AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Du finner tonen med noen, dere har det gøy sammen. Han begynner å droppe noen seksuelle hints. Men personen tenner deg ikke seksuelt. Du klarer bare ikke se for deg sex med personen. Men du har søkt høyt og lavt og er egentlig lei av å søke, og så har han ressurser til å gi deg et godt liv. Er det feil å drive et sånt forhold fremover, når du ikke er tent? For å være ærlig har jeg personlig møtt flere slike. Bra stemning, liker hverandre, alt ok, men ikke tent. Så dør det enten ut til et vennskap eller blir brudd og mister god venn. Anonymkode: 166c0...6d7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Må jo tenne for å ha sex, hvis ikke blir det jo bare et vennskap. Føler du deg forelsket i det hele tatt? Anonymkode: 22439...14d 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Må jo tenne for å ha sex, hvis ikke blir det jo bare et vennskap. Føler du deg forelsket i det hele tatt? Anonymkode: 22439...14d Nei, bare at han kunne vært bra for meg og han er søt. Bare ikke noe lidenskap eller seksuell interresse fra min side. Anonymkode: 166c0...6d7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du finner tonen med noen, dere har det gøy sammen. Han begynner å droppe noen seksuelle hints. Men personen tenner deg ikke seksuelt. Du klarer bare ikke se for deg sex med personen. Men du har søkt høyt og lavt og er egentlig lei av å søke, og så har han ressurser til å gi deg et godt liv. Er det feil å drive et sånt forhold fremover, når du ikke er tent? For å være ærlig har jeg personlig møtt flere slike. Bra stemning, liker hverandre, alt ok, men ikke tent. Så dør det enten ut til et vennskap eller blir brudd og mister god venn. Anonymkode: 166c0...6d7 Da lar du han gå slik at en annen kvinne kan ha glede av ham og sette pris på ham. Anonymkode: 06943...8c4 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Jeg har valgt å ikke innlede forhold med menn jeg ikke tenner på. Resultatet er at jeg er singel på 3.året. Lengste forhold er på 3,5 år og jeg er 42. Så stort sett vært selvvalgt singel, da jeg sjeldent treffer noen det klaffer med på alle måter, og da vil jeg heller være alene! Anonymkode: 8b224...8b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du finner tonen med noen, dere har det gøy sammen. Han begynner å droppe noen seksuelle hints. Men personen tenner deg ikke seksuelt. Du klarer bare ikke se for deg sex med personen. Men du har søkt høyt og lavt og er egentlig lei av å søke, og så har han ressurser til å gi deg et godt liv. Er det feil å drive et sånt forhold fremover, når du ikke er tent? For å være ærlig har jeg personlig møtt flere slike. Bra stemning, liker hverandre, alt ok, men ikke tent. Så dør det enten ut til et vennskap eller blir brudd og mister god venn. Anonymkode: 166c0...6d7 Dette dilemmaet sto jeg i for ca 25 år siden. Endte med at jeg giftet meg med min aller beste venn, en helt nydelig mann som respekterer meg og behandler meg som en dronning. Fordelene med et vennskapelig ekteskap er mange, vi har det så utrolig artig og hyggelig sammen. Vært i forhold med masse lidenskap og drama tidligere, ferdig med det for min del. Hadde en del sex de første årene, nå nesten ingenting. Vi er begge fornøyde så ser ingen problem med dette. Anonymkode: 3ad25...222 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nei, bare at han kunne vært bra for meg og han er søt. Bare ikke noe lidenskap eller seksuell interresse fra min side. Anonymkode: 166c0...6d7 Det kan man jo si om ganske så mange... Jeg kaller dem venner. Det er jo på ingen måte rart du møter mange folk du liker, men likevel ikke vil ligge med - det gjør vi jo alle hele tiden. Jeg ville nå ventet til den store kjærligheten. Synes også det er ufint å innlede et forhold med en du ikke tenner på. Du lurer han jo. Og han vil jo merke at du ikke tenner på han, ikke begjærer, sikkert aldri tar initiativ eller er kåt og seksuelt flørtende osv. Og sannsynligvis vil han føle seg liten og avvist, kanskje miste litt selvtillit. Anonymkode: 22439...14d 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Jeg blir venn med slike. Fint å ha venner av begge kjønn. Anonymkode: cd659...8be
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Da er man venner. Anonymkode: 1c696...509
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Da får du også være ærlig med han i så tilfelle. Fortell han at dere godt kan bli sammen, men han tenner deg ikke og du ønsker ikke sex med han. Kunne du tenke deg åpent forhold da, hvor dere får deres seksuelle behov dekket hos andre? Føler litt av vitsen med å innlede forhold er borte da, men siden du spør om dette så Anonymkode: 35557...74f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Hvor lenge kjenner dere hverandre? Jeg er en mann og jeg har aldri hatt en dame tenner meg når jeg er nettopp kjent med den person. For meg er personlighet også en del for å tenner på en person. (men jeg tror ikke jeg er ikke en vanlig mann) Anonymkode: 51a36...c0b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde en del sex de første årene, nå nesten ingenting. Vi er begge fornøyde så ser ingen problem med dette. Anonymkode: 3ad25...222 Dette hadde blitt et problem for meg ganske raskt. M45 Anonymkode: 3ce5c...9e2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette hadde blitt et problem for meg ganske raskt. M45 Anonymkode: 3ce5c...9e2 Helt enig😅 Anonymkode: 93985...61a
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Synes ikke det er fair ovenfor både daten og seg selv om damer drar fra en date uten å ihvertfall bli litt klam i musa. Anonymkode: 136ed...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå