AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:53 #21 Skrevet tirsdag kl. 10:53 mommyaka skrev (Akkurat nå): Prøv protein pulver fra protein.no. jeg elsker den med lemon curd Er ikke glad i protein pulver desverre . Og nå som kulden kommer foretrekker jeg varme måltider da jeg fryser lett på diett. Anonymkode: 30d47...a97 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:53 #22 Skrevet tirsdag kl. 10:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har erfaringer med dette? Hvor mye gikk du ned? og hvordan gjorde du det? Hvilken kur? Hva var favoritten? Jeg bil helst ha varme måltider. Liker ikke shakes eller barer så godt . Ønsker helst å høre fra de som trengte å gå med 10-20 kilo. Jeg er ikke i fedme klassen men lett overvekt . Folk som har tenkt å skrive at det ikke er en god løsning kan la være så svare her . Jeg skal i ett bryllup rundt jul og jeg har en så travel hverdag at jeg ikke har tid til å lage sunn mat fra bunnen og telle kalorier for tiden. Anonymkode: 30d47...a97 Gikk fort ned og fort opp igjen, brukte nutrilett som egentlig var ganske god. Visst du finner ut du trenger litt variajson,så kan du feks sjekke ut hvilken fjordland middager som har minst kalorier. Da slipper du å fristelsen med å spise for mye eller glippe fra slankekuren, men slipper å lage maten. Feks fjordland kjøttkaker kcal 414 pr porsjon og fiskeboller på 430, fjordland torsk på 395 kcal Knekkebrød med avocado (som smør) og egg er også godt. Anonymkode: ec043...e5d 1
mommyaka Skrevet tirsdag kl. 10:56 #23 Skrevet tirsdag kl. 10:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke glad i protein pulver desverre . Og nå som kulden kommer foretrekker jeg varme måltider da jeg fryser lett på diett. Anonymkode: 30d47...a97 Skjønner..men vil bare si at denne smaker ikke som protein pulver...denne smaker faktisk skikkelig godt. Men skjekk ut hjemmesiden. De har mye kaldt og varmt:) 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:57 #24 Skrevet tirsdag kl. 10:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gikk fort ned og fort opp igjen, brukte nutrilett som egentlig var ganske god. Visst du finner ut du trenger litt variajson,så kan du feks sjekke ut hvilken fjordland middager som har minst kalorier. Da slipper du å fristelsen med å spise for mye eller glippe fra slankekuren, men slipper å lage maten. Feks fjordland kjøttkaker kcal 414 pr porsjon og fiskeboller på 430, fjordland torsk på 395 kcal Knekkebrød med avocado (som smør) og egg er også godt. Anonymkode: ec043...e5d Har prøvd de med Fjordland. Både fiskesuppe og kjøttsuppen funker den . Men er så lei de. Har også brukt knekkebrød kuren noen ganger . Bruker det som ett lite mellom måltid. Magert kjøtt og grønnsaker på. Men nå blir det pulverkur denne gangen. Anonymkode: 30d47...a97
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:58 #25 Skrevet tirsdag kl. 10:58 mommyaka skrev (1 minutt siden): Skjønner..men vil bare si at denne smaker ikke som protein pulver...denne smaker faktisk skikkelig godt. Men skjekk ut hjemmesiden. De har mye kaldt og varmt:) Skal gjøre det . Takk for tips! Anonymkode: 30d47...a97
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:59 #26 Skrevet tirsdag kl. 10:59 Fort ned og veldig fort opp. Pluss tok ikke lange tiden før jeg var lei pulvermåltidene. Problemet var at jeg var litt overvektig når jeg begynte på den, men i ettertid la jeg på meg mye. Som jeg har brukt mange år på å gå ned igjen. Så føler det køddet til mye, men jeg var litt ung og dum. Anonymkode: 02026...c80 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:01 #27 Skrevet tirsdag kl. 11:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fort ned og veldig fort opp. Pluss tok ikke lange tiden før jeg var lei pulvermåltidene. Problemet var at jeg var litt overvektig når jeg begynte på den, men i ettertid la jeg på meg mye. Som jeg har brukt mange år på å gå ned igjen. Så føler det køddet til mye, men jeg var litt ung og dum. Anonymkode: 02026...c80 Jeg forstår godt at man ikke kan holde på med dette lenge . Men for raske resultater før jeg går over til lavkarbo. Har ingen problemer med å lage masse god sunn mager mat når jeg har tid. Men jeg jobber mye for tiden så jeg har ikke tid til det nå. Anonymkode: 30d47...a97
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:16 #28 Skrevet tirsdag kl. 11:16 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du googlet pulverkurer. Er både leger og enkelte kostholdseksperter som anbefaler det som en kickstart! De er godkjent av Mattilsynet så de har alle vitaminer man trenger. Igjen ! Jeg har ikke tid til å lage sunn mat fra bunnen nå. Blir lettere etter jul. Anonymkode: 30d47...a97 Det tar da ikke mye lengre tid å steke noe kjøttdeig eller en biff, enn det tar å varme opp pulverkuren. Du kan til og med slenge kjøttet i stekeovn eller airfryer. Og du vil finne nesten hva som helst som enkelte kostholdseksperter anbefaler. Det finnes en galning i USA som gir kostholdsråd som han innrømmer at han tror han får fra en engel og mange folk følger ham. Du finner kostholdseksperter som anbefaler vegansk kosthold, carnivore, omnivore, glutenfritt, masse gluten, fiberfritt, høyfiber osv. Men du finner ikke mange som anbefaler pulverkurer. Pulverkurer gjør deg tynnfeit. Det er ikke vitaminer som beholder muskler, det er god dose høykvalitetsprotein, mer presist aminosyren L-leucin. Disse pulverkurene gir nok protein til at man ikke får åpenbar proteinmangel, men det gir deg ikke store nok doser L-leucin til at man beholder muskler. Det er min erfaring også. Jeg regnet litt på det her med et eksempel fra en suppe fra allevo, og man må spise tre av disse posene i ett måltid for å klare å få nok av L-leucin til å stimulere muskelbevaring. Anonymkode: dd426...163 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:19 #29 Skrevet tirsdag kl. 11:19 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg forstår godt at man ikke kan holde på med dette lenge . Men for raske resultater før jeg går over til lavkarbo. Har ingen problemer med å lage masse god sunn mager mat når jeg har tid. Men jeg jobber mye for tiden så jeg har ikke tid til det nå. Anonymkode: 30d47...a97 Tar ikke lang tid å lage mat som gjør at man ligger i kaloriunderskudd. Kan også preppe på søndager så har du for neste uke, eller i hvert fall deler av den. Anonymkode: 33269...4ed
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:20 #30 Skrevet tirsdag kl. 11:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tar ikke lang tid å lage mat som gjør at man ligger i kaloriunderskudd. Kan også preppe på søndager så har du for neste uke, eller i hvert fall deler av den. Anonymkode: 33269...4ed Dette vet jeg. Men nå ville jeg høre med andre som har gått på pulverkurer i ett tidsrom . Anonymkode: 30d47...a97 1
Arkin Skrevet tirsdag kl. 11:25 #31 Skrevet tirsdag kl. 11:25 Jeg gikk ned 35 kg på 7 mnd. drakk kaffe med havremelk og Pepsi Max. Til middag var det enten kylling eller fisk med grønnsaker. Til kvelds 4 stk riskaker. Måtte jeg ha noe søtsaker ble det en pose med sukker fri godteri med 70 kcal, de du får kjøpt på Kiwi. Dette er ca 1 1/2 år siden og har kanskje lagt på meg 5 kg men holder den stabil. Nå svaier vekten mellom 56 og 60. Er den over 60 gjør jeg små grep slik at jeg kommer under 60. Jeg er 167 høy. Lykke til. 2 1
Arkin Skrevet tirsdag kl. 11:28 #32 Skrevet tirsdag kl. 11:28 Arkin skrev (2 minutter siden): Jeg gikk ned 35 kg på 7 mnd. drakk kaffe med havremelk og Pepsi Max. Til middag var det enten kylling eller fisk med grønnsaker. Til kvelds 4 stk riskaker. Måtte jeg ha noe søtsaker ble det en pose med sukker fri godteri med 70 kcal, de du får kjøpt på Kiwi. Dette er ca 1 1/2 år siden og har kanskje lagt på meg 5 kg men holder den stabil. Nå svaier vekten mellom 56 og 60. Er den over 60 gjør jeg små grep slik at jeg kommer under 60. Jeg er 167 høy. Lykke til. Ser nå at du ønsker pulverdiett. Jeg har også gått på noka diett, gikk ned men gikk veldig fort opp igjen og ennå mer. 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:33 #33 Skrevet tirsdag kl. 11:33 mommyaka skrev (40 minutter siden): Prøv protein pulver fra protein.no. jeg elsker den med lemon curd Skriver under på denne, den er faktisk skikkelig god Jeg liker egentlig ikke shaker jeg heller. Anonymkode: 51a95...33a 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:37 #34 Skrevet tirsdag kl. 11:37 Tok en 21 dagers runde! Jeg liker godt suppene til nutrilett, hadde innimellom litt brokkoli el i. Gikk ned fort mye, og fortsatte etter de 21 dagene med ett eller to måltid en stund, var vel de tre første dagene som var verst, Jeg er også glad i sjokoaldeshaken deres, liker ikke de smakene… har bare prøvd nutrilett! Anonymkode: c0401...95d 1
Pinkee Skrevet tirsdag kl. 11:37 #35 Skrevet tirsdag kl. 11:37 Pulver funker fjell det, man går ned ganske raskt. Problemet med pulver, er som med alle andre slankekurer, jobben begynner når man skal vedlikeholde den nye vekten. Jeg brukte Nutrilett shaker og barer, og supper fra Allevo synes jeg å huske. Prøvde å variere så mye som mulig, med forskjellige krydder i suppene, lagde shake med bla kaffe. Barer for å ha noe å tygge, bare flytende får man fort cravings av. Hopp i det, men ha en bombesikker plan til etter ønsket vekt. Lykke til♥️ 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:46 #36 Skrevet tirsdag kl. 11:46 Jeg gikk ned fra 104 til 71 kg på 5 mnd, 3-4 shaker og 1-2 måltid daglig. Har desverre gått de opp igjen nå noen år senere, men det er fordi jeg ikke har klart å endre det at jeg bruker usunn mat som både trøst og belønning i livet.. Anonymkode: 99f71...6a3 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:48 #37 Skrevet tirsdag kl. 11:48 Tja skjønner ikke helt hva du ønsker, du vil ha forslag på kun pulverkurer, men du vil ikke ha kalde pulverkurer, finnes det noe annet? Jeg gikk ned veldig raskt når jeg kun spiste supper en periode (toro pulversuppe), var ikke planlagt men kunne en periode spise bare flytende, kjedelig men effektivt var det da. Anonymkode: 54f6e...ab5 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:00 #38 Skrevet tirsdag kl. 12:00 Min erfaring er at jeg gikk mer ned på lavkarbo enn på pulverkur (nutrilett-shaker). Jeg var omtrent like sulten på begge og hadde mer cravings/sukkersug på lavkarbo/ketogen kost. Det største problemet med shaker var for meg at jeg savnet så veldig å tygge på noe, og følte ikke egentlig at jeg hadde spist i det hele tatt etter å kun ha inntatt flytende måltid. Er ikke så glad i supper heller, egentlig. Anonymkode: 94930...b74 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:05 #39 Skrevet tirsdag kl. 12:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har erfaringer med dette? Hvor mye gikk du ned? og hvordan gjorde du det? Hvilken kur? Hva var favoritten? Jeg bil helst ha varme måltider. Liker ikke shakes eller barer så godt . Ønsker helst å høre fra de som trengte å gå med 10-20 kilo. Jeg er ikke i fedme klassen men lett overvekt . Folk som har tenkt å skrive at det ikke er en god løsning kan la være så svare her . Jeg skal i ett bryllup rundt jul og jeg har en så travel hverdag at jeg ikke har tid til å lage sunn mat fra bunnen og telle kalorier for tiden. Anonymkode: 30d47...a97 Problemet er ofte at man da ikke klarer å holde seg der i lengden. Anonymkode: 72926...f9e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:14 #40 Skrevet tirsdag kl. 12:14 Glem slanking. Gå over til råvarebasert kosthold, da går du ned i vekt. Anonymkode: 8cf6d...5e0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå