AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:57 #1 Skrevet tirsdag kl. 13:57 Jeg er litt nysgjerrig.Jeg har i det siste lagt merke til at folk, både voksne, unge og barn poserer på bilder i aviser,reklamer, på tv og lignende med hendene i en slags trekant-posisjon. Jeg vet jo at elite-folk, politikere osv gjør dette..Men hvorfor gjør vanlige folk dette og hva betyr det? Har sett det i reklame for barneklær, reklame for isolasjon, i vanlige aviser og til og med folk på skolen til barnet mitt gjør dette. Jeg spør bare av nysgjerrighet, ikke ment som dømming. Anonymkode: 78a0c...2b6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:24 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:24 Snakker de om livmoren? Anonymkode: ba627...fcc
Tinkiwinkiii Skrevet onsdag kl. 01:55 #3 Skrevet onsdag kl. 01:55 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Snakker de om livmoren? Anonymkode: ba627...fcc Haha😂 Endret onsdag kl. 01:56 av Tinkiwinkiii
Sicktrip Skrevet onsdag kl. 03:09 #4 Skrevet onsdag kl. 03:09 (endret) Den kjedelige versjonen er : Når fingertuppene og tomlene møtes som en trekant, men peker nedover, er det en variant av “steepling” som ofte kalles “inverted steeple” (omvendt steeple). 💡 Betydning i kroppsspråk: – Den brukes ofte av folk som tenker konsentrert, lytter, eller vurderer noe. – Noen bruker den også når de vil virke rolige og kontrollerte, men ikke altfor dominerende. – Du ser den ofte hos folk som sitter i møter — hendene hviler gjerne foran magen eller i fanget. Kort fortalt: 👉 “Steeple opp” (fingrene opp) = selvtillit, lederrolle 👉 “Steeple ned” (fingrene ned) = refleksjon, tenksomhet, balanse Mvh AI Endret onsdag kl. 03:18 av Sicktrip
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Det skal vise «selvtillit» påstår de. Anonymkode: a8fa6...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå