AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:41 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:41 Skal ikke dømme for mye. Men ved en tilfeldighet kom jeg over leder sin cv på Linkedln. Så at hun hadde byttet jobber ofte. I løpet av 5-6 år har hun hatt 5 ulike jobber i samme bransje, men i ulike firmaer. Og hvor hun har jobbet kun 1-2 år og søkt seg videre. Jeg har hatt henne som leder en stund. Men jeg opplever relativt ofte at hun er ustrukturert, og ikke forstår sine ansatte. Det har vært ting som har blitt varslet om direkte til henne. Hun og HR har forsøk å ikke skape så stor sak ut av slikt og behandlet det som luft. Saker har blitt ignorert bort. Nå etter å ha sett hennes Linkedln stusser jeg litt over at hun har byttet jobb så ofte. Kontorjobb her. Tanker her? Anonymkode: b1ce6...af7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:47 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:47 I stedet for å gå på heksejakt bør du konsentrere deg om din egen jobb, og eventuelt melde fra på riktig måte hvis du skal varsle om noe. Det du driver med er jo bare nedrig. Anonymkode: dbcce...c54 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå