Gå til innhold

Jobb tilbud til jobb, man føler seg for dum til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra jobb, godt betalt. 

Føler meg for dum for den. 

Bør jeg ta den? 

Alternativet er arbeidsledighet i uviss tid. 

Anonymkode: 5f5cf...ca3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den

Blir du sparka får du mer penger enn hvis du bare går på nav 

Anonymkode: 1cc2a...e77

• Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig skal du ta den? Les om bedragersyndrom. Alle føler seg "for dumme" av og til. Dette skal nok gå veldig bra.

Anonymkode: 96c50...3d5

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon, bortsett fra at jeg ikke har fått tilbud enda (venter på neste intervju). Jeg føler meg for "lett", men muligheten til høyere lønn gjør at jeg nok vil takke ja, skulle jeg mot formodning få et tilbud. Jeg satser på at jeg kommer til å klare og lære meg det jeg ikke allerede kan. Jeg venter på å bli "avslørt", men jeg har forstått det som at de ikke hadde veldig mange gode sølere, så krysser fingrene. Mest sannsynlig faller jeg av i siste runde. Ble rekruttert og er fornøyd der jeg er, så er ingen krise. Hadde jeg vært arbeidsledig hadde jeg sagt ja nesten uansett (om det ikke var jobb som hjernekirurg el. 😆).

Anonymkode: f6cda...4f4

Skrevet

Så lenge det ikke er jobb i særskrivingsfeilforbundet eller lignende så tenker jeg det går bra.

Anonymkode: ecd3e...ce6

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke har noe andre tilbud i nærmeste framtid er det bare å ta den. Men hvis du har noen andre tilbud ville jeg heller gått for de. Kjipt å få sparken i løpet av prøvetiden, også stå på bar bakke og potensiellt ha gått glipp av en annen mer egnet mulighet.

Anonymkode: 8808e...b35

Skrevet

Vi kan jo ikke vite om du faktisk er for dum til jobben eller om du har kompetansen og bare "føler" deg dum.

Anonymkode: 96cf9...6f5

Skrevet

Jeg er litt på samme måte. Fått tilbud som innebærer elementer som jeg ikke kan/vet så mye om. Men man får innføring/opplæring og man har en kompetanse i bunn som arbeidsgiver ser potensiale i. Man trenger ikke være ekspert fra dag 3, har jeg blitt fortalt 😃

Anonymkode: 1c83a...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...