AnonymBruker Skrevet 14. oktober #1 Skrevet 14. oktober Jeg har en søster som er skuespiller, i tenårene sine spilte hun både større og mindre roller i kjente norske filmer . I dag har hun gått over til teater for fult men hun kjennes ofte igjen på gaten av andre. Jeg har også en bror som er aktiv i politikk og en kusine som og er skuespiller innen teater men som deltar aktivt på auditions rundt om for å komme inn i filmverden. Selv er jeg helt anonym og lever et vanlig liv, jeg har et veldig godt forhold til både søskene mine og kusinen min. Men jeg får ofte spørsmål fra andre om jeg ikke er sjalu eller om ikke jeg også skulle ønske jeg gikk samme vei som dem. Eller om jeg føler jeg lever i skyggen deres. Jeg har aldri hatt en drøm om å bli kjendis og er fornøyd med livet mitt som det er. Men kjenner alle disse spørsmålene og kommentarene fra andre plager meg iallefall når det kommer mye av det. Anonymkode: 8894b...1c5 10
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har en søster som er skuespiller, i tenårene sine spilte hun både større og mindre roller i kjente norske filmer . I dag har hun gått over til teater for fult men hun kjennes ofte igjen på gaten av andre. Jeg har også en bror som er aktiv i politikk og en kusine som og er skuespiller innen teater men som deltar aktivt på auditions rundt om for å komme inn i filmverden. Selv er jeg helt anonym og lever et vanlig liv, jeg har et veldig godt forhold til både søskene mine og kusinen min. Men jeg får ofte spørsmål fra andre om jeg ikke er sjalu eller om ikke jeg også skulle ønske jeg gikk samme vei som dem. Eller om jeg føler jeg lever i skyggen deres. Jeg har aldri hatt en drøm om å bli kjendis og er fornøyd med livet mitt som det er. Men kjenner alle disse spørsmålene og kommentarene fra andre plager meg iallefall når det kommer mye av det. Anonymkode: 8894b...1c5 Jeg tenker at det i så fall handler om sosial klønethet. En av kollegaene mine har en norsk a-kjendis til søsken, men jeg kan ikke huske at noen har nevnt det. Alle vet det jo. Jeg tenker hvert fall at jeg ikke gidder å være nr 10 000 som spør om det. Anonymkode: f2642...8fb 9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Skrevet 14. oktober Jeg skjønner at det fort blir irriterende. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skulle tenke at du var misunnelig på dem på noen måte, når du har valgt en annen vei i livet. Anonymkode: 94ba1...0de 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #4 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg tenker at det i så fall handler om sosial klønethet. En av kollegaene mine har en norsk a-kjendis til søsken, men jeg kan ikke huske at noen har nevnt det. Alle vet det jo. Jeg tenker hvert fall at jeg ikke gidder å være nr 10 000 som spør om det. Anonymkode: f2642...8fb Ja kansje. Nå gjelder ikke dette mine nærmeste venner, men møter likevel ofte på folk som nesten utelukkende vil snakke om dem. Har opplevd dette med kollegaer også. Anonymkode: 8894b...1c5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #5 Skrevet 14. oktober Ikke i familie med, men bestevenninne. Hun er lillesøsteren til en av Norges mest kjente fjes og har måttet flytte til andre siden av jordkloden for å slippe alt styret. Jeg håper virkelig hun kommer tilbake en dag, eller hvertfall flytter nærmere. Hun er overhode ikke sjalu eller føler at hun lever i skyggen av, hun bare er fullstendig motsatt og motstander av alt det søsteren driver med. Anonymkode: 3caf9...f4e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #6 Skrevet 14. oktober Påvirker meg på ingen måte, utover at det er litt artig å ha en bror som spiller i et av de mer kjente bandene fra landet, også (eller særlig) internasjonalt. Vi holder kontakten og prater som vi alltid har gjort Anonymkode: 8f0b5...561
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #7 Skrevet 14. oktober Jeg er gift med en kjent person. Det er ikke noe jeg vanligvis tenker på i hverdagen, men jeg merker godt at når vi er i sosiale sammenhenger er det mest stas å snakke med mannen min. Mange glemmer å hilse på meg, eller ser meg ikke i øynene på vanlig vis når vi hilser. Anonymkode: 599c7...003 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #8 Skrevet 14. oktober Ja, men det er inngifta, og jeg har faktisk aldri truffet ham. Norsk skuespiller som "alle" vet hvem er. Anonymkode: b0e86...eeb
