AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Noen som har erfaringer med dette? Hvor mye gikk du ned? og hvordan gjorde du det? Hvilken kur? Hva var favoritten? Jeg bil helst ha varme måltider. Liker ikke shakes eller barer så godt . Ønsker helst å høre fra de som trengte å gå med 10-20 kilo. Jeg er ikke i fedme klassen men lett overvekt . Folk som har tenkt å skrive at det ikke er en god løsning kan la være så svare her . Jeg skal i ett bryllup rundt jul og jeg har en så travel hverdag at jeg ikke har tid til å lage sunn mat fra bunnen og telle kalorier for tiden. Anonymkode: 30d47...a97
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Den raskeste sunne måten å gå ned i vekt på er nullkarbo. Spis kun rent kjøtt og drikk kun vann. Pass på at kjøttet ikke er for magert. Anonymkode: dd426...163 2 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den raskeste sunne måten å gå ned i vekt på er nullkarbo. Spis kun rent kjøtt og drikk kun vann. Pass på at kjøttet ikke er for magert. Anonymkode: dd426...163 Var ikke det jeg spurte om ellers takk! Anonymkode: 30d47...a97 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den raskeste sunne måten å gå ned i vekt på er nullkarbo. Spis kun rent kjøtt og drikk kun vann. Pass på at kjøttet ikke er for magert. Anonymkode: dd426...163 Det er jo ikke det ts spør om... Ganske sikker på at de fleste har hørt om lavkarbo (eller nullkarbo som du kaller det det, selv om kjøtt også inneholder litt karbohydrater... ) Anonymkode: 27c0d...42e 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Det er sikkert null problem å gå ned 10 kilo ved hjelp av pulverkur, men hva skal du gjøre etter bryllupet? Fortsette å leve på pulverkur? Finne tid til å telle kalorier og lage mat fra grunnen? Eller bare gå tilbake til gamle vaner og legge på deg 15 kilo? Anonymkode: 45451...5a8 7 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Jeg har ingen erfaring med å bruke det selv, men min mor gikk på diverse pulver og suppekurer flere ganger i min oppvekst. Aner ikke hvor godt det egentlig fungerte med tanke på antall kg de gangene hun brukte det. Noe varig vektnedgang var det ikke. Jeg vil ikke anbefale dette om du har (litt større) barn, da de vil bli påvirket negativt. Min mor lærte seg aldri hva som var et sunt kosthold og størrelse på porsjoner, så jeg fikk en lettere spiseforstyrrelse da jeg kom i puberteten. Jeg hadde ikke et ønske om å bli syltynn, men med maten jeg fikk servert, så ble jeg jo tykk. Så stolte ikke på at min mor klarte å servere meg det jeg trengte. Om du ikke har barn, så tror jeg ikke du kan forvente noe varig nedgang, med mindre du legger om kostholdet helt etter kuren. Man vil vel føle sult de første ukene, og så vil det ikke være så hardt. Det som er vanskelig er det sosiale, og dersom du sprekker, så kommer sultfølelsen tilbake, og det du sprakk på smakte sikkert helt ekstremt godt, slik at det blir vanskelig å fortsette. Du får nok en ekstra craving. Anonymkode: 27c0d...42e 2 2 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Var ikke det jeg spurte om ellers takk! Anonymkode: 30d47...a97 Nei, men du vil sannsynligvis rase ned i vekt mens du spiser deg mett på sunn mat. Men hvis du heller ønsker å lide deg gjennom sult med usunne pulverkurer, så står du fritt til å gjøre det. Anonymkode: dd426...163 2 4
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, men du vil sannsynligvis rase ned i vekt mens du spiser deg mett på sunn mat. Men hvis du heller ønsker å lide deg gjennom sult med usunne pulverkurer, så står du fritt til å gjøre det. Anonymkode: dd426...163 Skulle til å si det samme! Jeg gikk ned 12 kg på tre måneder med keto. Det er effektivt! Og ville valgt det igjen om det hastet veldig. Slipper å gå sulten hele dagen. Anonymkode: 8211e...adf 2 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er sikkert null problem å gå ned 10 kilo ved hjelp av pulverkur, men hva skal du gjøre etter bryllupet? Fortsette å leve på pulverkur? Finne tid til å telle kalorier og lage mat fra grunnen? Eller bare gå tilbake til gamle vaner og legge på deg 15 kilo? Anonymkode: 45451...5a8 Nei. Da blir det livsstilsendring . Du kan Google selv. Pulverkurer er gode som kickstart ! Anonymkode: 30d47...a97 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, men du vil sannsynligvis rase ned i vekt mens du spiser deg mett på sunn mat. Men hvis du heller ønsker å lide deg gjennom sult med usunne pulverkurer, så står du fritt til å gjøre det. Anonymkode: dd426...163 Dette var sånne svar jeg ikke vil ha. Spør etter erfaringer ikke råd. Anonymkode: 30d47...a97
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Kan de med erfaringer svare? Dere som skal gi råd kan lage en ny tråd. Jeg har prøvd ALT og er desperat. Er 46 år og da går det for sakte. Jeg må ha en kickstart nå. Anonymkode: 30d47...a97
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Jeg har prøvd flere slike, og jeg vil bare si at du bør være forberedt på at det smaker drit. Anonymkode: 26abe...acd
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har prøvd flere slike, og jeg vil bare si at du bør være forberedt på at det smaker drit. Anonymkode: 26abe...acd Vel. Jeg liker den chicken noodle soup til Allevo. Tilsetter gurkemeie og kajennepepper . Syntes den er god. Anonymkode: 30d47...a97
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har prøvd flere slike, og jeg vil bare si at du bør være forberedt på at det smaker drit. Anonymkode: 26abe...acd Hvor mye tok du av? Og hvor lang tid klarte du? Anonymkode: 30d47...a97
mommyaka Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Har du satt opp en plan? Jeg bruker protein pulver som måltid erstatning. Men du må jo passe på hva du skal spise frokost/lunsj middag etc. Og er dette for å se "tynn" ut i bryllupet og så skal du ikke tenkte mer på vekt etter jul? Hvorfor nå du ned i vekt til jul? Og hva skjer eks på julaften etc ..skal du spise og kose deg ..eller slanke deg?
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette var sånne svar jeg ikke vil ha. Spør etter erfaringer ikke råd. Anonymkode: 30d47...a97 Det er jo min erfaring. Pulverkurer gir sult, mens nullkarbo ga samme vekttap, men på en sunn måte. Jeg kunne spise meg mett og så bedre ut enn da jeg gikk ned med pulverkur. Pulverkur tærte på musklene mine og jeg ble tynnfeit. Nullkarbo beholdt musklene mine og tok bare fettet. Er ikke poenget å se bra ut til bryllupet? Du sier du har prøvd "alt", Har du faktisk prøvd nullkarbo? Eller er du bare ikke villig til å prøve? Anonymkode: dd426...163 1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden mommyaka skrev (5 minutter siden): Har du satt opp en plan? Jeg bruker protein pulver som måltid erstatning. Men du må jo passe på hva du skal spise frokost/lunsj middag etc. Og er dette for å se "tynn" ut i bryllupet og så skal du ikke tenkte mer på vekt etter jul? Hvorfor nå du ned i vekt til jul? Og hva skjer eks på julaften etc ..skal du spise og kose deg ..eller slanke deg? Ja, jeg har en plan. Elsker grønnsaker og rent kjøtt så det blir dietten etterpå Teller ellers kalorier. Har klart å holde vekten innenfor normal vekt i mangen år. Skal kose meg på julaften selvfølgelig. Men har ingen planer om å ete meg igjennom kaker osv i flere uker nei. Lett julebrus funker fint for meg. Eg heldigvis ingen søtmons. Men har lagt på meg litt av litt for mye vanlig mat og litt vin😅 Anonymkode: 30d47...a97 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo min erfaring. Pulverkurer gir sult, mens nullkarbo ga samme vekttap, men på en sunn måte. Jeg kunne spise meg mett og så bedre ut enn da jeg gikk ned med pulverkur. Pulverkur tærte på musklene mine og jeg ble tynnfeit. Nullkarbo beholdt musklene mine og tok bare fettet. Er ikke poenget å se bra ut til bryllupet? Du sier du har prøvd "alt", Har du faktisk prøvd nullkarbo? Eller er du bare ikke villig til å prøve? Anonymkode: dd426...163 Har du googlet pulverkurer. Er både leger og enkelte kostholdseksperter som anbefaler det som en kickstart! De er godkjent av Mattilsynet så de har alle vitaminer man trenger. Igjen ! Jeg har ikke tid til å lage sunn mat fra bunnen nå. Blir lettere etter jul. Anonymkode: 30d47...a97
mommyaka Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg har en plan. Elsker grønnsaker og rent kjøtt så det blir dietten etterpå Teller ellers kalorier. Har klart å holde vekten innenfor normal vekt i mangen år. Skal kose meg på julaften selvfølgelig. Men har ingen planer om å ete meg igjennom kaker osv i flere uker nei. Lett julebrus funker fint for meg. Eg heldigvis ingen søtmons. Men har lagt på meg litt av litt for mye vanlig mat og litt vin😅 Anonymkode: 30d47...a97 Prøv protein pulver fra protein.no. jeg elsker den med lemon curd 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden Vil helst bare høre om erfaringer fra dette. Har en tante som gikk på Noka og kiloene rant bokstavelig talt av. Så dette funker hvis man følger det . Hun stabiliserte vekten etterpå også . Anonymkode: 30d47...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå