Gå til innhold

Podcastetips- Alveskog sjelens stemmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale en podcast som heter Alveskog sjelens stemmer. Finnes på Spotify og på podcasterenes egen hjemmeside. Og er gratis 

Det er en selvhjelp/selvutviklingspodcast hvor tematikken er traumer, arr fra barndom og voksenlivet, forhold til mennesker rundt seg, sette grenser i livet,  mestringstrategier,  dårlig selvfølelse, vold eller maktmisbruk i nære relasjoner, komme seg ut av dårlig mønstre, hvordan handtere motgang og medgang.  

Egentlig kommer de ikke med noen fasit. De inviterer deg til å selv tenke rundt ditt eget liv. De snakker om egene erfaringer. Hvordan de løste ting, hvordan de opplevde utfordringer og hva de tenkte da kriser oppsto og hva de gjør for å oppnå best mulig livskvalitet. Om rus og hva som gjorde at de begge kom seg ut av det. 

For meg er denne podcasten er spesiell fordi jeg gikk på skole med en av de to som driver podcasten og har tenkt mye på henne og hvordan det til slutt gikk. Jeg vet at det gikk mot en turbulent vei den gangen og har fått mange svar. Fikk vite at det både har gått både fint og dårlig siden den gang. Og det er nettopp det Alveskog handler om. Hvordan komme styrket gjennom det som du tror du ikke makter.

Har dere hørt om Alveskog? Hvis ikke er det verdt å høre på 😊

Endret av Laraa
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Speennende, takk for tips!

Skrevet

Alveskog - det er vel ganske åndelig/spirituelle greier eller blander jeg dem med noen andre?

Anonymkode: 4dfb0...a5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Alveskog - det er vel ganske åndelig/spirituelle greier eller blander jeg dem med noen andre?

Anonymkode: 4dfb0...a5e

De er spirituelle, ja. Det stemmer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...