enkefru Skrevet onsdag kl. 12:13 #41 Skrevet onsdag kl. 12:13 Flere kjendiser i familien, dvs de var jo mest kjente for den "eldre garde". Vokste opp med mange "kjendiser" i omgangskretsen, selskapeligheter, premierefester etc. Ble noen intervjuer av oss nære også, men de er begge døde nå, så merker ikke stort til det (ramler inn litt kr av og til fordi musikk/filmer blir sendt)
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:16 #42 Skrevet onsdag kl. 12:16 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 8.01): Skam Anonymkode: 1abbb...d3c Hvilken skuespiller i skam har vært oscarnominert? Anonymkode: 6d3c3...23a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:18 #43 Skrevet onsdag kl. 12:18 AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 17.46): Ikke i familie med, men bestevenninne. Hun er lillesøsteren til en av Norges mest kjente fjes og har måttet flytte til andre siden av jordkloden for å slippe alt styret. Jeg håper virkelig hun kommer tilbake en dag, eller hvertfall flytter nærmere. Hun er overhode ikke sjalu eller føler at hun lever i skyggen av, hun bare er fullstendig motsatt og motstander av alt det søsteren driver med. Anonymkode: 3caf9...f4e Sophie e eller ? Anonymkode: dbaf9...21d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:27 #44 Skrevet onsdag kl. 12:27 En i familien er personlig venn med en konge og hans familie (ikke norske kongefamilien). Det er stort sett aldri et tema noen snakker om. De er jo bare helt vanlige mennesker, og jeg/vi synes ikke det er så interessant. De fortjener sitt privatliv. Anonymkode: 4d6e6...f93
enkefru Skrevet onsdag kl. 12:29 #45 Skrevet onsdag kl. 12:29 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sophie e eller ? Anonymkode: dbaf9...21d Hun bor da ikke på andre siden av jordkloden... IR tenker jeg... eller en annen?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:32 #46 Skrevet onsdag kl. 12:32 enkefru skrev (2 minutter siden): Hun bor da ikke på andre siden av jordkloden... IR tenker jeg... eller en annen? Søsteren bor på den andre siden av jordkloden, ikke kjendisen. Men søsteren. Anonymkode: a4552...a0c 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:32 #47 Skrevet onsdag kl. 12:32 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En i familien er personlig venn med en konge og hans familie (ikke norske kongefamilien). Det er stort sett aldri et tema noen snakker om. De er jo bare helt vanlige mennesker, og jeg/vi synes ikke det er så interessant. De fortjener sitt privatliv. Anonymkode: 4d6e6...f93 Å si at en kongefamilie er helt vanlige mennesker er jo bare helt feil. Anonymkode: a4552...a0c 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:34 #48 Skrevet onsdag kl. 12:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å si at en kongefamilie er helt vanlige mennesker er jo bare helt feil. Anonymkode: a4552...a0c De er jo det. De er helt vanlige mennesker med helt uvanlige jobber. Privatlivet deres er virkelig ikke interessant. Anonymkode: 4d6e6...f93 2
Seff Skrevet onsdag kl. 14:22 #49 Skrevet onsdag kl. 14:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Reneste maskorama dette 😛 Jeg kjenner selv flere kjendiser, men synes mest det er plagsomt at de er det. De får jo ikke gå i fred noen steder (selv om de ikke er A-kjendiser). Alle skal snakke med dem, ta selfie, de skal ha meg til å ta bilde av dem... Til og med når vi sitter på restaurant tror folk det passer. Å være berømt må være mitt verste mareritt, så er definitivt ikke misunnelig. En av de jeg kjenner er en kjekk mann som kvinner svermer om som fluer når vi er ute, mens de enten ignorerer meg eller sender meg hatefulle blikk mens de klenger. Dette er en homofil mann i skapet. Nå kan maskorama-gjengen lure nå. Hadde ikke det vært et artig program, hvilken homofil kjendis må ut av skapet i kveld, hvem tror panelet og seerne det er? "Ut av skapet, ut av skapet!" Anonymkode: 0d49f...90c Nåja, akkurat den gjetteleken hadde kanskje funket på 80-tallet eller før. I 2025 er det vel ingen stor sak om en person er homofil eller ikke, med mindre man bor under en stein ... 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:37 #50 Skrevet onsdag kl. 14:37 AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 17.20): Jeg har en søster som er skuespiller, i tenårene sine spilte hun både større og mindre roller i kjente norske filmer . I dag har hun gått over til teater for fult men hun kjennes ofte igjen på gaten av andre. Jeg har også en bror som er aktiv i politikk og en kusine som og er skuespiller innen teater men som deltar aktivt på auditions rundt om for å komme inn i filmverden. Selv er jeg helt anonym og lever et vanlig liv, jeg har et veldig godt forhold til både søskene mine og kusinen min. Men jeg får ofte spørsmål fra andre om jeg ikke er sjalu eller om ikke jeg også skulle ønske jeg gikk samme vei som dem. Eller om jeg føler jeg lever i skyggen deres. Jeg har aldri hatt en drøm om å bli kjendis og er fornøyd med livet mitt som det er. Men kjenner alle disse spørsmålene og kommentarene fra andre plager meg iallefall når det kommer mye av det. Anonymkode: 8894b...1c5 Jeg digger kjendiser så hadde vært lykkelig med en i familien, men så heldig er jeg ikke haha. Anonymkode: 87340...f5f
