Aryin Skrevet 14. oktober #1 Skrevet 14. oktober Anbefal meg en en bok jeg kan sluke! Norsk eller engelsk spiller ingen rolle, men jeg ønsker meg en bok som gir god stemning og ordentlig leselyst! Kort eller lang, gjerne morsom! Hvilken bok kunne du ikke legge fra deg??
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Skrevet 16. oktober Vampyrina skrev (3 minutter siden): En mann ved navn Ove Elsket denne boken!🥹🥹 The silent patient-Alex Michaelidis(psykologisk thriller) It ends with us-Colleen Hoover I let you go-Clare Mackintosh(psykologisk thriller) A good girl’s guide to murder-Holly Jackson(psykologisk thriller) What Alice forgot-Liane Moriarty(Roman) Ja, jeg liker psykologiske thrillere Anonymkode: a07a8...c90 1
Eva-Lena Skrevet 16. oktober #4 Skrevet 16. oktober Aryin skrev (På 14.10.2025 den 20.37): Anbefal meg en en bok jeg kan sluke! Norsk eller engelsk spiller ingen rolle, men jeg ønsker meg en bok som gir god stemning og ordentlig leselyst! Kort eller lang, gjerne morsom! Hvilken bok kunne du ikke legge fra deg?? Boka jeg anbefaler er ikke morsom, men veldig fin på sin måte. Jordmoren i Auschwitz. Jeg klarte nesten ikke å legge den fra meg og den ble lest ut på 3 dager. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #5 Skrevet 16. oktober Morsom krim: Stephanie Plum-serien av Janet Evanovich. Aller best som lydbok innlest av C. J. Critt. Anonymkode: 5b3b2...f4d 1
Aryin Skrevet 16. oktober Forfatter #6 Skrevet 16. oktober Vampyrina skrev (11 minutter siden): En mann ved navn Ove Lest👍 Likte veldig godt! 1
Molly 4.5 år Skrevet 16. oktober #7 Skrevet 16. oktober Leser : Guden over skogene nå av Liz Moor . Bra til nå 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #8 Skrevet 16. oktober Hvis du likte Ove så har jo samme forfatter en drøss andre bøker i samme gate. Jeg vil faktisk anbefale alle, men spesielt Bjørnstad-serien ligger hjertet mitt veldig nært Jonas Jonasson har jo også morsomme bøker, slik som Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant! Anonymkode: b7584...f76 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #9 Skrevet 16. oktober Eleanor Oliphant har det helt fint. En kjempebra bok og morsom, hvis jeg ikke husker helt feil. I samme seng av Beth O'leary Anonymkode: a695f...426
Lesehest1 Skrevet 16. oktober #10 Skrevet 16. oktober Siste samling på jentenes bensinstasjon. Fannie Flagg.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #11 Skrevet 16. oktober Ikke helt samme kategori. Men en bok som heter Jævla Menn, den klarte jeg ikke legge fra meg. Den traff meg skikkelig Anonymkode: d54cc...48b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #12 Skrevet 16. oktober Britt Marie var her, den er litt vittig Anonymkode: d54cc...48b 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #13 Skrevet 16. oktober Bøkene til Karin Brunk Holmqvist. Mormor hilser og sier unnskyld av Fredrik Backman. Mordene i Falsterbro (det er flere i en serie) - Christina Olséni og Micke Hansen Anonymkode: 65b01...6be
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #14 Skrevet 16. oktober Der det er hjerterom, er det hønsefrikassé. Den syntes jeg var både fin og morsom. Den er ikke veldig lang da. Leste den på en dag. Anonymkode: 6ec38...92a
krishnaaa Skrevet 17. oktober #16 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Britt Marie var her, den er litt vittig Anonymkode: d54cc...48b Enig, den likte jeg kjempegodt! Den er en frittståendw fortsettelse på Mormor hilser og sier unnskyld, som blir anbefalt av andre her i tråden😊
krishnaaa Skrevet 17. oktober #17 Skrevet 17. oktober (endret) Av morsomme slukebøker, kan jeg anbefale Saltön-serie (Sankthansvalsen er første bok) av Viveca Lärn. Og Berlinerpoplene-serien til Anne B. Ragde. Ikke hahaha-artige, men en god og…trygg?, og engasjerende leseropplevelse. Og James Franco spytter når han snakker av Erik Eikehaug! Endret 17. oktober av krishnaaa
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #18 Skrevet 17. oktober Lessons in chemistry. typisk sluke bok. Lett lest, godt skrevet. The serial killer's party opplevde jeg også som en typisk sluke bok. Lett lest og underholdene. Spesielt gøy at de plutselig drar til norge. Kunsten å høre hjerteslag. Bok en i Burma trilogien. Veldig vakker bok. Liker du den så er det 2 til i serien. The Witch of portobello. Denne ble slukt av meg på null komma niks. Anonymkode: 43f67...417
Maskopi Skrevet 17. oktober #19 Skrevet 17. oktober Jævla menn - Andrev Walden Søsken - Tessa Hadley En moderne familie - Helga Flatland Hva hun klager over når hun klager over husarbeidet - Heidi Linde Tante Ulrikkes Vei, Gul bok og De kaller meg ulven - alle tre av Zeshan Shakar Skilsmissen, Svigermoren og Søskenfeiden - alle tre av Moa Herngren Nå leser jeg to bøker. "Barnet mitt" av Hanne Ørstavik og "Det manglende lyset" av Nino Haratiscwili. Første har jeg ikke kommet så langt i enda, og andre er god men en bok som krever at jeg roer ned og har tid til å lese en stund om gangen. Men liker begge to veldig godt så langt! 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #20 Skrevet 17. oktober Ikke helt min sjanger, så har ikke så mange sære forslag. Kan anbefale en klassiker, men kanskje du har lest den. Animal Farm av Orwell. Den er veldig morsom, og jeg leste den ferdig på 3-4 timer. Sjeldent jeg sitter så lenge og leser ferdig en hel bok. Anonymkode: fb8f3...596 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå