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:26 #2 Skrevet onsdag kl. 11:26 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er gravid i uke 9, og alt ser fint ut. Har absolutt ingen symptomer på graviditet. Ikke antydning til kvalm. Var gravid i uke 12 tidligere i år (MA) og hadde ikke et eneste symptom da heller. Syns dette er rart, og skulle nesten ønske meg *bittelitt* kvalme for å føle meg gravid 🙈 Men, vi har vært gjennom 4 runder med ivf. Både lang og kort protokoll, med Synarela nesespray osv. Aldri hatt et eneste symptom der heller. Tror dere det er en sammenheng? At kroppen responderer bedre på hormoner eller noe sånt? Anonymkode: a9c33...cb6 Mange føler ikke på symptomer. Du bør prise deg lykkelig for å være en av dem! Kvalme er helt forferdelig. Du kommer til å «føle deg gravid» mer enn tidsnok, når magen er i veien for alt hele tiden. Anonymkode: 8d859...8d1 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Vært igjennom ivf selv og naturlig graviditer. Hadde ikke bivirkninger av medisinene, og ikke hatt andre graviditetssymptomer enn uteblitt mensen selv før langt uti svangerskapene. Noen kropper tolererer hormoner bedre/annerledes enn andre. Helt normalt. Anonymkode: 90836...fe8
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Jeg er gravid i uke 19 og har selv ikke hatt 1 eneste symptom hele veien, utenom uteblitt mens. Alt går bra her og alt ser fint ut:) Føler meg heldig som kan «seile» meg gjennom det uten å merke noe, enn så lenge hvertfall, hehe. Hadde flere symptomer i forrige svangerskap, med ømme bryst og tidlig bekkenløsning, fødte førstemann i fjor. Anonymkode: 94fa6...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå