AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:26 #1 Skrevet tirsdag kl. 07:26 Jeg har akkurat fått min nye Dyson. Den er fantastisk, men håret mitt holder ikke frisyren så lenge. Hva bruker man? Jeg har langt hår med fall, ikke så tykt. Blir glad for tips! Anonymkode: dcdaf...175
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:22 #2 Skrevet tirsdag kl. 11:22 Hva slags dyson? Hårføner eller styling verktøyet. Hva slags frisyre ønsker du å oppnå? Jeg har Dyson hårføner. Bruker defuser for å føne håret som er fint bølgete hår. Mens håret er dryppende vått så tar jeg er god dose Wella Professionals EIMI Nutricurls Boost Bounce mousse. Dette klemmer jeg inn i håret og presser ut vannet samtidig. Så tar jeg bittelitt wella EIMI pearl styler gel som jeg fordeler i håndflaten før jeg skyller dem i vann for å blande den ut med vann. Dette klemmer jeg inn i lengden av håret og over moussen. Dette gir mine naturlige bølger god definisjon og hold. Klemmer ut mere van med et mikrofiber håndkle før jeg starter tørkingen med diffuser. Kan også luft tørke men tar så lang tid. Har hørt fra noen med rett hår og dyson styler verktøy at de bruker den wella moussen når de bruker krølle verktøyet men detaljer rundt mengde og påføring kjenner ikke jeg til. Jeg retter aldri ut håret mitt så ingen tips der. Anonymkode: 34259...337
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:16 #3 Skrevet tirsdag kl. 13:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags dyson? Hårføner eller styling verktøyet. Hva slags frisyre ønsker du å oppnå? Jeg har Dyson hårføner. Bruker defuser for å føne håret som er fint bølgete hår. Mens håret er dryppende vått så tar jeg er god dose Wella Professionals EIMI Nutricurls Boost Bounce mousse. Dette klemmer jeg inn i håret og presser ut vannet samtidig. Så tar jeg bittelitt wella EIMI pearl styler gel som jeg fordeler i håndflaten før jeg skyller dem i vann for å blande den ut med vann. Dette klemmer jeg inn i lengden av håret og over moussen. Dette gir mine naturlige bølger god definisjon og hold. Klemmer ut mere van med et mikrofiber håndkle før jeg starter tørkingen med diffuser. Kan også luft tørke men tar så lang tid. Har hørt fra noen med rett hår og dyson styler verktøy at de bruker den wella moussen når de bruker krølle verktøyet men detaljer rundt mengde og påføring kjenner ikke jeg til. Jeg retter aldri ut håret mitt så ingen tips der. Anonymkode: 34259...337 Tusen takk! Det var nyttig å lese. Jeg har den nyeste Dyson med hårføner og stylingverktøy for rett og bølgete hår. Bruker den mest til å unngå frizz, krølle håret og få volum. Anonymkode: dcdaf...175 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:24 #4 Skrevet tirsdag kl. 13:24 Jeg bruker en texture spray (moroccan oil) og passer på at håret ikke er for vått når jeg styler det. Håret skal være ca 80% tørt før du styler 😊 jeg går over med ekstra hårspray/texture spray etterpå, noen ganger pinner jeg opp krøllene med hårklyper sånn de får tid til å «sette» seg. Anonymkode: f2a8a...606 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:10 #5 Skrevet onsdag kl. 17:10 Jeg bruker gelé fra Osis for å få volum. Best effekt ved at man føner det etterpå. Anonymkode: ce9e0...258 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå