Simsam Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Jeg har vært sammen med mannen min i snart 8 år. Vi var begge over 40 da vi møttes og var ferdig med barn, så sex er ikke "nødvendig" kan man kanskje si. Men greia er - vi har altså aldri hatt samleie. De første årene syntes jeg det var greit. Jeg har aldri vært SÅ opptatt av akkurat det, og om jeg har lyst på sex, så fingrer han meg. Men i det siste funker ikke det - jeg får ikke orgasme lenger. Han er altså impotent. Har prøvde masse medisiner og annet, men ingenting fungerer. Uansett hva jeg gjør så blir den ikke stiv. Og det virker ikke som om han bryr seg om det uansett. Jeg kunne vel bare kjøpt en dildo tenker man vel, men det er jo ikke selve samleiet som er det viktige. Det som gjør det så kjipt er jo at han ikke har noe begjær for meg. Jeg kan spørre om jeg kan få kos, og han sier ok, fingrer meg og går og legger seg på eget rom (vi har veldig ulike søvnmønster da jeg begynner kjempetidlig på jobb og han begynner sent, så han sover på eget rom). Det er DET som gjør så vondt. Jeg er tross alt ikke 50 ennå, og skal jeg virkelig leve resten av livet uten sex? Eller - jeg får jo sex, men ikke samleie. Og ikke det jeg savner aller mest, at han skal ha lyst på meg! Drømmer om at han skal se på meg med lystent blikk, ta på meg hvis jeg går forbi ham, slenge meg på senga, ett eller annet. Men han har jo ikke lyst eller begjær (naturlig nok), og dermed har vi jo ikke noe nærhet - bortsett fra de gangene jeg må be ham om det. For en stund siden møtte jeg en gammel flamme på fest. Hadde ikke sett ham på 20 år. Han er en person jeg ALDRI kunne blitt forelsket i, men han er nyskilt og sa på spøk at vi to kunne jo møtes for litt uforpliktende sex. Jeg lo jo av det såklart, og tenker at det aldri i livet er aktuelt. Men de siste dagene har jeg begynt å tenke mer og mer på det... Møtes bare for det lille jeg ikke får hjemme, men ikke noe mer. Er det helt sykt å tenke sånn? 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Du er svært dårlig menneske om du ikke forlater forholdet før du er utro. Drittmenneske! 🤢 Anonymkode: b0bef...75e 3 5
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Gjør han en tjeneste, la han finne noen bedre Anonymkode: ab899...faf 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Simsam skrev (16 minutter siden): Jeg har vært sammen med mannen min i snart 8 år. Vi var begge over 40 da vi møttes og var ferdig med barn, så sex er ikke "nødvendig" kan man kanskje si. Men greia er - vi har altså aldri hatt samleie. De første årene syntes jeg det var greit. Jeg har aldri vært SÅ opptatt av akkurat det, og om jeg har lyst på sex, så fingrer han meg. Men i det siste funker ikke det - jeg får ikke orgasme lenger. Han er altså impotent. Har prøvde masse medisiner og annet, men ingenting fungerer. Uansett hva jeg gjør så blir den ikke stiv. Og det virker ikke som om han bryr seg om det uansett. Jeg kunne vel bare kjøpt en dildo tenker man vel, men det er jo ikke selve samleiet som er det viktige. Det som gjør det så kjipt er jo at han ikke har noe begjær for meg. Jeg kan spørre om jeg kan få kos, og han sier ok, fingrer meg og går og legger seg på eget rom (vi har veldig ulike søvnmønster da jeg begynner kjempetidlig på jobb og han begynner sent, så han sover på eget rom). Det er DET som gjør så vondt. Jeg er tross alt ikke 50 ennå, og skal jeg virkelig leve resten av livet uten sex? Eller - jeg får jo sex, men ikke samleie. Og ikke det jeg savner aller mest, at han skal ha lyst på meg! Drømmer om at han skal se på meg med lystent blikk, ta på meg hvis jeg går forbi ham, slenge meg på senga, ett eller annet. Men han har jo ikke lyst eller begjær (naturlig nok), og dermed har vi jo ikke noe nærhet - bortsett fra de gangene jeg må be ham om det. For en stund siden møtte jeg en gammel flamme på fest. Hadde ikke sett ham på 20 år. Han er en person jeg ALDRI kunne blitt forelsket i, men han er nyskilt og sa på spøk at vi to kunne jo møtes for litt uforpliktende sex. Jeg lo jo av det såklart, og tenker at det aldri i livet er aktuelt. Men de siste dagene har jeg begynt å tenke mer og mer på det... Møtes bare for det lille jeg ikke får hjemme, men ikke noe mer. Er det helt sykt å tenke sånn? Skjønner tanken og fristelsen, men gjør du alvor av tanken, bedrar du mannen din, og det er ikke «bare litt uforpliktende sex» men utroskap, noe som ikke er helt ok, så kanskje du og mannen din heller kunne forsøke å oppsøke parterapeut/sexolog for å få opp piffen i deres eget sexliv? Anonymkode: 24742...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Ts, kanskje mannen din er cuck og liker/tenner på at du blir tatt av andre menn? Du får lufte temaet med han og kanskje blir det vinn/vinn situasjon i hjemmet. Uansett er livet for kort til å leve det uten sex. Anonymkode: 1bbf9...b4c
Pippi Lotta Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Har dere prøvd sexolog eller parterapi? Tror impotens er et vanskelig tema for mange menn, så kansje han ville åpne opp med litt profesjonel hjelp. Ellers forstår jeg det er vanskelig og skulle gli slip på sex for altid, selv om det er trist om det skal ødelege for et forhold som er bra ellers. Håper alikeveld ikke du er utro, det er bedre og avslute på en rydig måte en å risikere drama og konflikter! 1
kaj Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Simsam skrev (1 time siden): Jeg har vært sammen med mannen min i snart 8 år. Vi var begge over 40 da vi møttes og var ferdig med barn, så sex er ikke "nødvendig" kan man kanskje si. Men greia er - vi har altså aldri hatt samleie. De første årene syntes jeg det var greit. Jeg har aldri vært SÅ opptatt av akkurat det, og om jeg har lyst på sex, så fingrer han meg. Men i det siste funker ikke det - jeg får ikke orgasme lenger. Han er altså impotent. Har prøvde masse medisiner og annet, men ingenting fungerer. Uansett hva jeg gjør så blir den ikke stiv. Og det virker ikke som om han bryr seg om det uansett. Jeg kunne vel bare kjøpt en dildo tenker man vel, men det er jo ikke selve samleiet som er det viktige. Det som gjør det så kjipt er jo at han ikke har noe begjær for meg. Jeg kan spørre om jeg kan få kos, og han sier ok, fingrer meg og går og legger seg på eget rom (vi har veldig ulike søvnmønster da jeg begynner kjempetidlig på jobb og han begynner sent, så han sover på eget rom). Det er DET som gjør så vondt. Jeg er tross alt ikke 50 ennå, og skal jeg virkelig leve resten av livet uten sex? Eller - jeg får jo sex, men ikke samleie. Og ikke det jeg savner aller mest, at han skal ha lyst på meg! Drømmer om at han skal se på meg med lystent blikk, ta på meg hvis jeg går forbi ham, slenge meg på senga, ett eller annet. Men han har jo ikke lyst eller begjær (naturlig nok), og dermed har vi jo ikke noe nærhet - bortsett fra de gangene jeg må be ham om det. For en stund siden møtte jeg en gammel flamme på fest. Hadde ikke sett ham på 20 år. Han er en person jeg ALDRI kunne blitt forelsket i, men han er nyskilt og sa på spøk at vi to kunne jo møtes for litt uforpliktende sex. Jeg lo jo av det såklart, og tenker at det aldri i livet er aktuelt. Men de siste dagene har jeg begynt å tenke mer og mer på det... Møtes bare for det lille jeg ikke får hjemme, men ikke noe mer. Er det helt sykt å tenke sånn? Prat med din mand om det kanskje han forstår så kan du gøre det med god samvittighet så ville det sikkert blive bedre
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Simsam skrev (1 time siden): Jeg har vært sammen med mannen min i snart 8 år. Vi var begge over 40 da vi møttes og var ferdig med barn, så sex er ikke "nødvendig" kan man kanskje si. Men greia er - vi har altså aldri hatt samleie. De første årene syntes jeg det var greit. Jeg har aldri vært SÅ opptatt av akkurat det, og om jeg har lyst på sex, så fingrer han meg. Men i det siste funker ikke det - jeg får ikke orgasme lenger. Han er altså impotent. Har prøvde masse medisiner og annet, men ingenting fungerer. Uansett hva jeg gjør så blir den ikke stiv. Og det virker ikke som om han bryr seg om det uansett. Jeg kunne vel bare kjøpt en dildo tenker man vel, men det er jo ikke selve samleiet som er det viktige. Det som gjør det så kjipt er jo at han ikke har noe begjær for meg. Jeg kan spørre om jeg kan få kos, og han sier ok, fingrer meg og går og legger seg på eget rom (vi har veldig ulike søvnmønster da jeg begynner kjempetidlig på jobb og han begynner sent, så han sover på eget rom). Personlig kunne jeg lett levd resten av livet uten samleie…lett. Men det hadde fordrer at han allikevel ville ha sex med med meg og likte å ha sex med meg. Det er mye sex som gir langt bedre nytelse en akkurat samleie. Som du sier «han har ikke noe begjær». Det hadde vært det kjipe for meg også. Ikke akkurat om han får ereksjon eller ikke. For min del er ikke han sin ereksjon viktig om du skjønner 😅 Anonymkode: 7e911...54d 2
Liveterspennende Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er svært dårlig menneske om du ikke forlater forholdet før du er utro. Drittmenneske! 🤢 Anonymkode: b0bef...75e Du som kaster ut sånn dritt som dette er det virkelige drittmenneske. Gjemmer deg bak anonymitet og bruker store ord. Trådstarter deler tanker om situasjon hun opplever, noe du kanskje kan lære noe av. Håper de rundt deg slipper å oppleve deg slik i virkeligheten og kanskje er du bedre når du ikke sitter med fingrene på tastaturet og leker gud. 3 1 3
Gaia Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Visste du at han var impotent da dere ble sammen?
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden Wow. Dere har aldri hatt samleie? Jeg kunne aldri fungert med det fraværet i et forhold, men du sier jo selv av det var ok for deg i starten, og om det ikke er det for deg lenger, du har tydeligvis seksuelle behov som ikke blir dekket, så bør du gå fra forholdet. Anonymkode: 8abc2...ae5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden En av de artigste tingen med innlegg som dette er at noen faktisk føler behov for å validere følelsene til TS Anonymkode: ff3e8...11f 1
Simsam Skrevet 5 timer siden Forfatter #13 Skrevet 5 timer siden Gaia skrev (46 minutter siden): Visste du at han var impotent da dere ble sammen? Nja... Første gang vi skulle ha sex skyldte han på at han hadde drukket, så derfor ble det vanskelig. De neste gangene fortalte han at han hadde slitt noen ganger i sitt forrige forhold, men at det kom til å gå greit etterhvert. Så var det lenge det at han ikke klarte å slappe av helt, og at det var derfor vi måtte gi det litt tid. Og innen jeg skjønte at det var et varig problem var jeg jo blitt glad i fyren. Men ser jo at det kan høres ut som det er ereksjonen og selve samleiet som er viktig for meg. Det er det jo ikke, ikke bare det i alle fall, men jeg skulle ønske at han begjærte meg. Det er DET jeg savner. Og det å kunne få en orgasme av og til selvsagt... Spesielt siden vi ikke sover på samme rom heller (hans valg, også på dager hvor vi ikke skal på jobb, fordi han ikke klarer å sove om det er lyder og bevegelser, og jeg kan visstnok både ligge urolig og snorke litt av og til) 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Jeg ville spurt om det var greit jeg. Om han ikke har noe begjær eller behov for sex, kanskje han ikke har noe i mot at du finner det andre steder. Du vil jo ikke ta noe fra ham. Anonymkode: 84e34...861 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Jeg har det likt deg, bare at han ikke gidder å røre meg intimt. Vi har vært gift i over 20 år. Jeg vil ikke være utro, men det er stusselig og trist å tenke på at det er et liv og ekteskap med noe som mangler. Jeg synes du kan gjøre det slutt dersom du vil være med en annen, og ellers prøve å godta det. Anonymkode: 15c2c...b15 1