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #9 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er gift med en kjent person. Det er ikke noe jeg vanligvis tenker på i hverdagen, men jeg merker godt at når vi er i sosiale sammenhenger er det mest stas å snakke med mannen min. Mange glemmer å hilse på meg, eller ser meg ikke i øynene på vanlig vis når vi hilser. Anonymkode: 599c7...003 Så leit for deg.. Trodde ektefeller også villr være kjekke å prate med da. Anonymkode: cf431...c0f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #10 Skrevet 14. oktober En i ganske nær familie er en ganske kjent sanger i Norge. Siden vi ikke har samme etternavn og er helt ulike utseendemessig er det ingen som spør om vi er i slekt. Vi var veldig nære han og hans familie, men helt siden han ble stjerne har han og hans familie hatt divanykker, og nå oppfører de seg som de for gode for oss. Hans popularitet har falt, men divanykkene forblir. Anonymkode: 80431...008 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 01:46 #11 Skrevet torsdag kl. 01:46 Jeg får også mange slike spørsmål. Men har alltid vært klar på at hun gjør det hun liker, og jeg liker helt andre ting. (Slik at jeg på en grei måte ber de pent om å ikke sammenligne oss f.eks. lett å tro at søsken må ha samme interesser eller evner). Anonymkode: a5a57...2e5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:43 #12 Skrevet torsdag kl. 05:43 Jeg er i slekt med kjendiser, men de har alle gjort karrieren sin i USA, og er heldigvis relativt ukjente i Norge. Vi klarer derfor å leve vanlige liv når de er her, men blir mye styr i USA hvor de blir gjenkjent overalt. Anonymkode: b30f0...789
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:55 #13 Skrevet torsdag kl. 05:55 Man man velger jo livet man selv vil ha. Jeg vil ikke ha noen oppmerksomhet overhode. Jeg hater det. Jeg vil være anonym. Så når folk skal snakke med mannen min så skygger jeg bane. Jeg holder meg litt unna slik at folk ikke automatisk forstår at jeg er med han. Men han ønsker å introdusere meg noen ganger da. Jeg forstår jo det. Som han sier jeg er jo utrolig stolt av deg. Når jeg ble sammen med han så var det ingen som viste hvem han var. Så jeg ante jo ikke at det var en vei han ville ta. Vi var veldig unge når vi møttes. Ikke kjendis men utmerker seg i bransjen og i distriktene rundt oss. Så veldig mange vet hvem han er og ønsker kontakt med han. Anonymkode: 6f07d...714 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:55 #14 Skrevet torsdag kl. 05:55 Kjendis vil jeg ikke si, men er i familie med en person som har begått dobbeldrap 🫣 Anonymkode: 331de...1b9 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:58 #15 Skrevet torsdag kl. 05:58 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjendis vil jeg ikke si, men er i familie med en person som har begått dobbeldrap 🫣 Anonymkode: 331de...1b9 Aaah. Den klypa hvor du sier etternavnet ditt, og alle lurer på om du er i slekt med drapsmannen, men ingen tør spørre…. Anonymkode: a4552...a0c 5 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:02 #16 Skrevet torsdag kl. 06:02 … og du skjønner at alle lurer. Anonymkode: a4552...a0c 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:00 #17 Skrevet fredag kl. 00:00 Jeg er i familie med en av verdens mest berømte forfattere, og han er mest kjent for bøkene for barn/ unge som er filmatisert og blitt verdenssuksesser. Når jeg var yngre ble alle veldig overrasket når jeg fortalte at han var familie, men nå er det bare voksne folk som vet hvem han er. Han er død nå. Anonymkode: 1abbb...d3c 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:09 #18 Skrevet fredag kl. 00:09 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er i familie med en av verdens mest berømte forfattere, og han er mest kjent for bøkene for barn/ unge som er filmatisert og blitt verdenssuksesser. Når jeg var yngre ble alle veldig overrasket når jeg fortalte at han var familie, men nå er det bare voksne folk som vet hvem han er. Han er død nå. Anonymkode: 1abbb...d3c Roald Dahl? Anonymkode: 84803...cf7 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:12 #19 Skrevet fredag kl. 00:12 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Roald Dahl? Anonymkode: 84803...cf7 Ja Anonymkode: 1abbb...d3c 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:27 #20 Skrevet fredag kl. 00:27 Herregud nå vil jeg vite hvem alle disse er. 😄 Anonymkode: 66de2...5c2 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå