Gå til innhold

Gå 2ganger eller 1 per dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

Å gå ca 2 timer en gang per dag eller å gå 1 time to ganger per dag, dvs en på morgonen og en på kvelden.

I fettforbrenningssynspunkt- hva er mest effektivt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det blir samme lengd og tid ,MEN det jeg lurte på var hvilken av de to alternativene som var best for forbrenningen, når man skal slanke seg. Holder man forbrenningen bedre "oppe" hvis man går to ganger?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg klarer aldri å holde motivasjonen ope til å ta to treningsøkter om dagen.

Ellers mener jeg det er slik at dess lenger du går, dess mer forbrenner du. Etter en hvalv times gange starter den virkelig store forbrenningen. I følge den teorien (som jeg ikke vet om er avlegs nå) er det definitivt best å gå to timer i ett strekk i stedet for en time ganger to.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk Hilde K S!

Det var det jeg håpet på!

Så mye lettere å få gjort bort all trening med en gang...

Noen mener att man "vekker opp" forbrenningen på nytt hvis man tex går to ganger..

Gjest Hilde K S
Skrevet
Takk Hilde K S!

Det var det jeg håpet på!

Så mye lettere å få gjort bort all trening med en gang...

Noen mener att man "vekker opp" forbrenningen på nytt hvis man tex går to ganger..

Dersom du ønsker virkelig fortgang i fettforbrenningen skal du ta deg en tjue minutters rask spasertur før frokost i tillegg. Da starter du opp forbrenningen.

Skrevet

Jeg leste en artikkel for lenge siden, husker ikke hvor, om akkurat det der. Det var om ungdom, men det har jo ingen betydning.

I hvert fall, der kom det frem at man fikk best utbytte av én lang tur en to korte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...