Coachshinny Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Simsam skrev (3 timer siden): Jeg har vært sammen med mannen min i snart 8 år. Vi var begge over 40 da vi møttes og var ferdig med barn, så sex er ikke "nødvendig" kan man kanskje si. Men greia er - vi har altså aldri hatt samleie. De første årene syntes jeg det var greit. Jeg har aldri vært SÅ opptatt av akkurat det, og om jeg har lyst på sex, så fingrer han meg. Men i det siste funker ikke det - jeg får ikke orgasme lenger. Han er altså impotent. Har prøvde masse medisiner og annet, men ingenting fungerer. Uansett hva jeg gjør så blir den ikke stiv. Og det virker ikke som om han bryr seg om det uansett. Jeg kunne vel bare kjøpt en dildo tenker man vel, men det er jo ikke selve samleiet som er det viktige. Det som gjør det så kjipt er jo at han ikke har noe begjær for meg. Jeg kan spørre om jeg kan få kos, og han sier ok, fingrer meg og går og legger seg på eget rom (vi har veldig ulike søvnmønster da jeg begynner kjempetidlig på jobb og han begynner sent, så han sover på eget rom). Det er DET som gjør så vondt. Jeg er tross alt ikke 50 ennå, og skal jeg virkelig leve resten av livet uten sex? Eller - jeg får jo sex, men ikke samleie. Og ikke det jeg savner aller mest, at han skal ha lyst på meg! Drømmer om at han skal se på meg med lystent blikk, ta på meg hvis jeg går forbi ham, slenge meg på senga, ett eller annet. Men han har jo ikke lyst eller begjær (naturlig nok), og dermed har vi jo ikke noe nærhet - bortsett fra de gangene jeg må be ham om det. For en stund siden møtte jeg en gammel flamme på fest. Hadde ikke sett ham på 20 år. Han er en person jeg ALDRI kunne blitt forelsket i, men han er nyskilt og sa på spøk at vi to kunne jo møtes for litt uforpliktende sex. Jeg lo jo av det såklart, og tenker at det aldri i livet er aktuelt. Men de siste dagene har jeg begynt å tenke mer og mer på det... Møtes bare for det lille jeg ikke får hjemme, men ikke noe mer. Er det helt sykt å tenke sånn? Ikke hør på de stygge ord. Jeg kan forstå din frustrasjon. Men er alt gjort for å finne ut av dette. Er din mann villig til å forsøke å finne ut av hvorfor det ikke funker? Er han utredet med tanke din manns helse? Har dere snakket om deres samliv og deres manglende seksualitet nærhet?
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Liveterspennende skrev (2 timer siden): Du som kaster ut sånn dritt som dette er det virkelige drittmenneske. Gjemmer deg bak anonymitet og bruker store ord. Trådstarter deler tanker om situasjon hun opplever, noe du kanskje kan lære noe av. Håper de rundt deg slipper å oppleve deg slik i virkeligheten og kanskje er du bedre når du ikke sitter med fingrene på tastaturet og leker gud. En person som kritiserer noen som vurderer et så stort svik som utroskap er verre enn personen som vurderer det? KG slutter aldri å overraske. Anonymkode: 6d045...4cb
Bamseklemmer Skrevet 15 minutter siden #18 Skrevet 15 minutter siden Liveterspennende skrev (6 timer siden): Du som kaster ut sånn dritt som dette er det virkelige drittmenneske. Gjemmer deg bak anonymitet og bruker store ord. Trådstarter deler tanker om situasjon hun opplever, noe du kanskje kan lære noe av. Håper de rundt deg slipper å oppleve deg slik i virkeligheten og kanskje er du bedre når du ikke sitter med fingrene på tastaturet og leker gud. Støtter deg👏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå