Gå til innhold

Er du i familie med en kjendis ? Og hvordan påvirker det deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 17.46):

Ikke i familie med, men bestevenninne. Hun er lillesøsteren til en av Norges mest kjente fjes og har måttet flytte til andre siden av jordkloden for å slippe alt styret. Jeg håper virkelig hun kommer tilbake en dag, eller hvertfall flytter nærmere. Hun er overhode ikke sjalu eller føler at hun lever i skyggen av, hun bare er fullstendig motsatt og motstander av alt det søsteren driver med.

Anonymkode: 3caf9...f4e

Søstra til Sophie Elise.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En skuespiller og en artist som er onkel og inngift tante for meg. De er også politisk aktive i saker som opptar dem, speiselt onkel. Tenker ikke på det noe særlig, møter bare opp om det holdes konsert eller lignende i nærheten av der jeg bor. Bor langt unna dem, men de begge drar en del på turne. Ingen spør og ingen vet, da jeg ikke er aktiv i samme miljø og er ikke typisk for minioriteten de er. 

Anonymkode: 32c4b...a3a

AnonymBruker
Skrevet

Min storesøster er en ganske kjent bergensk skuespiller,  og Kurt Nilsen er en god familie venn.

Anonymkode: 19ae4...61a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 17.46):

Ikke i familie med, men bestevenninne. Hun er lillesøsteren til en av Norges mest kjente fjes og har måttet flytte til andre siden av jordkloden for å slippe alt styret. Jeg håper virkelig hun kommer tilbake en dag, eller hvertfall flytter nærmere. Hun er overhode ikke sjalu eller føler at hun lever i skyggen av, hun bare er fullstendig motsatt og motstander av alt det søsteren driver med.

Anonymkode: 3caf9...f4e

Sophie Elise?

Caroline Berg Eriksen?

Anonymkode: 7a65c...8f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 2.00):

Jeg er i familie med en av verdens mest berømte forfattere, og han er mest kjent for bøkene for barn/ unge som er filmatisert og blitt verdenssuksesser. 

Når jeg var yngre ble alle veldig overrasket når jeg fortalte at han var familie, men nå er det bare voksne folk som vet hvem han er.

Han er død nå.

Anonymkode: 1abbb...d3c

Roald Dahl? 

Anonymkode: 6d3c3...23a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, Roald Amundsen var fetteren til oldefar. Nei, påvirker meg ikke så mye. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, Roald Amundsen var fetteren til oldefar. Nei, påvirker meg ikke så mye

Så rart. 🤣

Anonymkode: 7a65c...8f1

AnonymBruker
Skrevet

Har et familiemedlem de fleste var på fornavn med en god del år. Personen opptrer fremdeles i media mange ganger i året, men ingen kobler det til meg.

Har et annet familiemedlem som av og på i hele mitt liv har vært i media. Det har jeg merket mer av, men ikke plagsomt eller mye. 

En av dem kan komme til å bli veldig kjent igjen om ikke for lenge, men håper jeg greier å unngå offentlighetens lys da også, hvis det skjer. Om det ikke er til å unngå, så får jeg bare stå i det. Men jeg har ikke noe ønske om å være et kjent ansikt, har ikke behov for den typen oppmerksomhet. 

Jeg er fornøyd med å være anonym og drive med mitt uten at alle skal ha en formening om hvem jeg er og hva jeg gjør.

Anonymkode: 7b02f...830

AnonymBruker
Skrevet

Ene søskenet mitt var kjendis, var med i en tv-serie som ble veldig stor i Norge, stor nok til at kongen omtalte den i en av talene sine blant annet.

Vedkomende var også med i et par filmer, en av de ble Oscarnominert så det var veldig stas. 

Jeg var stolt og overvelda når det sto på men aldri sjalu, jeg orovde mitt beste å støtte og være til hjelp ved behov bare. Nå har det roa seg veldig så det merkes ikke lenger i hverdagen.

Anonymkode: 00a07...3fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...