Laraa Skrevet torsdag kl. 15:20 #51 Skrevet torsdag kl. 15:20 Kjendisen i min familie har jeg mistet MYE kontakt med etter at hun ble kjent og vi treffes sjeldnere. Det er ikke noe personlig bak og jeg tar det ikke ille opp ,men hun har 200 et eller annet reisedøgn i året, så det er vel logisk. Så boklanseringer, graviditet, forlovelse og detagelse på realityprogram/dokumentarer eller gjesteprogramleder. Ser henne på skjermen stadig vekk. Ingen kobler at vi er i nær familie. Vi deler ikke etternavn. Et kjent fjes er hun nok. De fleste i Norge har hørt om henne,tror jeg i allefall 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:26 #52 Skrevet torsdag kl. 15:26 Seff skrev (På 12.11.2025 den 15.22): Nåja, akkurat den gjetteleken hadde kanskje funket på 80-tallet eller før. I 2025 er det vel ingen stor sak om en person er homofil eller ikke, med mindre man bor under en stein ... Det hadde knust mange damehjerter om min kjendisvenn hadde kommet ut i hvert fall 😛 Anonymkode: 0d49f...90c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:45 #53 Skrevet torsdag kl. 15:45 Er i slekt med Dag Frøland, døde i 2010. Men ikke så mange unge som vet hvem han var da. Så får ikke akkurat mye oppmerksomhet rundt det. Helt greit. Anonymkode: 139f4...d3d 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:48 #54 Skrevet torsdag kl. 15:48 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det hadde knust mange damehjerter om min kjendisvenn hadde kommet ut i hvert fall 😛 Anonymkode: 0d49f...90c Nå er jeg sltså SÅ nysgjerrig Anonymkode: a4552...a0c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:06 #55 Skrevet fredag kl. 08:06 Er i nær slekt med idrettsutøver som tok flere OL-medaljer på 1990-tallet. Det preget ganske mye og var mye oppmerksomhet rundt, i min barn. Så går tiden, og nå er det ikke mange under 30 som vet hvem han er. Så i dag påvirker det ingen ting. Anonymkode: d855d...eff
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:18 #56 Skrevet fredag kl. 21:18 God venn med en anerkjent forfatter. Vi kjente hverandre lenge før han ble kjent, så tenker aldri på det. Men morsomt å se hvordan andre folk snakker til han om vi treffer folk ute! Anonymkode: 62c5b...0f1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:37 #57 Skrevet fredag kl. 21:37 Laraa skrev (På 13.11.2025 den 16.20): Kjendisen i min familie har jeg mistet MYE kontakt med etter at hun ble kjent og vi treffes sjeldnere. Det er ikke noe personlig bak og jeg tar det ikke ille opp ,men hun har 200 et eller annet reisedøgn i året, så det er vel logisk. Så boklanseringer, graviditet, forlovelse og detagelse på realityprogram/dokumentarer eller gjesteprogramleder. Ser henne på skjermen stadig vekk. Ingen kobler at vi er i nær familie. Vi deler ikke etternavn. Et kjent fjes er hun nok. De fleste i Norge har hørt om henne,tror jeg i allefall Nå ble jeg nysgjerrig🤩 Anonymkode: 1abbb...d3c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:39 #58 Skrevet lørdag kl. 10:39 Er i familie med en kjent idrettsutøver. Deler etternavn med en tidligere kjent idrettsutøver. Ikke mange som husker vedkommende lenger. I ikke altfor fjern slekt med en amerikansk skuespiller, A- kjendis. Anonymkode: d1042...322 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:40 #59 Skrevet lørdag kl. 10:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er i familie med en kjent idrettsutøver. Deler etternavn med en tidligere kjent idrettsutøver. Ikke mange som husker vedkommende lenger. I ikke altfor fjern slekt med en amerikansk skuespiller, A- kjendis. Anonymkode: d1042...322 Dette påvirker meg ikke i noen grad 😂 Anonymkode: d1042...322
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:56 #60 Skrevet lørdag kl. 10:56 Laraa skrev (På 13.11.2025 den 16.20): Kjendisen i min familie har jeg mistet MYE kontakt med etter at hun ble kjent og vi treffes sjeldnere. Det er ikke noe personlig bak og jeg tar det ikke ille opp ,men hun har 200 et eller annet reisedøgn i året, så det er vel logisk. Så boklanseringer, graviditet, forlovelse og detagelse på realityprogram/dokumentarer eller gjesteprogramleder. Ser henne på skjermen stadig vekk. Ingen kobler at vi er i nær familie. Vi deler ikke etternavn. Et kjent fjes er hun nok. De fleste i Norge har hørt om henne,tror jeg i allefall Jakten på fame har gjort det samme med forholdet jeg har til min bror. Det er ikke noe vondt mellom oss, men han bruker hvert våkne minutt på å komme seg opp og frem i musikkbransjen. Etterhvert har han fått seg så mange viktige og kjente venner at vi andre må vike. I hans vennekrets, eller "vennekrets" - jeg vet ikke hvor ekte den er, er det et arsenal av større og mindre kjendiser. Vet at broren min noen ganger jobber døgnet rundt for å holde koken i diverse prosjekter med de største musikerne, og da får jeg ikke tak i ham på flere uker. Nå tror jeg aldri min bror blir stor kjendis selv, selv om han sikkert gjerne skulle ønsket det. Hadde han blitt det deler vi uansett ikke samme etternavn eller utseende. Jeg vil ikke assosieres med den bransjen i det hele tatt, har fått nok innsyn i den gjennom min bror til å forstå hvor råtten den er. Anonymkode: f3b16...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå