AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:21 #1 Skrevet tirsdag kl. 09:21 I går stekte jeg kyllingfilet i litt olje. Fileet var frossen . Jeg tok den opp fra fryseren og tinte i kaldt vann. Når jeg stekte i olje ble det masse skum. Hvorfor det? Anonymkode: 71cd4...1dd
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:26 #2 Skrevet tirsdag kl. 09:26 Hvor høy varme hadde du? Virker som en må steke med veldig gøy varme på noe kylling pga vannet i de Anonymkode: 79ece...eca
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:30 #3 Skrevet tirsdag kl. 09:30 Tror ...eca er inne på noe. Ser ut som du stekte på for lave varme slik at kyllingen slapp vesken. Anonymkode: 9cef1...8db
Grønnsaksvaffel Skrevet tirsdag kl. 10:19 #4 Skrevet tirsdag kl. 10:19 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvor høy varme hadde du? Virker som en må steke med veldig gøy varme på noe kylling pga vannet i de Anonymkode: 79ece...eca Hva er gøy varme 😄?
AnonymBruker Skrevet i går, 18:15 #5 Skrevet i går, 18:15 AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 11.26): Hvor høy varme hadde du? Virker som en må steke med veldig gøy varme på noe kylling pga vannet i de Anonymkode: 79ece...eca AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 11.30): Tror ...eca er inne på noe. Ser ut som du stekte på for lave varme slik at kyllingen slapp vesken. Anonymkode: 9cef1...8db Jeg hadde den på høy varme som alltid. Den ble aktig Anonymkode: 71cd4...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå